...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Chrupkie na plusie

Według danych opublikowanych przez zajmującą się badaniem opinii publicznej firmę GfK, w ciągu minionego roku w Polsce wzrosły wydatki na zakup pieczywa chrupkiego typu wasa, wafle i snacki ryżowe oraz kukurydziane, a także macę naturalna i smakową oraz suchary smakowe i naturalne.

Z danych pochodzących z Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, że w okresie od sierpnia 2016 r. do lipca br., w stosunku do poprzednich lat wydatki gospodarstw domowych na kategorię pieczywa chrupkiego zwiększyły się o 7,4 proc. W ujęciu ilościowym zakupy produktów z tej grupy wzrosły o 5,3 proc. Skąd ten wzrost? Jak przekonują specjaliści GfK, pozytywny trend na rynku pieczywa chrupkiego wynika z rosnącej świadomości Polaków oraz dbałości o zdrową i mniej kaloryczną dietę, w której pieczywo jest jednym z produktów, których konsumpcję próbuje się świadomie ograniczać.

Ten pozytywny trend dla całej kategorii pieczywa chrupkiego napędzają szczególnie dwa segmenty. Pierwszym z nich są wafle ryżowe i kukurydziane, które kupowane są przez 54 proc. polskich gospodarstw domowych. Ich ilościowy udział w całej grupie produktów wynosi 58 proc. Drugim jest natomiast pieczywo chrupkie typu wasa, które kupowane jest przez 29 proc. polskich rodzin i stanowi 27 proc. wolumenu kategorii. Obie te grupy w ciągu minionych 12 miesięcy, w porównaniu z rokiem poprzednim, zyskały nowych nabywców oraz odnotowały wzrosty w ujęciu ilościowym i wartościowym.

Jak często Polacy jedzą pieczywo chrupkie? Według danych GfK, aż 66 proc. konsumentów kupuje takie produkty przynajmniej raz w roku. W analizowanym okresie ostatnich 12 miesięcy przeciętny nabywca sięgał po produkty z tej kategorii około 7 razy, a podczas jednych zakupów sięgał po 200 gramów tego produktu. W skali roku przeciętne polskie gospodarstwo domowe kupiło blisko 1,3 kg pieczywa chrupkiego, wydając na nie średnio około 30 zł.

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji