25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Po Paryżu, Tokio i Mediolanie przyszedł czas na Warszawę! Pod koniec lipca został otwarty pierwszy punkt francuskiej sieci piekarni i restauracji PAUL. Już wiadomo, że powstanie ich znacznie więcej!
Cena to najczęściej wymieniana przeszkoda przy zakupie żywności BIO. Dotyczy to wszystkich produktów z tego segmentu, ale okazuje się, że rynek ekopieczywa rozwija się wolniej, niż ma to miejsce w przypadku nabiału, warzyw i owoców. Gdzie tkwią najpoważniejsze trudności, z którymi muszą się borykać producenci i handlowcy?
Simon Mainwaring, gwiazda pierwszego dnia GOLDEN MARKETING CONFERENCE, po raz pierwszy zaprezentuje się przed polską publicznością, przekonując, że pozytywny wpływ marki na kształtowanie kultury i tworzących ją ludzi ma bezpośrednie przełożenie na lojalność konsumentów oraz wielkość sprzedaży.
Trzymam w ręku tom wierszy Piotra Goszczyckiego „Chlebna podróż”. Goszczycki jest piekarzem i poetą, który z niejednego pieca chleb jadł. Pewnie dlatego wiersze zamieszczone w książce są pełne, głębokie i nieśpieszne. Czas smakuje powoli. I chleb smakuje powoli. A wiersze (...) przejmujące – pisze Mirosław Pisarkiewicz.
Żeby poznać wszystkie smaczne oblicza Gruzji, musielibyśmy spędzić tu więcej czasu, niż zaplanowaliśmy. Do Gruzji dotarliśmy w lipcu, odwiedziliśmy znane miasta i dostaliśmy tylko próbkę z bogatej kuchni, która fascynuje nie tylko Polaków. Ale i tak było warto – relacjonuje Mateusz Gajdziński.
Akademia Dekoracji Tortów „Słodka Kreacja” szykuje się do jesiennego sezonu szkoleń. We wrześniu zaplanowano sztukę dekorowania lukrem królewskim (Royal Icing) z Justyną Majewską, a w październiku – ręczne modelowanie figurek pod okiem Katarzyny Osieckiej. Szczegóły poniżej.
Nawet najwyższej jakości produkty potrzebują racjonalnego wsparcia w postaci skutecznego merchandisingu, aby sprzedaż utrzymywała się na satysfakcjonującym poziomie. W poniższym materiale przedstawiamy podstawowe zasady odpowiednio realizowanego merchandisingu.