...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , KOMPLET Polska, materiał promocyjny

Better for You to jeden z najszybciej rozwijających się trendów żywności

Wraz z upowszechnieniem przekonania, że dobra żywność jest podstawą zdrowego życia, konsumenci coraz bardziej przekonują się do zdrowego jedzenia. Wszyscy wiemy, że warto jeść zdrowo i żeby to osiągnąć, należy zmienić swoje nawyki żywieniowe.

Co w praktyce niestety wcale nie jest takie łatwe. Chociażby dlatego, że jedzenie jest dla nas źródłem przyjemności, z której nie chcemy lub nie potrafimy zrezygnować. W efekcie dochodzi do powstania napięcia wykorzystywanego przez wiele firm rozwijających swoje produkty i oferujących rozwiązania, które to napięcie łagodzą a nawet niwelują.

W wyniku tych działań na rynku pojawiają się produkty obiecujące przyjemność smaku, ale jednocześnie deklarujące potencjalnie lepszy (a nawet zdrowszy) skład od standardowych wersji. I w ten sposób, na skutek dwóch przeciwstawnych potrzeb i oczekiwań konsumentów, rozwija się dynamicznie trend Better for You.

Co branża może zaoferować konsumentowi w ramach trendu Better for You?

- koncept „BEZ” . To przykład strategii informowania konsumentów o braku niepożądanych substancji takich jak wzmacniacze smaku czy konserwanty. KOMPLET Chleb Żytniak CL - to jedna z mieszanek, które należą do kategorii lubianych przez konsumentów produktów typu (lub w typie) czystej etykiety (clean label).

- produkty funkcjonalne, a więc takie, które zaspokajają konkretne potrzeby określonych grup : np. vegan, wegetarian, diabetyków, osób z nietolerancją glutenu. Przykład „vegańskiej” propozycji to KOMPLET Vega Cake i Vega Krem. Z kolei dla segmentu osób poszukujących produktów z niskim IG stworzona została między innymi mieszanka KOMPLET Bułka IG. Wartość indeksu glikemicznego Bułki IG wynosi 14,39!

- produkty proteinowe lub wysokobiałkowe. Firmowy „klasyk” - KOMPLET ProBody charakteryzuje się wysoką zawartością białka ( 21,4 g na 100 g pieczywa) oraz błonnika pokarmowego (11,8 g na 100 g pieczywa)

- alternatywne zboża wykorzystywane do produkcji żywności, takie jak np. płaskurka czy samopsza. Obecny od kilku lat na rynku produkt KOMPLET 3 Prakłosy zawiera w składzie pszenicę orkisz z pełnego przemiału, pszenicę samopszę oraz nasiona chia (Salvia hispanica)

- odwołanie się do kategorii zdrowa żywność, żywność ekologiczna, produkty o obniżonej zawartości soli itp.

Trend Better for You to nie tylko określona filozofia produktu, ale także charakterystyczny sposób pakowania, w ramach którego wykorzystywane jest: identyfikacja wizualna, ekologiczny materiał (karton, drewno), charakterystyczny sposób prezentacji produktów (odwołujący się natury, tradycji) czy duża ilość ważnych informacji umieszczonych na froncie opakowania lub etykiety.



Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji