...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Dekorowanie

  • Sposób na ciasteczko - ABC fotografii kulinarnej

    Sposób na ciasteczko - ABC fotografii kulinarnej 0

    Małe jest piękne, ale co zrobić, jeśli nasze ciasteczka, choć pyszne i cudownej urody, na fotografii nie prezentują się dobrze? O ile z artystycznie dekorowanymi produktami jest nieco łatwiej – już samo wykończenie przykuwa wzrok – to już w przypadku małych, prostych w formie ciasteczek bywa naprawdę ciężko. Co wtedy robić?

    więcej
  • Kolejna edycja Targów Zero Waste z Mistrzem Branży

    Kolejna edycja Targów Zero Waste z Mistrzem Branży 0

    Po sukcesie w Warszawie Targi Zero Waste przenoszą się do Gdyni. 18 sierpnia br. w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym czeka Was moc atrakcji, m.in. przegląd filmowy, liczne wykłady i warsztaty. W rolę prowadzącej wcieli się Helena Chmielewska, redaktorka „Mistrza Branży”.

    więcej
  • Anna i Iga Sarzyńskie Jak działa siostrzany duet?

    Anna i Iga Sarzyńskie Jak działa siostrzany duet? 0

    Od dziecka pomagały w rodzinnej piekarni, więc są pracowite. Są piękne, więc piękno jest ich przewodnią zasadą w kierowaniu firmą. Są ambitne, więc wciąż wprowadzają nowe produkty, usługi i rozbudowują firmę. Mało tego, ten rok będzie dla nich… wyjątkowy!

    więcej
  • Kobiecość, Rzemiosło i jego Przyszłość

    Kobiecość, Rzemiosło i jego Przyszłość 0

    W nowym MB Panie nadają tonu. Monika Walecka odczarowuje stereotyp piekarza, Madame Caramel przewodzi po kulinarnych zakątkach Paryża, a sensorka Renata Januszewska odkrywa smakowe niuanse w czekoladzie. Pań nie brakuje w nowym dziale Rzemiosło Przyszłości, jednak mamy też zacne grono Panów. Sprawdź, kto i co się za tym kryje.

    więcej
  • Apetyczne zdjęcia prosto ze… smartfona!

    Apetyczne zdjęcia prosto ze… smartfona! 0

    Telefon zamiast lustrzanki? Mistrz fotografii kulinarnej, Jakub Wilczek, na swoim szkoleniu udowodnił, że nie trzeba mieć dyplomu fotografii ani drogiego sprzętu by stworzyć atrakcyjną ofertę produktową dla cukierni, piekarni lub lodziarni przy pomocy smartfona.

    więcej
  • Techniki dekoracji cukierniczych

    Techniki dekoracji cukierniczych 0

    Jak odświeżyć wizerunek cukierni? Czasem wystarczy wprowadzić niewielkie, ale bardzo efektowne zmiany w postaci nowych dekoracji na ciasta i torty, by na nowo zachwycić swoich klientów. Gdzie szukać pomysłów?

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe