czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Artykuł

Czekolada Ruby w sprzedaży! 0

dodano ,Redakcja PS

Już 19 stycznia po raz pierwszy do oficjalnej sprzedaży wprowadzona zostanie naturalnie różowa czekolada Ruby. Wszystko to za sprawą umowy podpisanej przez odkrywcę czwartego typu czekolady, szwajcarską markę Barry Callebaut z japońskim oddziałem Nestle.

W ramach współpracy przez najbliższe sześć miesięcy stacjonarnie w sklepach Kit-Kat Chocolatory w Japonii oraz Korei Południowej, a także on-line dostępne będą ekskluzywne zestawy batonów Kit-Kat z linii Sublime Ruby. Jak podkreślają przedstawiciele Nestle Japan, data premiery nie jest przypadkowa – wszak zbliżają się walentynki…

O różowej czekoladzie Ruby cały świat usłyszał we wrześniu 2017 r. podczas prezentacji w Szangahaju. To przełomowe dla cukiernictwa wydarzenie miało miejsce po ponad dziesięciu latach udoskonalania receptury przez uznaną markę Barry Callebaut. Od tego czasu cała branża z niecierpliwością oczekiwała na rozpoczęcie jej komercyjnej sprzedaży. 18 stycznia, na dzień przed rozpoczęciem sprzedaży w Japonii i Korei Południowej, Nestle Japan oraz Barry Callebaut poinformowali opinię publiczną, że w ramach półrocznej licencji marka Kit-Kat Japan wypuszcza na rynek linię produktów Kit-Kat Sublime. – Bardzo się cieszę, że Nestle ora Kit-Kat Japan tak szybko dostrzegli potencjał naszej różowej czekolady Ruby i wprowadzają serię Sublime. Wierzę, że przyciągnie ona konsumentów z całej Azji i nie tylko – przekonuje prezes zarządu Barry Callebaut, Antoine de Saint-Affrique.

Fot. Nestle Japan Ltd.

 

Naturalnie różowa Ruby
Kit-Kat Sublime charakteryzuje się naturalnym różowym kolorem, który – jak podkreśla producent – nie został uzyskany dzięki sztucznym barwnikom czy dodatkom owocowym. Rozpalającą wyobraźnię cukierników na całym świecie barwę zawdzięcza wyłącznie barwie kakao uzyskanego z ziaren kakaowca Ruby. Linia produktów Kit-Kat stworzona została przez zespół pod kierownictwem utytułowanego japońskiego cukiernika Yasumasa Takagi, który tak komentuje to wydarzenie i produkt: - Jestem niezmiernie zaszczycony, mogąc być częścią tego przełomowego momentu w historii czekolady, z którą pracowałem przez ponad trzydzieści lat. Stworzyłem Kit-Kata, który w pełni pozwala cieszyć się owocowym zapachem oraz subtelną kwasowością rubinowego kakao Ruby.

Fot. Nestle Japan Ltd.

Seria limitowana
W sprzedaży od 19 do 25 stycznia 2018 r. znajdzie się baton Kit-Kat Chocolatory Sublime Ruby. Osoby, które chciałyby go skosztować, muszą się spieszyć, producent wyprodukował zalednie 5000 sztuk. Dostępne będą one zarówno w sprzedaży stacjonarnej w siedmiu sklepach w Japonii i Korei Południowej oraz on-line (dostępne dla Stanów Zjednoczonych, Hong Kongu, Macau, Japonii, Francji, Włoch, Anglii, Niemiec, Belgii oraz Szwajcarii). Ci, którym nie uda się „upolować” Kit-Kat Sublime Ruby, będą mieli szansę na kupno walentynkowych zestawów Kit-Kat Chocolatory Sublime Valentine’s Assort. Do wyboru będą pakiety składające się z pięciu oraz siedmiu batoników Kit-Kat, z których tylko dwa będą pokryte różową czekoladą Ruby. Zdaniem producenta to doskonały pomysł na prezent walentykowy, dlatego start sprzedaży planowany jest na 1 lutego. Nie wiadomo jeszcze, jaka ilość słodyczy trafi do sprzedaży.

Fot. Nestle Japan Ltd.



Dodaj swój komentarz
 

Zaloguj się lub dodaj swój komentarz jako gość. Nie posiadasz konta? Zarejestruj się.

 

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe