...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Aktualności

  • Mikołajkowy prezent Mistrza Branży

    Mikołajkowy prezent Mistrza Branży 0

    WAŻNA informacja dla technologów, właścicieli piekarni, cukierni oraz lodziarni! Mamy dla Państwa 8 bezpłatnych egzemplarzy poradnika "Opracowywanie etykiet zgodnie z aktualnymi wymaganiami przepisów prawnych" . Kiedy i jak można zdobyć najnowsze wydanie, szczegóły poniżej.

    więcej
  • Dobra marka targowa dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

    Dobra marka targowa dla piekarzy, cukierników i lodziarzy 0

    Najważniejsze i największe spotkania przedstawicieli branży piekarskiej, cukierniczej i lodziarskiej w Polsce mają miejsce naprzemiennie, w latach parzystych podczas Salonu Technologii Piekarskich i Cukierniczych targów POLAGRA - TECH w Poznaniu, w latach nieparzystych na targach BAKEPOL w Lublinie.

    więcej
  • V Targi FOOD-to-GO już w lutym

    V Targi FOOD-to-GO już w lutym 0

    Wraz z początkiem przyszłego roku (4-5 lutego 2015r., AMBER EXPO, Gdańsk) odbędą się V Targi Wyposażenia i Produktów dla Gastronomii FOOD-to-GO. Jest to najważniejsze wydarzenie w branży gastronomicznej na Pomorzu.

    więcej
  • Zacznij od strategii

    Zacznij od strategii 0

    W pewnym miejscu, gdzieś na nowym osiedlu w dużym mieście, funkcjonują obok siebie (sąsiadując przez ścianę) dwa sklepy. Na pierwszy rzut oka niczym się nie różnią. Po dłuż­szej obserwacji okazuje się jednak, że dzieli je praktycznie wszystko. Przede wszystkim zaś STRATEGIA DZIAŁANIA.

    więcej
  • BUŁKa z poezją

    BUŁKa z poezją 0

    4 grudnia br. w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu "Wieczory poetyckie" pod wspólnym tytułem "BUŁka z poezją". Gościem najbliższego spotkania jest piekarz Piotr Goszczycki.

    więcej
  • Szybkie zakupy firmowe mogą pomniejszyć podatek

    Szybkie zakupy firmowe mogą pomniejszyć podatek 0

    Dla wielu przedsiębiorców grudzień to czas inwestycji. Dzięki nim chcą zaoszczędzić na podatku za rok 2014. Najlepszym sposobem na szybką redukcję podatku są zakupy środków trwałych o wartości nieprzekraczającej 3 500 zł.

    więcej
  • Sprzedawca  – powiernik i doradca

    Sprzedawca – powiernik i doradca 0

    Umiejętne przekazywanie informacji o oferowanych produktach/usługach i szeroki uśmiech sprze­dawcy to połowa sukcesu profesjonalnej obsługi klienta. Drugie 50% zależy od emocji i potrzeb, które rządzą konsumentami. Czy potrafisz nad nimi zapanować?

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe