...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

A.Blikle: franczyza na zasadach lean management

Dotychczasowe twarde zasady franczyzy nie sprawdzają się w dzisiejszych czasach – przyznaje Mark Forkun, prezes firmy A.Blikle. Dalszy rozwój własnej sieci w Polsce zamierza oprzeć na zasadzie wzajemnej współpracy, korzystnej zarówno dla franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

W przypadku otwierania cukiernio-kawiarni franczyzowych firma A.Blikle zamierza stosować zasadę, że "obie strony wygrywają, nie ma przegranych" ‒ czytamy w serwisie portalspozywczy.pl. Znana warszawska firma chce mieć wpływ na działalność placówek franczyzowych na każdym etapie, ale w oparciu o zasady i metody zarządzania lean management, które wywodzą się z koncernu Toyota.

‒ Będziemy starali się znaleźć właściwych partnerów, z którymi będziemy mogli znaleźć wspólny język i wspólne wartości, następnie razem z nimi będziemy opracowywać temat lokalizacji, ludzi, szkoleń i kiedy zobaczymy, że naszemu partnerowi dobrze się powodzi, to także my osiągniemy sukces. Jednak w pierwszej kolejności naszym priorytetem jest sukces naszego partnera ‒ jeśli będzie on miał właściwą placówkę, we właściwym miejscu i będzie ona wyposażona optymalnie, to my także automatycznie wygramy ‒ argumentuje Mark Forkun.

Duży nacisk będzie położony na silną identyfikację z firmą. ‒ Identyfikacja z firmą musi być taka sama w Warszawie, jak i w całej Polsce, gdzie będą powstawać nasze lokale. Dlatego jednym z fundamentalnych programów, które wprowadziłem do sieci, to program szkoleń "Akademia Blikle". Ma on stworzyć kompetencje, zaangażowanie i wartości pracowników w całej Polsce ‒ dodaje.

Jak zapewnia prezes jednej z najdłużej istniejących polskich marek, firma A.Blikle ma bardzo interesującą ofertę dla małych i dużych inwestorów.

źródło: portalspozywczy.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji