...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Kawa

  • Zmiany w ustawie o VAT od stycznia 2014 r.

    Zmiany w ustawie o VAT od stycznia 2014 r. 0

    Od nowego roku, jak co roku, podatników czeka szereg zmian w zakresie rozliczania podatku VAT. Najważniejsze zmiany możemy podzielić na trzy podstawowe grupy: zmiana w zakresie obowiązku podatkowego, zasad odliczania podatku naliczonego oraz nowych przepisów dotyczących wystawiania faktur.

    więcej
  • „Zimówki” nie zawsze będą kosztem firmy

    „Zimówki” nie zawsze będą kosztem firmy 0

    Rozpoczęła się wymiana opon letnich na zimowe. Przedsiębiorcy, którzy mają w planach zakup nowych „zimówek”, muszą pamiętać, że rozliczenie tego wydatku w ramach firmy nie jest takie samo w każdym przypadku.

    więcej
  • Świąteczny cud  marketingowy

    Świąteczny cud marketingowy 0

    Na święta czeka się jak na zbawienie. Konsumenci są wtedy bardziej skłonni wydawać pieniądze, żeby święta Bożego Narodzenia były wyjątkowo smaczne. To najlepsza pora, żeby zastosować wszystkie marketingowe rozwiązania, opisywane na łamach MB przez cały rok, i dodatkowo spotęgować dobre nastroje zakupowe naszych drogich klientów.

    więcej
  • Patent  na zwiększenie sprzedaży

    Patent na zwiększenie sprzedaży 0

    Dobry klient to lojalny klient, który wraca do nas, bo to mu się opłaca. Przyglądając się działaniom znanych piekarni, cukierni oraz kawiarni, nietrudno zauważyć, że jednym z narzędzi marketingowych są dobrze przygotowane programy lojalnościowe.

    więcej
  • Świeże bułeczki,  aromatyczna kawa i Social WiFi

    Świeże bułeczki, aromatyczna kawa i Social WiFi 0

    Piekarnie, cukiernie i lodziarnie to nie tylko miejsca zakupu produktów, ale także niejednokrotnie strefy komfortu. Dbają o ciekawy wystrój wnętrza, oferują chwilę relaksu przy kawie i słodkościach. Coraz częściej udostępniają darmowy Internet bezprzewodowy. A wszystko po to, by zatrzymać miłośników wypieków na dłużej.

    więcej
  • Mikroprzedsiębiorcy  oceniają warunki do  prowadzenia biznesu - raport

    Mikroprzedsiębiorcy oceniają warunki do prowadzenia biznesu - raport 0

    42% mikroprzedsiębiorców uważa, że w ostatnich dwóch latach warunki do prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce pogorszyły się. Co trzeci sądzi, że biznes prowadzi się tak samo, a co czwarty, że jest łatwiej – takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Idea Bank i Tax Care.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe