...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Czekolada Ruby w sprzedaży!

Już 19 stycznia po raz pierwszy do oficjalnej sprzedaży wprowadzona zostanie naturalnie różowa czekolada Ruby. Wszystko to za sprawą umowy podpisanej przez odkrywcę czwartego typu czekolady, szwajcarską markę Barry Callebaut z japońskim oddziałem Nestle.

W ramach współpracy przez najbliższe sześć miesięcy stacjonarnie w sklepach Kit-Kat Chocolatory w Japonii oraz Korei Południowej, a także on-line dostępne będą ekskluzywne zestawy batonów Kit-Kat z linii Sublime Ruby. Jak podkreślają przedstawiciele Nestle Japan, data premiery nie jest przypadkowa – wszak zbliżają się walentynki…

O różowej czekoladzie Ruby cały świat usłyszał we wrześniu 2017 r. podczas prezentacji w Szangahaju. To przełomowe dla cukiernictwa wydarzenie miało miejsce po ponad dziesięciu latach udoskonalania receptury przez uznaną markę Barry Callebaut. Od tego czasu cała branża z niecierpliwością oczekiwała na rozpoczęcie jej komercyjnej sprzedaży. 18 stycznia, na dzień przed rozpoczęciem sprzedaży w Japonii i Korei Południowej, Nestle Japan oraz Barry Callebaut poinformowali opinię publiczną, że w ramach półrocznej licencji marka Kit-Kat Japan wypuszcza na rynek linię produktów Kit-Kat Sublime. – Bardzo się cieszę, że Nestle ora Kit-Kat Japan tak szybko dostrzegli potencjał naszej różowej czekolady Ruby i wprowadzają serię Sublime. Wierzę, że przyciągnie ona konsumentów z całej Azji i nie tylko – przekonuje prezes zarządu Barry Callebaut, Antoine de Saint-Affrique.

Fot. Nestle Japan Ltd.

 

Naturalnie różowa Ruby
Kit-Kat Sublime charakteryzuje się naturalnym różowym kolorem, który – jak podkreśla producent – nie został uzyskany dzięki sztucznym barwnikom czy dodatkom owocowym. Rozpalającą wyobraźnię cukierników na całym świecie barwę zawdzięcza wyłącznie barwie kakao uzyskanego z ziaren kakaowca Ruby. Linia produktów Kit-Kat stworzona została przez zespół pod kierownictwem utytułowanego japońskiego cukiernika Yasumasa Takagi, który tak komentuje to wydarzenie i produkt: - Jestem niezmiernie zaszczycony, mogąc być częścią tego przełomowego momentu w historii czekolady, z którą pracowałem przez ponad trzydzieści lat. Stworzyłem Kit-Kata, który w pełni pozwala cieszyć się owocowym zapachem oraz subtelną kwasowością rubinowego kakao Ruby.

Fot. Nestle Japan Ltd.

Seria limitowana
W sprzedaży od 19 do 25 stycznia 2018 r. znajdzie się baton Kit-Kat Chocolatory Sublime Ruby. Osoby, które chciałyby go skosztować, muszą się spieszyć, producent wyprodukował zalednie 5000 sztuk. Dostępne będą one zarówno w sprzedaży stacjonarnej w siedmiu sklepach w Japonii i Korei Południowej oraz on-line (dostępne dla Stanów Zjednoczonych, Hong Kongu, Macau, Japonii, Francji, Włoch, Anglii, Niemiec, Belgii oraz Szwajcarii). Ci, którym nie uda się „upolować” Kit-Kat Sublime Ruby, będą mieli szansę na kupno walentynkowych zestawów Kit-Kat Chocolatory Sublime Valentine’s Assort. Do wyboru będą pakiety składające się z pięciu oraz siedmiu batoników Kit-Kat, z których tylko dwa będą pokryte różową czekoladą Ruby. Zdaniem producenta to doskonały pomysł na prezent walentykowy, dlatego start sprzedaży planowany jest na 1 lutego. Nie wiadomo jeszcze, jaka ilość słodyczy trafi do sprzedaży.

Fot. Nestle Japan Ltd.



Bieżące wydanie czasopisma

Zapraszamy do jesiennego wydania MB, w którym dr Józef Sadkiewicz namawia do wspierania polskich, ekologicznych producentów, dostosowywania technologii produkcji pieczywa do surowca i powrotu do dawnego smaku chleba. Podejmujemy też ważny temat aluminium w piekarstwie oraz zachęcamy do zmiany myślenia o opakowaniach na chleb.

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji