...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Biedronka uruchomiła program dla małych producentów

W czasie pandemii koronawirusa sieć sklepów Biedronka wspiera lokalnych producentów, zapraszając ich do współpracy. Program „Czas na wspieranie małych producentów” zyskał spory odzew; od jego rozpoczęcia napłynęło ponad 700 zgłoszeń.

Akcja rozpoczęła się 16 kwietnia br. i nie ma ograniczenia czasowego. Biedronka zaprosiła do współpracy producentów regionalnych, których skala działalności nie pozwalała dotąd na kooperację z siecią. Procedury zostały uproszczone (wystarczy wypełnić formularz na stronie), zgłoszenia są rozpatrywane na bieżąco, każde jest traktowane indywidualnie. Program ma pomóc małym wytwórcom przetrwać obecną trudną sytuację gospodarczą, a także powiększyć asortyment
dostępnych w Biedronce produktów regionalnych, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem konsumentów.

– Sukcesywnie powiększamy naszą bazę produktów oferowanych przez polskich lokalnych producentów. Szczególnie widoczne to jest w przypadku nabiału oraz pieczywa. W przypadku tego ostatniego w wielu regionach Polski już od 1995 r. uzupełniamy naszą standardową ofertę pieczywa produktami z lokalnych piekarni, w tej chwili współpracując już w całej Polsce z 39 takimi lokalnymi producentami. Obecnie poszukujemy przede wszystkim małych polskich producentów produktów żywnościowych pierwszej potrzeby. Nasz program jest skierowany przede wszystkim do tych firm, które odczuły trudną sytuację gospodarczą ze względu na ograniczone możliwości zbytu swoich produktów – mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka odpowiedzialny za projekt „Czas na wspieranie małych producentów”.

Zasadniczym ułatwieniem w programie jest możliwość dostarczania produktów lokalnie, np. do jednego centrum dystrybucyjnego Biedronki, zaopatrującego ok. 200 sklepów (w całym kraju jest 16 centrów dystrybucyjnych). Produkty regionalne są umieszczane w ofercie cyklicznie – co dwa tygodnie – i promowane w ogólnopolskich gazetkach. Sieć rozpoczęła już współpracę z pierwszymi producentami w ramach programu.

– Od momentu ogłoszenia naszej akcji otrzymaliśmy już ponad 700 zgłoszeń. To wynik, który jest dla nas dobrym sygnałem. W zdecydowanej większości są to produkty spożywcze – prawie 90%. Resztę, tj. blisko 8% stanowią oferty kosmetyków, a pozostałe to tzw. non-food – dodaje Michał Gontarz.

Więcej o programie Czas na wspieranie małych producentów TUTAJ

Ewa Siuda-Szymanowska

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji