...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Co nowego w Mistrzu Branży? Łamanie schematów i wyznaczanie zdrowych trendów!

Która polska lodziarnia działająca w sieci złamała wszystkie schematy na drodze do innowacyjności i kto jej w tym pomógł? Co jest siłą nowej fali lodziarni w Polsce? Jogurtowy boomerang po liftngu, czyli jak zmieniają się jogurterie. Moda na zdrowsze wypieki, czyli "Zielenina" w deserach i rokitnik w chlebie!

Pomysł na szybki i opłacalny biznes? Oczywiście lodziarnia. Ale żeby ten pomysł wypalił i nie był jednorazowy, za tym biznesem musi stać innowacyjny koncept, w którym najważniejsze są naturalne i świeże lody. To jest punkt wyjścia również dla dolnośląskiej marki CHOICE, która jest czarnym koniem firmy MJM Group (skupiającej 6 gastronomicznych brandów). Jednak CHOICE to coś absolutnie nowego i nie tylko ze względu na połączenie własnych lodów i czekoladek, a nawet jogurtu mrożonego. Jak daleko można się posunąć w tworzeniu w 100% innowacyjnego konceptu i ile przy tym złamano schematów funkcjonujących w branży lodziarskiej? O tym wszystkim rozmawiamy z Martą Załęską, dyrektor zarządzającą MJM Group, oraz Dawidem Szulcem, głównym technologiem z firmy Comprital, który od początku zapewnia CHOICE merytoryczną opiekę.

Nie mamy co do tego wątpliwości, że lody robią się polską specjalnością i to z kilku powodów. Pierwszym jest zadomowienie lodziarni w centrach handlowych, które stworzyły konsumentom klimat zachęcający do sięgania po zimne słodycze nawet zimą. O rosnącym apetycie na lody świadczy też fala nowych lodziarni, która od kilku lat przechodzi przez większe i mniejsze miasta Polski, poza centrami handlowymi. Za ich sukcesem bardzo często stoją ludzie spoza branży, a co złożyło się na ten sukces? Nawiązują do najlepszych (czasem zapomnianych) tradycji rzemieślniczych, mają otwarte podejście do smaków i stworzyli estetykę, która odróżnia ich od tego, co znamy na co dzień, o czym przekonaliśmy się osobiście.

Swój pomysł na łamanie skostniałych schematów w przepisach proponuje znana kulinarna blogerka Zielenina, czyli Magdalena Cielenga-Wiaterek. Wszystkich dookoła zaraża pasją do zdrowszej kuchni, w której królują maszkety wegańskie, bez cukru, bez tradycyjnej mąki, ale za to warzywami. W rozmowie z Aurorą Czekoladową Pani Magdalena zdradza, jak domowym sposobem przygotowuje cukier daktylowy, czym wzbogaca desery i jak zrobić pyszne ciasto z buraczkami.

Dla tych, którzy szukają czegoś energetyzującego w wypiekach, proponujemy rokitnik. Ze względu na ogromne ilości substancji przyjaznych dla zdrowia człowieka Finowie określają rokitnik mianem super powerful plant, czyli superpotężną rośliną, a syrop z rokitnika zwą Finland’s liquid gold – płynne finlandzkie złoto. Jak przekonują autorzy artykułu "Fenomen rokitnika", te określenia nie są na wyrost. Przy okazji pokażemy, jak szerokie zastosowanie ma ta niepozorna roślina na całym świecie, a także ile cennych produktów można z niej wytworzyć i zastosować w piekarstwie i cukiernictwie.

Jak co roku prezentujemy 12 dwuosobowych zespołów młodych i utalentowanych cukierników z całej Polski, którzy podczas targów Expo Sweet powalczą w VI Mistrzostwach Polski Uczniów Szkół Cukierniczych 2016! Tylko u nas przeczytacie, kim są, gdzie się uczą, kto jest ich nauczycielem prowadzącym i zobaczcie, jakie prace wywindowały ich do ogólnopolskiego konkursu. :)

W ramach relaksu proponujemy Wojnę płci, czyli intelektualną potyczkę naszych autorów: Aliny Śmiłowskiej oraz Michała Ruska. Do dyskusji wyciągnęliśmy najcięższe=najbardziej stereotypowe przekonania zakorzenione w biznesie i życiu, z którymi zmierzyli się nasi autorzy. Jak bardzo sami okazali się stereotypowi? ;)  Przeczytajcie koniecznie!

To tylko wybrane materiały z lutowego, wciągającego wydania "Mistrza Branży", z którym jedziemy na Expo Sweet (znajdziecie nas w hali A, na stoisku nr 95).

Zapraszamy do lektury!

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży
CHOICE – trafny wybór – rozmowa z Martą Załęską (MJM Group) oraz Dawidem Szulcem (Comprital Polska)
10 pytań do… Adama Ołowia, właściciela piekarni Cymes w Suwałkach
Pionier superfoods w Polsce – Jan Hołownia – pierwszy producent amarantusa w Polsce

Ludzie i ich pasje

Zielenina w deserach – rozmowa z Magdaleną Cielengą-Wiaterek, blogerką i wielbicielką zdrowych wypieków
Bardzo młodzi i piekielnie zdolni – zwycięscy konkursu Bake&Play

Efektywne zarządzanie
Wojna płci, czyli stereotypy w biznesie i życiu      
5 kluczowych zmian w Kodeksie pracy w 2016 r.    

Edukacja

Content is the king – dlaczego królem jest treść?   

Kulisy produkcji

Fenomen rokitnika   
Wszystko z jednej ręki – projekt piekarni w systemie „pod klucz”
Wypiek pieczywa ze spowolnioną fermentacją w kęsach ciasta, cz. II      
Rola witaminy C w cieście pszennym         
Chewing candies – jak się robi rozpuszczalne cukierki do żucia    
CSB-System – sprawdzone rozwiązanie dla przemysłu piekarskiego i cukierniczego      
Technologia przyszłości w piekarni i cukierni?        

Receptury

Tort orzechowy whisky        
Ciasto miodowe z orzechami arachidowymi                      
Sernik
Piñacolada     

Młode Talenty Expo Sweet 2016 - prezentacja 12 dwuosobowych zespołów biorących udział w Mistrzostwach dla Młodych Cukierników Expo Sweet 2016

Sprzedaż i ekspozycja

Nowa fala lodziarni  
Poprawka z jogurtu mrożonego      
Szkolenie z Obsługi Klienta – dofinansowanie na poziomie 100% 
ABC Znakowania: Ż – jak żywność sprzedawana luzem
Program lojalnościowy dla małego i średniego biznesu

Flash news    

 

Zobacz na ISSUU katalog reklamowy luty 2016 lub ściągnij PDF

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj    pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2014  tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj-czerwiec 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2015  tutaj
Mistrz Branży luty 2015  tutaj
Mistrz Branży marzec 2015  tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2015  tutaj
Mistrz Branży maj-czerwiec 2015  tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2015  tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2015  tutaj
Mistrz Branży październik 2015  tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!



           Zamów prenumeratę Mistrza Branży         

nr tel. 32 729 96 80

email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty: roczna 149 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie

Bieżące wydanie czasopisma

W listopadowym Mistrzu Branży piekarz i pasjonatka rzemieślniczego chleba opowiadają o swojej pasji, własnym rozwoju i konkursie Master Baker Bakepol. Sięgamy drzew i oswajamy nowe smaki z Małgorzatą Kalembą-Drożdż, zastępujemy cukier błonnikiem itd.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji