...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

10.000 posiłków uratowanych!

Ponad 160 partnerów na pokładzie, dwa miasta i już teraz prawie 11 tysięcy sprzedanych posiłków to bilans po starcie jednego z najgorętszych europejskich startupów w Polsce.

Klienci działającej od początku lipca na terenie Warszawy, a od sierpnia także w Krakowie, aplikacji Too Good To Go uratowali już ponad 10 000 paczek (wyniki Too Good To Go po niespełna trzech miesiącach) z niesprzedanym jedzeniem. Przechwytując taką liczbę paczek, Pogromcy Marnowania Jedzenia oszczędzili emisję CO2 do atmosfery o 25 000 ton! Dla porównania, aby wyemitować taką samą ilość dwutlenku węgla trzeba by naładować 2,8 miliarda telefonów komórkowych lub zużyć prąd w 2716 gospodarstwach domowych w ciągu całego roku (epa.gov).
 
Na całym świecie mierzymy się z problemem marnowania żywności. Natomiast niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo jej produkcja powiązana jest z emisjami gazów cieplarnianych. Polacy wyrzucają 247 kilogramów jedzenia na osobę rocznie, a tym samym każdy z nas marnuje też aż 617,5 kg CO2, które jest każdego roku emitowane zupełnie bez sensu! Jednocześnie sukces aplikacji pokazuje, że Polacy są gotowi na zmianę postawy wobec marnowania jedzenia i chętnie zmieniają ją dzięki technologii. Myślę tu nie tylko o użytkownikach aplikacji, ale też naszych wspaniałych parterach, których sieć powiększa się praktycznie codziennie. - Powiedział Kuba Walasek, Country Manager Too Good To Go w Polsce. 
 
Too Good To Go zrzesza Pogromców Marnowania Jedzenia (z ang. Waste Warriors) w 13 krajach, w tym, w dwóch polskich miastach. Każdego dnia użytkownicy mają możliwość uratować paczki-niespodzianki z niesprzedanym jedzeniem. W przygotowanych przez partnerów paczkach można znaleźć nie tylko dania obiadowe, ciasta, czy sushi, ale także świeże warzywa i owoce. Oprócz łączenia ludzi z miejscami, Too Good To Go prowadzi także szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną w tematach marnowania żywności oraz jej wpływu na środowisko naturalne.  
 
Ideologicznym celem Too Good To Go na 2020 rok jest powiększenie społeczności do 50 milionów użytkowników (w tej chwili w Europie jest to prawie 16 mln), oraz zaproszenie do ruchu 75 tys. partnerów (obecnie 29 tys.). Too Good To Go chce także ruszyć z programami edukacyjnymi w 500 szkołach, jak również wpłynąć na ustawodawstwo w co najmniej pięciu krajach.

W Niemczech aplikacja właśnie została oficjalnie wsparta przez niemiecki rząd i znalazła się w gronie rekomendowanych firm, działających na rzecz walki z marnowaniem (link). Z kolei w Danii, firmy Carlsberg i Unilever wprowadziły zmiany na etykietach, dzięki kampanii Too Good To Go na temat spożywania produktów po dacie „Najlepiej spożyć przed” (kampania „Best Before, Often Good After”).

Sama aplikacja Too Good To Go dostępna jest na platformach Android i iOS, a w tygodniu startu stała się piątą najpopularniejszą aplikacją w kategorii żywność i napoje zarówno w Google Play, jak i AppStore. Platforma umożliwia wykorzystanie nowoczesnych technologii w walce z wyzwaniami współczesnego świata, takimi jak nadprodukcja i dystrybucja żywności czy zmiany klimatu. 


O Too Good To Go
Too Good To Go zrzesza użytkowników we wspólnej walce z marnowaniem żywności, łącząc klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 roku i od tamtej pory zyskała ponad 13 milionów użytkowników w 13 krajach. Wśród partnerów Too Good To Go w Europie są m.in.: Carrefour, Paul, Costa, czy sieć hoteli Accor i Scandic. W Polsce z Too Good To Go współpracują takie miejsca, jak: A. Blikle, North Fish, Robusta Coffee, 77 Sushi, Natura Cold Press, MOD Donuts i wiele innych.

Misją Too Good To Go jest inspirowanie społeczeństwa i udostępnienie narzędzi do walki z marnowaniem jedzenia poprzez budowanie Ruchu Przeciw Marnowaniu Jedzenia, stworzonego, by wywrzeć wpływ na czterech płaszczyznach: Gospodarstw domowych, Przedsiębiorstw, Edukacji i Polityki.

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji