...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Blisko 100 stron Mistrza Branży

W najnowszym wydaniu Mistrza Branży na początek rozmawiamy z piekarzem, który po 25 latach przeszedł na biopiekarstwo. Sprawdzimy rynek biopieczywa w Polsce. Podamy owoce w najlepszym wykonaniu cukierników, szefów kuchni i pasjonatów cukiernictwa. Pokażemy nowoczesny sklep firmowy, któremu nie będziesz mógł się oprzeć...

Certyfikowanych biopiekarni w Polsce jest jak na lekarstwo, a biopiekarzy, którzy mają mistrzowskie papiery, jest jeszcze mniej. Czy łatwo jest przejść z piekarstwa konwencjonalnego na BIO i to po 25 latach? Przestawić się o 180°, zacząć wszystko od nowa? Nie, ale nie jest to niemożliwe. Czy jest sens zrezygnować z ułatwień, zmniejszyć produkcję, ulokować się w niszy, być out­siderem? Tak, kiedy masz jasno określone priorytety zakorzenione w wartościach nie­materialnych… i nierówne szanse z konku­rencją. Czy z niszowej produkcji można mieć satysfakcję? Przede wszystkim satysfakcję. W tym wszystkim najważniejsza jest strategia działania i przekonania, bo to łącznie spra­wia, że ludzie podejmują trud bioprodukcji. O swojej strategii, która może być sposobem ratowania małych rzemieślniczych piekarni w Polsce, opowiada Bogdan Smolorz – pie­karz, który po 25 latach prowadzenia zwykłej piekarni stał się biopiekarzem.


O tym, że biorynek to atrakcyjna nisza, prze­konuje również Karol Przybylak, redaktor na­czelny czasopisma i serwisu o produktach ekologicznych „Biokurier.pl”. Producentów bio, w tym piekarzy, obserwuje od lat i przy­znaje, że: „by zagospodarować biorynek, po­trzeba sporo wiedzy, rozwagi i determinacji”. Kim są polscy biopiekarze? Z jakimi proble­mami borykają się na co dzień i jaką mają strategię? O tym więcej w analizie Rynek ekopieczywa jak dobry chleb – rośnie powoli. Dodatkowo sprawdziliśmy, jakie trzeba spełnić warunki, żeby być certyfikowaną piekarnią w standardzie BIO.

W minidodatku „Owocowo, kolorowo, zdrowo” zapytaliśmy 10 różnych osób – cukierników, pasjonatów cukiernictwa, szefów kuchni – jakie owoce lubią i co z nich przygotowują, by było zdrowo i kolorowo. Tutaj znajdują się receptury na mocno owocowe wypieki i desery, a także owoce w czekoladzie, opatrzone dużymi zdjęciami. Palce lizać!

Zaprosimy naszych Czytelników do nowoczesnego sklepu firmowego. Zmiania się technologia, nasze przyzwyczajenia i potrzeby, które pociągają zmiany we wnętrzach komercyjnych. Jak zatem wygląda sklepowa rewolucja? W naszym ujęciu to przede wszystkim: nowe standardy obsługi klienta, nowoczesne trendy i funkcjonalność w projektowaniu wnętrz, oświetlenie, niekonwencjonalne rozwiązania marketingowo-reklamowe, nowoczesne narzędzia do zintegrowanej obsługi i rozliczania sklepów firmowych. 

W tym wydaniu m.in.:

- Dla tych, co zastanawiają się nad założeniem własnej firmy, lub nad zmianami w dotychczasowej, polecamy tekst o stra­tegii jako takiej. Agnieszka Klimczak, wła­ścicielka tortownia.pl, proponuje zrobić bu­rzę mózgów: określić potrzeby, zdefiniować klientów, relacje z nimi i kanały komunikacji/dystrybucji, połączyć to z kluczowymi zaso­bami, partnerami biznesowymi i działania­mi, jakie trzeba podjąć, i spisać to wszystko skrupulatnie. Jak podkreśla autorka, prawdziwie inno­wacyjny przedsiębiorca nie powinien poprze­stać na znalezieniu i zaspokojeniu istniejącej potrzeby, ale wykreowaniu potrzeby, którą można zaspokoić…

- Praktyczny przewod­nik dotyczący klasyfikacji ekstraktów roślinnych o właściwościach barwiących. Nasza autorka Wioletta Bogusz-Kaliś na chwilę oderwała się od znakowania i w nawiązaniu do tematyki "Owocowo, kolorowo, zdrowo" opracowała tekst, który skupia się na ważnym rozróżnieniu: czy dany preparat jest składnikiem żywności o właściwościach barwiących, czy też barwnikiem.

- Dlaczego czasem warto być cukierniczym ignorantem? Choćby dlatego, żeby tworzyć niekonwencjonalne torty, jak torty u Toty. Jak się tworzy cukierniczą sztuką w krakowskiej Galerii Tortów Artystycznych, sprawdziła Aurora Czekoladowa

- Lodowe sushi - przyznajemy, te lody potrafią oczarować i smakiem, i wyglądem. I my też ulegliśmy urokowi tej sztuki, którą najlepiej prezentuje jej twórca, włoski szef kuchni Filippo Novelli. Podpatrzyliśmy, jak tworzy się takie minidzieła podczas spotkań organizowanych przez firmy Arlekino i Comprital (Poznaj Warsztat Mistrzów), i wyszedł nam całkiem przyjemny tutorial. Jak wiadomo, w warsztatch brała udział Aleksandra Sowa, która zachwycała prostotą i wyrafinowaniem własnych deserów lodowych.

- Tylko u nas rozmowa z Nikitą Voinikiem oraz Deivydasem Praspaliauskasem, zwycięzcami I edycji Trendy Chocolate Chef w Bydgoszczy. Rozmawiała Aurora Czekoladowa, która również specjalnie dla naszych Czytelników zrelacjonowała konkurs trochę od innej strony.

- podsumowanie cyklu szkoleń "Znakowanie żywności", organizowanych przez Mistrza Branży

 

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży
Trzeba zadać sobie trud – rozmowa z biopiekarzem Bogdanem Smolorzem

Efektywne zarządzanie
Rynek ekopieczywa jak dobry chleb rośnie powoli
Certyfikacja produktów BIO
Przygotowania do wniosku. Fundusze unijne, cz. IV
Zacznij od strategii

Kulisy produkcji
Jak obniżyć zawartość cukru w cukrze, czyli o słodyczach sugar free
Torty u Toty

Receptury/tutoriale
Kostka Migdałowa
Poznaj warsztat mistrzów
Elegancja i perfekcja w dekoracji
Angry Bird Cake

Owocowo, kolorowo, zdrowo
Sorbet w płatkach róż
Maliny pełne smaku
Panna cotta z dzikiego bzu z poziomkowym coulis
Kuszące babeczki
Sorbet truskawkowy w bezie
Rabarbar, truskawka i ser
Marakuja, melon i Choya
Tarta owocowa z kremem patissiere
Owoce w czekoladzie
Owocowa Fantazja
Owoce prażone Helcom
Sen tropików
Żywność o właściwościach barwiących czy barwnik

Sklep firmowy
Sprzedawca - powiernik i doradca
Idealny tandem . nowoczesne trendy i funkcjonalność
BARO - jasna strona mocy
Nowoczesne narzędzia do zintegrowanej obsługi i rozliczania sklepów firmowych
Ewolucja czy rewolucja? Niekonwencjonalne rozwiązania marketingowo-reklamowe
Przegląd oferty rynkowej

Flash News
Muzyczne inspiracjec relacja z XIX Turnieju we Wrocławiu
O nowej etykiecie - cykl szkoleń o znakowaniu
Sztuka i jako.. w lodach wed.ug Filippo Novelli i Aleksandry Sowy
Czekoladowe perły - finał I Trendy Chocolate Chef

 

Zobacz na ISSUU katalog reklamowy maj-czerwiec 2014 lub ściągnij PDF

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj
Mistrz Branży luty 2013   tutaj
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj
Mistrz Branży maj 2013   tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj
Mistrz Branży październik 2013   tutaj
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj
Mistrz Branży luty 2014  tutaj
Mistrz Branży marzec 2014  tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2014  tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 

Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"

nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty:

- roczna 149 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji