...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Czekoladowe rytuały Piotra Krzciuka

Czekolada bean-to-bar w Polsce to nadal temat mocno zmarginalizowany. To może się wkrótce zmienić. Nie tylko za sprawą przybywających producentów kraftowej czekolady, ale też czekoladowych spotkań organizowanych w Łodzi przez eksperta branży - Piotra Krzciuka.

O ile czekolada jest jednym z najpopularniejszych słodyczy w Polsce a jej sprzedaż z roku na rok rośnie, o tyle już temat czekolady bean-to-bar jest mało znany amatorom słodyczy. Polscy konsumenci, choć coraz bardziej doceniają jakość produktu, nadal mają dystans do tabliczek sprzedawanych w cenach 4-krotnie wyższych, niż te z supermarketu. Wynika to głównie z braku wiedzy o tym jak powstaje czekolada, ale też i braku “kultury” jedzenia czekolady w naszym kraju. Nauczyć tej kultury oraz docenić cenny surowiec jakim jest ziarno kakao chce Piotr Krzciuk, który wraz z naszą autorką, Aurorą Czekoladową, postanowili zapoczątkować cykl unikalnych degustacji czekolady. Celem spotkań jest wtajemniczenie wielbicieli czekolady w świat prawdziwej czekolady i jej sensorykę. Podczas degustacji uczestnicy mogą spróbować najlepszych tabliczek z całego świata, m.in. Amedei, Domori, Bonnat, Georgia Ramon, ale też polskich producentów, jak Beskid Bean-to-Bar-Chocolate. Właściciel marki, Jan Woźniak, sam również uczestniczy w degustacjach, opowiadając jak konkretna tabliczka powstała.  Pierwsza z degustacji odbyła się z okazji Święta Czekolady (12 kwietnia) w siedzibie sklepu Sekrety Czekolady w Łodzi. W kolejnej uczestniczył, m.in. znany wokalista zespołu Coma, Piotr Rogucki. Najbliższa degustacja przeniesie się do gliwickiej czekoladziarni 31 maja.

 


 


Bieżące wydanie czasopisma

W najnowszym wydaniu – jak to na wigilijnym stole – przeplata się mnóstwo słodkości wraz z wytrawnymi akcentami. Zachwycamy się pięknymi opakowaniami, uczymy efektywnej sprzedaży i wsłuchujemy się w to, co kucharze mają do powiedzenia cukiernikom.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji