...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Cadbury rzuca wyzwanie smaku

Brytyjski producent czekolady, Cadbury (należący do grupy Mondelez) latem zaprasza klientów do zabawy. Chodzi o to, by odgadnąć smak dwóch tajemniczych batoników. Do tego można zgarnąć nagrodę pieniężną - 5 tysięcy funtów. Dobra opcja marketingowa?

Cadbury Mystery Bars (w dwóch limitowanych wersjach smakowych) pojawiły się w połowie lipca i będą dostępne do października. Można je kupić w formie batoników lub czekoladowych tabliczek, tradycyjnie na bazie mlecznej czekolady Cadbury. Mają dwa tajemnicze nadzienia, składów nie zdradzają nawet etykiety. Producent zaprasza konsumentów do zabawienia się w detektywów, degustowania i zgadywania, jakie smaki mają nowe nadzienia. Coraz więcej takich prób i recenzji pojawia się w mediach społecznościowych, również na popularnych kanałach na YouTube takich jak Food Review UK.

 


Przedstawiciele Cadbury Dairy Milk nie mogą się doczekać reakcji klientów i ich kreatywnych pomysłów. Na zwycięzcę czeka nagroda w wysokości 5 tysięcy funtów. Szeroko zakrojona kampania medialna jest prowadzona w Wielkiej Brytanii.

 


źródło >>> Confectioneryproduction.com

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji