...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Kawa

  • Na chorobowym nie znaczy chory

    Na chorobowym nie znaczy chory 0

    Przeciętnie, Polak choruje 12 dni w roku, korzystając w tym czasie ze zwolnienia. Według przedsiębiorców koszty takich absencji chorobowych kosztowały w 2011 r. zarówno pracodawców, jak i ZUS ponad 18,2 mld zł. Czy wszystkie te nieobecności były spowodowane chorobą? A może pracownik potrzebował po prostu odpocząć na koszt pracod

    więcej
  • www.sklep_online.pl

    www.sklep_online.pl 0

    Ze sprzedażą online jest trochę jak z centrami handlowymi. Możemy ich nie lubić, ale trzeba w nich być. I podobnie jak szybko powstają kolejne centra handlowe, tak rynek handlu internetowego w Polsce będzie się rozwijał najszybciej w Europie. Dla jakich firm wejście w ten obszar będzie najlepszym rozwiązaniem?

    więcej
  • iba 2012 - Światowe Targi Piekarstwa

    iba 2012 - Światowe Targi Piekarstwa 0

    Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy do odwiedzenia najważniejszych i największych na świecie targów piekarstwa i cukiernictwa iba 2012. Na to niezwykle ważne dla całego sektora piekarniczego i cukierniczego wydarzenie zapraszamy w dniach 16.09. – 21.09.2012 r. do Monachium – miasta o wyjątkowym bawarskim klimacie.

    więcej
  • Ponad 100 lat tradycji, miliony zadowolonych Klientów

    Ponad 100 lat tradycji, miliony zadowolonych Klientów 0

    Każda firma jest inna i potrzebuje indywidualnych rozwiązań ubezpieczeniowych. SIGNAL IDUNA dba o to, aby zaproponować rozwiązania idealnie skrojone na miarę potrzeb konkretnego Klienta, biorąc pod uwagę rodzaj prowadzonej działalności, wielkość firmy oraz inne czynniki.

    więcej
  • Polisa idealna

    Polisa idealna 0

    W majowym wydaniu „Mistrza Branży”, w artykule „Sprawdź polisę”, przedstawiliśmy podstawowe zasady, którymi należy się kierować przy zawieraniu umowy ubezpieczenia piekarni czy cukierni. Tym razem skupimy się na modelowej umowie ubezpieczenia. Co obejmuje i dlaczego?

    więcej
  • Ekskluzywne 50m²

    Ekskluzywne 50m² 0

    Małe jest piękne, ale żeby piękna była mała przestrzeń sklepu cukierniczo-piekarniczego, to trzeba się dobrze przygotować. Wnętrze w rozmiarze S to w zasadzie test dla naszego zmysłu organizacyjnego. To także zabawa w kolory i triki, które sprawią, że „zyskamy” więcej przestrzeni.

    więcej
  • Październikowa Polagra z nowymi pomysłami na biznes

    Październikowa Polagra z nowymi pomysłami na biznes 0

    Nowy termin, nowe pomysły na promocje wystawców i, co najważniejsze, nowe przestrzenie warsztatowo-szkoleniowe dla rzemieślników piekarstwa, cukiernictwa oraz lodziarstwa. Skąd te zmiany i na czym będą polegać, zapytaliśmy Joannę Jasińską, dyrektor targów Polagra-Tech.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe