18 lutego br., w pierwszym dniu targów Expo Sweet, na stoisku nr 24 miała miejsce mała uroczystość. Firma Arlekino, która w tym roku obchodzi 20-lecie działalności, oficjalnie zmieniła logo. Co niesie ze sobą ta zmiana?
Podobne artykuły
Otwórz z nami lodziarnię ‒ warsztaty lodziarskieSezon lodziarski 2014 – bezpłatne warsztatyAthenaeum – wyjątkowe miejsce szkoleniowe w firmie Comprital S.p.A‒ Nowe logo Arlekino, znacznie bardziej nowoczesne w formie i kolorystyce, symbolizuje ścisłą współpracę z klientami i rozwój firmy w kierunku doradczym ‒ czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym.
Znany dostawca surowców dla branży lodziarskiej i cukierniczej zamierza rozszerzyć dotychczasowe usługi dla swoich klientów. Nowy zakres usług obejmuje zarówno technologię produkcji lodów, jak i prowadzenie lodziarni.
Nowy etap w historii firmy Arlekino uczczono kieliszkiem szampana podczas targów Expo Sweet, na stoisku firmowym, 18 lutego 2014 r.