...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Ambitne rzemiosło w czerwcowym wydaniu Mistrza Branży

W czerwcowym wydaniu "Mistrza Branży" piszemy: o żelaznych zasadach Sylwii Krębuszewskiej-Kozieł, umiejętności przewidywania i sukcesie żywieckiej Piekarni Cukierni Gałuszka. O rzemieślniczym pieczywie bezglutenowym Bogdana Smolorza. O kulturze żywieniowej, która pozwoli od nowa spojrzeć na sklepy firmowe piekarni i cukierni.

Ambitne rzemiosło, czyli jakie? Nowocześnie zarządzane? Z siecią sklepów spiętą w sieć informatyczną z elektronicznymi gadżetami reklamowymi? A może rzemiosło, które próbuje swych sił w nowych rewirach, jak świeże pieczywo bezglutenowe? W najnowszym wydaniu "Mistrza Branży" prezentujemy różnych właścicieli, ich różne sposoby rozwoju rzemiosła, ale jednocześnie osoby o podobnych wartościach w życiu i biznesie, bo przywiązanych do tradycyjnej technologii produkcji.

W pierwszej kolejności zapraszamy na spotkanie z Sylwią Krębuszewską-Kozieł, współwłaścicielką Piekarni Cukierni Gałuszka w Żywcu. Ta Pani już nieraz zaskoczyła branżę swoimi pomysłami! Ma jasno określone poglądy, żelazne zasady i dlatego nie owija w bawełnę, o czym przekonaliśmy się osobiście. Ale ma też rewelacyjne wyczucie rynku, które pozwala jej na kolejne trafne posunięcia w biznesie. W piekarni dziadków wdrożyła HACCP, zanim Polska weszła do UE, wiele lat temu zmieniła tradycyjny system zarządzania firmą na system informatyczny. Do pomysłu z regularnie organizowanymi warsztatami dla najmłodszych dodała jeszcze warsztaty dla..... Dla kogo? O tym, dla kogo otwiera podwoje nowej piekarni, a także o fundamentalnych wartościach, kontynuacji polskich tradycji piekarskich, o przyszłości rzemiosła – dowiecie się w głównym wywiadzie numeru.

Z wizytą udaliśmy się również do mistrza Bogdana Smolorza, który w piekarstwie ewidentnie lubi zadania z gwiazdką. Powód? Po rozwinięciu biopiekarni otworzył oddzielną, certyfikowaną pracownię do wypieku świeżego, rzemieślniczego pieczywa bezglutenowego. Zapytaliśmy go o to, dlaczego tak długo przygotowywał się do nowej pracowni, ile kosztuje certyfikacja i badania produktów bezglutenowych, a przede wszystkim w czym tkwi sekret smaczego i bezpiecznego pieczywa bezglutenowego oraz w jakiej cenie można kupić taki chleb.

Sztuka prowadzenia firmy to sztuka dostosowywania się do potrzeb współczesności i przewidywania przyszłości – czego przykładem są nasi rozmówcy. Z dużym zainteresowaniem obserwujemy zmiany w mentalności Polaków, w ich trybie życia i co za tym idzie – szeroko rozumianej konsumpcji. Ale z jeszcze większym zainteresowaniem obserwujemy, jak pod ich wpływem zmieniają się piekarnie i cukiernie. A jak mogą się jeszcze zmienić? O to zapytaliśmy dr Magdalenę Tomaszewską-Bolałek, która specjalnie dla Czytelników MB przygotowała rekonesans megatrendów, trendów i rodzących się zmian w kulturze żywieniowej Polaków. Czy pozwoli to spojrzeć na sklep firmowy z szerszej perspektywy?

Dodatkowo sprawdziliśmy, jak wyglądają niektóre sklepy firmowe z pieczywem, co w nich nie gra i dlaczego. Nasz ekspert – audytor punktów sprzedaży – nie tylko zwraca uwagę na najczęstsze błędy w promocji i ekspozycji produktów w sklepach firmowych, ale także daje cenne wskazówki, jak je wyeliminować. Ponadto porozmawiamy o wyższości dobrych manier nad sztuką sprzedaży.

Dla tych, którzy lubią tutoriale i na dodatek mają słabość do czekolady, z pewnością zainteresują pomysły Joanny Olszewskiej (Sempre) oraz Pawła Górnego (100% czekolady) na kreatywne sposoby dekorowania pralin. Część teoretyczną o sposobach dekorawania czekoladek pisze Piotr Ławrowski.

Sprawdź, o czym jeszcze piszemy w wydaniu czerwcowym "Mistrza Branży"

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży

Kobieta o żelaznych zasadach – rozmowa z Sylwią Krębuszewską-Kozieł, współwłaścicielką Piekarni-Cukierni Gałuszka
Każdą mąkę można ukwasić. O rzemieślniczym pieczywie bezglutenowym – rozmowa z mistrzem piekarstwa Bogdanem Smolorzem
Ludzie i ich pasje: Malarka w kuchni

Edukacja

500+ na Pana Kanapkę
Strona WWW, która sprzedaje

Efektywne zarządzanie

Ekologia po poznańsku
Notariusz dla MB: Forma czynności prawnych, czyli dlaczego do notariusza?
Zmonopolizować kolor

Dodatek specjalny: Sklep firmowy

Kultura żywieniowa przyszłości
Byle gdzie, byle jak, byle dużo – o błędach w punktach sprzedaży
Narzędzia projektowe w poszukiwaniu własnego stylu
O wyższości dobrych manier nad sztuką sprzedaży i nie tylko
Cukieteria.pl – źródło słodkości on-line
Piece sklepowe MIWE… zdystansowały konkurencję
Branża bez cenzury: Między trendami, chlebem i zdrowym rozsądkiem

Kulisy produkcji

Asortyment dopasowany do twoich potrzeb – blachy wypiekowe Magorex
Pieczywo żytnie na kwasie. Część 3 – technologia (cd.)
Niezwykła kariera zwykłej bagietki
Magiczny orkisz. Pradawne zboża
Sztuka zdobienia pralin

Tutoriale

Kreatywne dekorowanie pralin – pomysły Pawła Górnego, 100% czekolady
Praliny wylewane – technika ekspresyjna, barwienie barwnikami spożywczymi oraz czekoladą– pomysły Joanny Olszewskiej, Sempre
Tort na chłodno według Marka Moskwy, 100% czekolady

Flash news 

 

Zobacz na ISSUU katalog reklam czerwiec 2016 lub ściągnij plik PDF

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj    pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2014  tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj-czerwiec 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2015  tutaj
Mistrz Branży luty 2015  tutaj
Mistrz Branży marzec 2015  tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2015  tutaj
Mistrz Branży maj-czerwiec 2015  tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2015  tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2015  tutaj
Mistrz Branży październik-listopad 2015  tutaj
Mistrz Branży grudzień 2015  tutaj
Mistrz Branży styczeń 2016  tutaj
Mistrz Branży luty 2016  tutaj
Mistrz Branży marzec 2016  tutaj

 

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 


 


           Zamów prenumeratę Mistrza Branży         

 

nr tel. 32 729 96 80

 

email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty: roczna 149 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie

 

Bieżące wydanie czasopisma

W najnowszym wydaniu stawiamy na B-Concept Jordiego Bordasa oraz stare koncepty na zero waste w nowoczesnej piekarni i cukierni. Odkrywamy siłę social mediów z Szymonem Czerwińskim, a także szukamy najlepszych blach i form...

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji