...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Aktualności

  • Z myślą o klientach...

    Z myślą o klientach... 0

    W dniu 18 czerwca oddział firmy Merkur 09 w Lublinie zostanie przeniesiony z ul. Stewczyka 30 na ul. Gospodarczą 21.

    więcej
  • Błędy w znakowaniu wyrobów cukierniczych

    Błędy w znakowaniu wyrobów cukierniczych 0

    Nie jesteś pewien, czy etykieta na Twoich wyrobach cukierniczych jest dobrze opracowana? W tym artykule znajdziesz odpowiedź na Twoje wątpliwości: krótką, ale treściwą analizę typowych błędów, które przewijały się w raportach pokontrolnych IJHARS.

    więcej
  • Bezpłatne warsztaty dla nauczycieli 0

    Do dnia 15.06.2012 r. można składać aplikacje do udziału w międzynarodowym kongresie poświęconym przedsiębiorczości w kształceniu ustawicznym. Kongres organizowany jest przez Komisję Europejską - Dyrekcje Generalne ds. Przedsiębiorstw i Przemysłu oraz Edukacji i Kultury (przy wsparciu ze strony ICF).

    więcej
  • Jak się robi reklamę piekarni-cukierni na Śląsku?

    Jak się robi reklamę piekarni-cukierni na Śląsku? 0

    Radio Piekary wie, jak bawić swoich słuchaczy i przy okazji zrobić dobrą reklamę lokalnym rzemieślnikom. Pod koniec kwietnia br. lokalna stacja radiowa ruszyła z ciekawym pomysłem konkursów, w które zaangażował się Tadeusz Bączkowicz, znany śląski rzemieślnik z Radzionkowa, właściciel Cukierni-Piekarni.

    więcej
  • Dobra passa dla słodyczy i ciastek

    Dobra passa dla słodyczy i ciastek 2

    2012 r. zapowiada się równie łaskawy dla producentów słodyczy jak 2011 r. W ubiegłym sezonie Polacy wydali na łakocie około 3% więcej niż rok wcześniej. Teraz może być jeszcze więcej. Popyt jednak wymaga zastrzyku nowości.

    więcej
  • Jak kibicują piekarze i cukiernicy?

    Jak kibicują piekarze i cukiernicy? 0

    Euro 2012 to prawdziwe święto dla wielu Polaków. Wśród nich są piekarze i cukiernicy. Sprawdziliśmy, czy są prawdziwymi fanami piłki nożnej, podpytaliśmy, jak zamierzają kibicować naszym (na żywo, przed TV, w Strefie Kibica) i czy Euro 2012 postrzegają w kategoriach biznesu.

    więcej
  • Sztuka częstowania

    Sztuka częstowania 0

    Apetyt rośnie w miarę jedzenia – tę genialną prawdę zna każdy, kto lubi dobre jedzenie, kto zasmakował w bogactwie lub choć raz zorganizował degustację swoich produktów. Degustację, która pozwala przekonać konsumentów do nowego, zaostrzyć apetyty i… poprawić wyniki sprzedaży.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe