25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
16-18 września br. do Warszawy-Wesołej przyjedzie Sensobus – mobilne laboratorium sensoryczne wykorzystywane do przeprowadzania badań konsumenckich w branży piekarniczo-cukierniczej. Celem badania jest poznanie opinii mieszkańców Wesołej i okolic na temat nowości piekarniczych przygotowanych przez Piekarnię Putka.
Dla osób robiących zakupy przez Internet coraz większe znaczenie ma nie tylko to, co kupują, ale także interesuje je, skąd pochodzi i jak powstaje dany produkt. Liczy się też jego unikalny wizerunek. W jaki sposób wyróżnić swoje wyroby i przyciągnąć uwagę kupujących?
Jedna z najgroźniejszych afer na rynku żywnościowym – afera dioksynowa w Belgii (1999 r.) – wykazała, że istnieją systemy, które potrafią chronić zarówno producentów, jak i konsumentów. Kryzys wówczas przeszły bez szwanku jedynie firmy spożywcze, które posiadały stosowne certyfikaty Instytutu Kontroli Jakości (IQC).
Cukiernik Marcin Kaczor z wrocławskiej Cukierni S.C. Jaworscy najciekawiej zinterpretował temat konkursu "Akademia Mistrza –
Tam, gdzie smak staje się sztuką”. Jego tort pomysłowo uchwycił krótką historię Akademii Mistrza i zdobył uznanie jurorów, na czele z Mieczysławem Chojnowskim.
Właściciele firm związanych z produkcją i obrotem żywności doskonale wiedzą, że jednym z podstawowych warunków odpowiadających za ich właściwą pracę jest skuteczna ochrona przed szkodnikami. W jaki sposób mają jednak ocenić, czy firma zajmująca się tego typu działaniami zapewni bezpieczeństwo zakładu i magazynów?
26-27 listopada br. w Warszawie, w ramach III edycji Forum FMCG, spotkają się menedżerowie odpowiedzialni za rozwój i sprzedaż brandów. To unikalna szansa na poznanie strategii tych firm, które inwestując w produkcję i rozwój marek udowadniają, że na tak wysoce konkurencyjnym rynku są to działania wciąż opłacalne.
Minipiekarenka, czyli miejsce, gdzie dzieci będą mogły pobawić się w piekarza, powstanie w Poznaniu na terenie Targów Smaki Regionów (21-24 września 2014). Organizatorem przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Rzemieślników Piekarstwa RP, które poprzez projekt „Tradycja i smak polskiego pieczywa” promuje polskie tradycyjne pieczywo.