dodano , Redakcja PS

Czekolada Ruby w sprzedaży!

Już 19 stycznia po raz pierwszy do oficjalnej sprzedaży wprowadzona zostanie naturalnie różowa czekolada Ruby. Wszystko to za sprawą umowy podpisanej przez odkrywcę czwartego typu czekolady, szwajcarską markę Barry Callebaut z japońskim oddziałem Nestle.

W ramach współpracy przez najbliższe sześć miesięcy stacjonarnie w sklepach Kit-Kat Chocolatory w Japonii oraz Korei Południowej, a także on-line dostępne będą ekskluzywne zestawy batonów Kit-Kat z linii Sublime Ruby. Jak podkreślają przedstawiciele Nestle Japan, data premiery nie jest przypadkowa – wszak zbliżają się walentynki…

O różowej czekoladzie Ruby cały świat usłyszał we wrześniu 2017 r. podczas prezentacji w Szangahaju. To przełomowe dla cukiernictwa wydarzenie miało miejsce po ponad dziesięciu latach udoskonalania receptury przez uznaną markę Barry Callebaut. Od tego czasu cała branża z niecierpliwością oczekiwała na rozpoczęcie jej komercyjnej sprzedaży. 18 stycznia, na dzień przed rozpoczęciem sprzedaży w Japonii i Korei Południowej, Nestle Japan oraz Barry Callebaut poinformowali opinię publiczną, że w ramach półrocznej licencji marka Kit-Kat Japan wypuszcza na rynek linię produktów Kit-Kat Sublime. – Bardzo się cieszę, że Nestle ora Kit-Kat Japan tak szybko dostrzegli potencjał naszej różowej czekolady Ruby i wprowadzają serię Sublime. Wierzę, że przyciągnie ona konsumentów z całej Azji i nie tylko – przekonuje prezes zarządu Barry Callebaut, Antoine de Saint-Affrique.

Fot. Nestle Japan Ltd.

 

Naturalnie różowa Ruby
Kit-Kat Sublime charakteryzuje się naturalnym różowym kolorem, który – jak podkreśla producent – nie został uzyskany dzięki sztucznym barwnikom czy dodatkom owocowym. Rozpalającą wyobraźnię cukierników na całym świecie barwę zawdzięcza wyłącznie barwie kakao uzyskanego z ziaren kakaowca Ruby. Linia produktów Kit-Kat stworzona została przez zespół pod kierownictwem utytułowanego japońskiego cukiernika Yasumasa Takagi, który tak komentuje to wydarzenie i produkt: - Jestem niezmiernie zaszczycony, mogąc być częścią tego przełomowego momentu w historii czekolady, z którą pracowałem przez ponad trzydzieści lat. Stworzyłem Kit-Kata, który w pełni pozwala cieszyć się owocowym zapachem oraz subtelną kwasowością rubinowego kakao Ruby.

Fot. Nestle Japan Ltd.

Seria limitowana
W sprzedaży od 19 do 25 stycznia 2018 r. znajdzie się baton Kit-Kat Chocolatory Sublime Ruby. Osoby, które chciałyby go skosztować, muszą się spieszyć, producent wyprodukował zalednie 5000 sztuk. Dostępne będą one zarówno w sprzedaży stacjonarnej w siedmiu sklepach w Japonii i Korei Południowej oraz on-line (dostępne dla Stanów Zjednoczonych, Hong Kongu, Macau, Japonii, Francji, Włoch, Anglii, Niemiec, Belgii oraz Szwajcarii). Ci, którym nie uda się „upolować” Kit-Kat Sublime Ruby, będą mieli szansę na kupno walentynkowych zestawów Kit-Kat Chocolatory Sublime Valentine’s Assort. Do wyboru będą pakiety składające się z pięciu oraz siedmiu batoników Kit-Kat, z których tylko dwa będą pokryte różową czekoladą Ruby. Zdaniem producenta to doskonały pomysł na prezent walentykowy, dlatego start sprzedaży planowany jest na 1 lutego. Nie wiadomo jeszcze, jaka ilość słodyczy trafi do sprzedaży.

Fot. Nestle Japan Ltd.



Bieżące wydanie czasopisma

Majowy Mistrz Branży pod znakiem tortów, stylowego dekorowania i wegańskiego cukiernictwa. Jak Agnieszka Paczóska wprowadziła Planetę Tortów na artystyczną orbitę i co chce osiągnąć w biznesie? Czego szuka w czekoladzie belgijski mistrz Patrick Aubrion, współtwórca Ruby?

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji