...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

ARTISA Business – elitarne narzędzie nowoczesnego piekarza, cukiernika i lodziarza

Od czerwca działa nowa platforma e-learningowa ARTISA Business dla branży cukierniczej i piekarskiej, stworzona przez Polską Grupę Dystrybucyjną (PGD). Dlaczego warto z niej skorzystać? Sprawdziliśmy, co na niej znajdziecie i czym się wyróżnia.

Współczesny właściciel piekarni, cukierni lub lodziarni podąża za trendami, wymyśla nowe receptury, zmienia technologie produkcji na ekologiczne i bardziej wydajne, ale przede wszystkim inwestuje w siebie. To oznacza rozwój kompetencji na wszystkich polach. I właśnie temu służy nowa branżowa platforma ARTISA Business, która pozwoli rozwinąć tzw. umiejętności miękkie, zainspiruje do zmiany myślenia o ekspozycji i sprzedaży, ale też dostarczy wiedzę w zakresie technologii produkcji (obecnie szkolenie z produkcji bezglutenowej). Zakres tematyczny określa 6 działów: Sprzedaż, Technologia, Zarządzanie, Psychologia, Merchandising i Marka. Jak widać, jest tu wszystko, co pozwoli z sukcesem rozwijać firmę na konkurencyjnym rynku piekarsko-cukierniczym.

 

– Fachowa wiedza online cieszy się coraz większym zainteresowaniem: pozwala zaoszczędzić czas, jest dostępna bez ograniczeń, a dobrze opracowana umożliwia stałe dokształcanie się i zdobywanie nowych kompetencji – mówi Agnieszka Szulc, koordynatorka projektu ARTISA Business i marketing manager PGD. Nie przez przypadek tematyka platformy skupia się na umiejętnościach miękkich. – Współcześni właściciele firm potrzebują wiedzy, jak zostać liderem, który potrafi stworzyć zgrany zespół pracowników i zarządzać nim efektywnie, jak budować konkurencyjną markę i wyróżnić ją na rynku. Konieczny jest również dostęp do nowej, zmieniającej się technologii. Tę aktualną wiedzę gwarantuje ARTISA Business – elitarny projekt edukacyjno-biznesowy przygotowany z myślą o naszych klientach. W tej chwili mamy 6 szkoleń, gotowe są już kolejne materiały, które stopniowo będą uzupełniać zasoby naszej platformy – dodaje Agnieszka Szulc. Już teraz można skorzystać z takich szkoleń jak: Model współczesnego przywódcy, Rola sprzedawcy, Jak wyróżnić swoją markę, Ekspozycja produktu i inne.

 

Co wyróżnia platformę ARTISA Business? Jej silną stroną jest sposób przygotowania informacji. Każdy moduł szkoleniowy to solidna dawka wiedzy podana w formie ciekawych grafik lub wykresów. Dużym plusem są przykłady z branżyzobrazowane materiałem zdjęciowym/graficznym i krótkimi komentarzami, które uatrakcyjniają i dynamizują odbiór. Dzięki temu czytelnik chętnie daje się wprowadzić w kolejne etapy szkolenia, angażuje się w proces myślowy i łatwiej przyswaja wiedzę. Szkolenia z zarządzania, marketingu i sprzedaży rozpoczynają się quizem „diagnozującym” wiedzę, a kończą quizem oceniającym stopień przyswojenia nowych wiadomości. W tym ostatnim przypadku 100% poprawnych odpowiedzi zbliża do nagrody (bilet do kina).
W trakcie szkolenia do dyspozycji mamy narzędzie do robienia notatek. Jedno szkolenie nie zajmuje więcej niż pół godziny, co w dobie przeładowania obowiązkami jest dużym plusem. Całość spina stonowana strona graficzna, która robi pozytywne wrażenie i nastraja do nauki.

 

Warto dodać, że za wiedzę z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu odpowiada dr inż. Alina Śmiłowska, ambasadorka zmian, strateg i coach z wieloletnim doświadczeniem pracy z mikro- i makroprzedsiębiorstwami branży spożywczej i nie tylko (znana również czytelnikom „Mistrza Branży”). Na platformie dostępne są również receptury i materiały do pobrania. Strona wciąż się rozwija, wkrótce pojawi się jeszcze więcej szkoleń.

Zaloguj się
Jak zalogować się na platformie? Można zarejestrować się przy użyciu unikalnego kodu, który dostępny jest u przedstawicieli handlowych.

>>> www.artisabusiness.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Zapraszamy do jesiennego wydania MB, w którym dr Józef Sadkiewicz namawia do wspierania polskich, ekologicznych producentów, dostosowywania technologii produkcji pieczywa do surowca i powrotu do dawnego smaku chleba. Podejmujemy też ważny temat aluminium w piekarstwie oraz zachęcamy do zmiany myślenia o opakowaniach na chleb.

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji