25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Do 300 tysięcy zł mogą pożyczyć małe i średnie przedsiębiorstwa w Agencji Rozwoju Przemysłu. Pieniądze mogą być przeznaczone na cele związane z szeroko rozumianą poprawą efektywności energetycznej. Koszt takiej pożyczki to 6% w skali roku, a maksymalny okres spłaty – 72 miesiące – czytamy w portalu newseria.pl
26 czerwca br. o godz. 9.30 w siedzibie Związku Rzemiosła Polskiego rozpocznie obrady VII Kongres Rzemiosła Polskiego. Delegaci środowiska rzemiosła i przedsiębiorczości z całego kraju dokonają wyboru prezesa ZRP oraz członków Komisji Rewizyjnej, podsumują dotychczasowe działania i nakreślą dalsze plany.
Employer branding, czyli budowanie wizerunku dobrego pracodawcy, staje się coraz ważniejszym elementem w strategii firm w Polsce. Firmy dbają przede wszystkim o opinię wśród potencjalnych pracowników, bo – mimo dużego bezrobocia – trudno o dobrego pracownika. O swój wizerunek dbają nie tylko duże firmy.
Taki był werdykt publiczności, która 14 czerwca br. pojawiła się na rybnickim Rynku, skosztowała wypieków 12 różnych producentów i zagłosowała w konkursie na "Najlepszy konsek kołocza". Impreza uświetniła piątkowy program VI Dni Rybnika.
Przyjęte przez Sejm zmiany przewidują możliwość wprowadzenia ruchomego czasu pracy. To rozwiązanie, z którego zadowoleni mogą być nie tylko pracodawcy, ale również pracownicy.
Trudno sobie wyobrazić Dni Rybnika bez udziału piekarzy, cukierników oraz Małej Akademii Mistrzostwa Zawodowego. 14 czerwca br. rybnicki Rynek zamienił się w plac rywalizacji między 4 zespołami młodych ludzi, gdzie liczyła się dobra zabawa i pasja...