...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Aktualności

  • Czar francuskiej piekarni PAUL podbija Polskę

    Czar francuskiej piekarni PAUL podbija Polskę 0

    Po Paryżu, Tokio i Mediolanie przyszedł czas na Warszawę! Pod koniec lipca został otwarty pierwszy punkt francuskiej sieci piekarni i restauracji PAUL. Już wiadomo, że powstanie ich znacznie więcej!

    więcej
  • Ekochleb – czy możliwe jest obniżenie jego ceny  bez pogorszenia jakości?

    Ekochleb – czy możliwe jest obniżenie jego ceny bez pogorszenia jakości? 0

    Cena to najczęściej wymieniana przeszkoda przy zakupie żywno­ści BIO. Dotyczy to wszystkich produktów z tego segmentu, ale okazuje się, że rynek ekopieczywa rozwija się wolniej, niż ma to miejsce w przypadku nabiału, warzyw i owoców. Gdzie tkwią najpoważniejsze trudności, z którymi muszą się bory­kać producenci i handlowcy?

    więcej
  • Polski marketing koncentruje się na jakości

    Polski marketing koncentruje się na jakości 0

    Simon Mainwaring, gwiazda pierwszego dnia GOLDEN MARKETING CONFERENCE, po raz pierwszy zaprezentuje się przed polską publicznością, przekonując, że pozytywny wpływ marki na kształtowanie kultury i tworzących ją ludzi ma bezpośrednie przełożenie na lojalność konsumentów oraz wielkość sprzedaży.

    więcej
  • „Chlebna podróż” Piotra Goszczyckiego. Dobrze wypieczone wiersze (recencja)

    „Chlebna podróż” Piotra Goszczyckiego. Dobrze wypieczone wiersze (recencja) 0

    Trzymam w ręku tom wierszy Piotra Goszczyckiego „Chlebna podróż”. Goszczycki jest piekarzem i poetą, który z niejednego pieca chleb jadł. Pewnie dlatego wiersze zamieszczone w książce są pełne, głębokie i nieśpieszne. Czas smakuje powoli. I chleb smakuje powoli. A wiersze (...) przejmujące – pisze Mirosław Pisarkiewicz.

    więcej
  • Podróż po smakach świata – przystanek Gruzja

    Podróż po smakach świata – przystanek Gruzja 0

    Żeby poznać wszystkie smaczne oblicza Gruzji, musielibyśmy spędzić tu więcej czasu, niż zaplanowaliśmy. Do Gruzji dotarliśmy w lipcu, odwiedziliśmy znane miasta i dostaliśmy tylko próbkę z bogatej kuchni, która fascynuje nie tylko Polaków. Ale i tak było warto – relacjonuje Mateusz Gajdziński.

    więcej
  • 5 zasad skutecznego merchandisingu

    5 zasad skutecznego merchandisingu 0

    Nawet najwyższej jakości produkty potrzebują racjonalnego wsparcia w postaci skutecznego merchandisingu, aby sprzedaż utrzymywała się na satysfakcjonującym poziomie. W poniższym materiale przedstawiamy podstawowe zasady odpowiednio realizowanego merchandisingu.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe