...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Piekarstwo

  • Bakepol. Wypiekamy najlepsze targi w Lublinie

    Bakepol. Wypiekamy najlepsze targi w Lublinie 0

    Wypełniają się już plany stoisk nowoczesnych hal wystawienniczych Targów Lublin. Ogromne zainteresowanie nową lokalizacją targów Bakepol i możliwościami zdobycia nowych kontaktów biznesowych zarówno z tego regionu Polski jak i krajów zza wschodniej granicy, spowodowało, że oferta wystawiennicza organizatorów jest na wyczerpaniu.

    więcej
  • Jak walczyć z nielegalnym rynkiem żywności

    Jak walczyć z nielegalnym rynkiem żywności 1

    Powołanie urzędu ds. bezpieczeństwa żywności, rozszerzenie współpracy między inspekcjami a organami ścigania, a także konieczność określenia najważniejszych zagrożeń w obrębie poszczególnych gałęzi rynku żywności – to najważniejsze wnioski z majowej konferencji „Nielegalny rynek żywności", zorganizowanej w Szczytnie.

    więcej
  • Baltpiek, Gastroexpo, Polfish i Mleczną Rewię czas zacząć

    Baltpiek, Gastroexpo, Polfish i Mleczną Rewię czas zacząć 0

    W ramach zintegrowanego projektu branżowego w dniach 22-24 maja 2013 r. w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku odbędą się cztery specjalistyczne projekty. Targi odbędą się po raz pierwszy w takiej formule, organizatorzy liczą na duże zainteresowanie wystawców, gości branżowych oraz indywidualnych.

    więcej
  • Bułeczka dla 2-, 6- i 14-latka

    Bułeczka dla 2-, 6- i 14-latka 0

    Jakie są potrzeby żywieniowe 2-, 6- czy 14-latków? Jakie bułeczki dopasować pod kątem ich różnych potrzeb energetycznych i dzięki temu wyrabiać dobre nawyki żywieniowe? Sprawdź, po które surowce warto sięgnąć, produkując asortyment dla dzieci.

    więcej
  • Słodkie dni tuż-tuż. Dzień Dziecka, Matki i Ojca

    Słodkie dni tuż-tuż. Dzień Dziecka, Matki i Ojca 0

    Dzień Matki, Dzień Dziecka i Dzień Ojca to najpiękniejsze momenty w roku. Wspólne świętowanie każdego z tych niezwykłych dni powinno skutkować zacieśnieniem się rodzinnych więzi, a także być pretekstem do wspólnego spędzenia czasu.

    więcej
  • Majowy Mistrz Branży: o indywidualności, oryginalności i marce

    Majowy Mistrz Branży: o indywidualności, oryginalności i marce 0

    Czy warto być upartym indywidualistą jak 26-letni cukiernik Daniel Staroń? Czy warto tworzyć oryginalne czekolady jak Domori, Dick Taylor Craft Chocolate czy Manufaktura Czekolady? Czy marka kryje się wyłącznie za ekskluzywnymi wyrobami? Czy warto wchodzić we franczyzę? Odpowiedzi szukaj w najnowszym wydaniu "Mistrza Branży".

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe