...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Aktualności

  • Przekuj kryzys w sukces! Z majowym Mistrzem Branży

    Przekuj kryzys w sukces! Z majowym Mistrzem Branży 0

    Przekonaj się, jak przekuć porażkę w sukces według Josefa Zottera, producenta ekstrawaganckiej czekolady kraftowej. Uruchom kreatywność w czasach pandemii i odpowiadaj na potrzeby konsumentów. Sprawdź i porównaj różne formy sprzedaży online. I zainwestuj czas w rozwój nowych umiejętności! To wszystko w majowym wydaniu MB :)

    więcej
  • Pora na piknik i quiche

    Pora na piknik i quiche 0

    W oczekiwaniu na spotkania w lokalach gastronomicznych dobrym pomysłem są pikniki na świeżym powietrzu. A w piknikowym koszyku nie może zabraknąć quiche. Oto pomysł na ten przysmak autorstwa Michała Rutkowskiego.

    więcej
  • Druk spożywczy. Powiew świeżości na polskim rynku

    Druk spożywczy. Powiew świeżości na polskim rynku 0

    Drukowane dekoracje tortów są coraz chętniej wybierane przez klientów. W Polsce najpopularniejszą metodą jest druk na opłatku. Wiąże się z tym jednak pewien proces, a możliwości zastosowania są mocno ograniczone. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi firma IMAGO Printer i ich drukarka Falco.

    więcej
  • Mobilna sprzedaż w czasie epidemii

    Mobilna sprzedaż w czasie epidemii 0

    Teraz, gdy wprowadzono poważne ograniczenia w ruchu, w tym w sprzedaży detalicznej, w równym stopniu dotyczące sklepów z pieczywem i ciastami, nadszedł czas na myślenie kreatywne i zastanowienie się nad uruchomieniem innych sposobów dystrybucji.

    więcej
  • Artysta cukiernik

    Artysta cukiernik 0

    Co się dzieje, gdy czekolada lub cukier trafiają w ręce cukiernika artysty? Powstają zjawiskowe rzeźby! Ale Igor Zaritskiy kocha w cukiernictwie absolutnie wszystko. Nam opowiedział o swojej fascynacji tradycją węgierską, zdradził jakie było najlepsze ciastko jakie jadł w Polsce i dlaczego załamuje ręce na widok bezy.

    więcej
  • Polskie lody na osłodę i w oczekiwaniu na normalność

    Polskie lody na osłodę i w oczekiwaniu na normalność 0

    Wraz z wiosenną aurą Polacy nabrali apetytu na lody. Najczęściej kupują je w sklepach, najchętniej w tych zlokalizowanych blisko domu. Plusem jest fakt, że polscy konsumenci coraz częściej kupują polskie produkty. Tymczasem producenci lodów czekają jeszcze na odmrożenie gospodarki i otwarcie gastronomii.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe