...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Artykuły

  • E-commerce - handel przyszłości

    E-commerce - handel przyszłości 0

    Już niebawem sklepy wielkoformatowe znikną z powierzchni miast. Nie będą potrzebne. Klienci wolą robić zakupy w domu za pomocą jednego kliknięcia. Nadchodzi nowa era branży spożywczej - internetowa - prognozuje na łamach Rzeczpospolitej Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl.

    więcej
  • Grand Prix dla Roksany Zielińskiej i Karoliny Zaczek z OHP Rybnik

    Grand Prix dla Roksany Zielińskiej i Karoliny Zaczek z OHP Rybnik 0

    W Rybnickich Konfrontacjach Cukierniczych nie było wygranych ani przegranych, ale to nie przeszkadzało przyznać główną nagrodę dla wyróżniającej się pracy młodych cukierników. Grand Prix oraz statuetkę „złote jabłko niezgody” zdobyły Roksana Zielińska i Karolina Zaczek z rybnickiego OHP za tort „Słodkie pozdrowienia z Rybnika”.

    więcej
  • Wafle kruche i delikatne

    Wafle kruche i delikatne 1

    Kruche i delikatne – takie powinny być wafle. Jak uzyskać ten efekt? Co – oprócz surowców – wpływa na jakość listków waflowych, rożków, muszelek czy kubków? O czym należy pamiętać, przygotowując idealnie płynne i jednorodne ciasto na wafle?

    więcej
  • Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out

    Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in-out 0

    Próby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki na dłużej, mogą być realizowane na rozmaite sposoby. Skuteczną metodą stają się akcje tzw. „in-out”, w które chętnie angażują się sieci supermarketów.

    więcej
  • Wilibald Dziwoki i Najsmaczniejszy Rybnicki Krepel

    Wilibald Dziwoki i Najsmaczniejszy Rybnicki Krepel 0

    12 czerwca byliśmy świadkami najkrótszej degustacji w historii rybnickich konkursów piekarsko-cukierniczych organizowanych podczas Dni Rybnika. W ciągu 35 minut rybniczanie zjedli 600 krepli z 6 różnych piekarni i cukierni, ale największą ich sympatię zdobyły wypieki z Piekarni Dziwoki.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe