Cukiernictwo
Lista artykułów
-
-
Prezent – pomysł na sprzedaż 0
Co roku w grudniu coraz więcej firm decyduje się na zakup gotowych paczek prezentowych dla pracowników lub kontrahentów. Dla producentów to dobra okazja, by nawiązać współpracę z innymi rzemieślnikami, stworzyć gotowe zestawy świąteczne i sprzedać produkty w hurtowej ilości pod jeden adres.
więcej -
Mały kiosk samoobsługowy czy lokal z wykwalifikowanym personelem? 0
Profesjonalna i miła obsługa jest jednym z najważniejszych czynników składających się na popularność sklepu. Współcześni klienci idą do niego nie tylko po zakupy – oczekują czegoś więcej. Przychodzą z szeregiem życzeń, które sprzedawca powinien spełnić.
więcej -
Luker Chocolate – kolumbijska czekolada wkracza na rynek polski 0
Aromatyczna, z bogatą historią i wielką misją. Taka jest czekolada tworzona przez Luker Chocolate. Kolumbijski producent wierzy, że produkcja kakao może przynieść pozytywne zmiany społeczne: „Wierzymy, że czekolada czyni świat lepszym miejscem”.
więcej -
Apkuję, nie marnuję 0
Pomówmy o wdrożeniu małych kroków mogących ograniczyć globalny problem marnowania jedzenia. Z pomocą przychodzą aplikacje. Mechanizm ich działania jest prosty: użytkownik może taniej kupić jedzenie, a przedsiębiorca sprzedać nadwyżkę.
więcej -
Strażnik Twojego biznesu 0
Czy zdarzyło Ci się, że brakowało pieniędzy w kasie względem sprzedanego towaru? Produkty znikały, a Ty do dzisiaj nie zobaczyłeś za nie należności. Jaki był tego powód? Kradzież, którą nie sposób dostrzec "gołym okiem".
więcej -
Smakowite nazwy – ale czy dozwolone? 0
Lody prince polo, ciastko snickers, pączek raffaello – etykietowanie produktów z oferty, używając nazw znanych batoników czy cukierków, to powszechna praktyka, bo bardzo skuteczna. Tak określane słodkości cieszą się zawsze ogromną popularnością, ale czy to zgodne z prawem?
więcej