...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Branża w kryzysie, siła w solidarności - wydanie specjalne Mistrza Branży

Żyjemy dziś w ogromnej niepewności. Dotychczasowe rozwiązania przestały działać, a pytań jest więcej, niż odpowiedzi. Dlatego oddajemy do Waszej dyspozycji specjalne wydanie Mistrza Branży, skrojone na potrzeby branży w czasach koronawirusa. Całkowicie bezpłatne, dostępne online!

Każdy przedsiębiorca, który rozważnie prowadzi swój biznes ma świadomość tego, że sytuacja w pewnym momencie może załamać się. Kryzysy były, są i będą.. A jednak sytuacja epidemii,w której obecnie się znaleźliśmy jest sytuacją bezprecedensową. Na taki cios mało kto się przygotował. Czarny łabędź, bo tak nazywana jest katastrofalna sytuacja, która niespodziewanie może wywrócić życie zbiorowe do góry nogami, przykrył swoimi skrzydłami każdą gałąź gastronomii.

Pierwsze reakcje? Szok, strach, załamanie… Jak bowiem sprzedawać swoje produkty, gdy rząd wprowadza kolejne obostrzenia, które uniemożliwiają przyjmowanie gości i ogranicza do maksimum kontakty międzyludzkie? Zawiesić działalność? A może znaleźć nowe sposoby działania? Tylko czy to właściwie dobry czas na inwestowanie i rozwój? W takich momentach więcej jest pytań, niż odpowiedzi. Ale my nie chcemy Was z nimi zostawiać. 

 


Każdego dnia nasza reakcja bacznie przygląda się temu, co dzieje się w branży. Skontaktowaliśmy się z dostawcami, partnerami, ekspertami, a przede wszystkim samymi rzemieślnikami, którzy w tych ekstremalnych warunkach starają się funkcjonować. W ten sposób powstał specjalny numer Mistrza Branży. Nie tylko wydany online. Ale też w całości poświęcony kryzysowej sytuacji.  

Zebraliśmy wypowiedzi branżowców - jak wpłynęły obostrzenia krajowe i te międzynarodowe na ich firmę oraz co ich zdaniem zmieni ta epidemia w gospodarce. Pokazujemy jak jest i podpowiadamy jak poruszać się między nowymi wytycznymi danymi przez rząd. Lody na dowóz, słodkie boxy, chleb w butikowej cukierni, vouchery do wykorzystania na cały rok - pomysłów jest wiele.

 

 

Jak znaleźć siły na działanie, gdy wiszą nad nami leasingi i czynsz? I jak zachęcić konsumentów do kupna tych produktów? Pomocą posłużą teksty o marketingu w czasach zarazy Heleny chmielewskiej oraz Angeliki Borysiak, a także Kamili Kozioł, która radzi jak nie utonąć w morzu zmartwień.

 

 


Wszyscy pytają kiedy to się skończy? Tego nikt nie wie. Jedno jest pewne. Świat zmieni się na zawsze. Jak będzie się prezentować ta nowa rzeczywistość po pandemii? Nad tym zastanawiamy się z naszymi rozmówcami. Z pewnością modna stanie się dieta podnosząca odporność, o czym przeczytacie w materiale “Dieta antywirusowa” Iwony Zmysło. Wojciech Głąbiński pisze o konkretnych aspektach, takich jak odpływ pracowników z Ukrainy, spadki kursu walut i przerwanie łańcuchów dostaw. Prof. Jan Klimek, który już w 2009 roku prorokował o groźbie sytuacji ,w której się dziś znaleźliśmy, przekonuje, że to koniec Unii Europejskiej i początek ery pracy i sprzedaży online, którą na dniach wdraża już większość firm. Nastąpi jeszcze większa automatyzacja, ale to wcale nie oznacza wyeliminowanie człowieka z gry, bo wreszcie może zaczniemy szanować to, co mamy...

 


Piekarzu, cukierniku, lodziarzu, czekoladziarzu, dekoratorko - wszyscy jesteście naszymi bohaterami! chcemy Was wspierać, dlatego oddajemy do Waszej dyspozycji specjalne wydanie Mistrza Branży - dostępne bezpłatnie online lub jako PDF. Jesteśmy i będziemy z Wami! 

Pobierz numer w PDF >

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji