...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Domowa Piekarenka – NOWEL wprowadza pieczywo do domowego wypieku!

NOWEL, rodzinna piekarnia specjalizująca się w produkcji pieczywa do dopieku, wprowadza na rynek nową markę. „Domowa Piekarenka” to bezpiecznie zapakowane pieczywo, które każdy będzie mógł wypiec w domowym piekarniku.

Świeże pieczywo to dla większości konsumentów w Polsce produkt pierwszej potrzeby. Według niektórych badań dla ponad 80 proc. Polaków chleb lub bułka stanowi podstawę codziennego śniadania. „Domowa Piekarenka” to pierwsza konsumencka marka wprowadzona przez piekarnię NOWEL, której pieczywo dostępne jest niemal we wszystkich najpopularniejszych sieciach handlowych w Polsce i na kilkunastu światowych rynkach. Pieczywo – pakowane po 10 sztuk – wypiekane jest w 80 proc., a następnie mrożone zimnym powietrzem i szczelnie zapakowane. Podobnie jak pozostałe wypieki firmy NOWEL również nowe produkty posiadają tzw. czystą etykietę (tzw. clean label), która gwarantuje brak konserwantów i spulchniaczy. W przyszłości planowane jest rozszerzenie oferty marki o kolejne produkty.

Nad Domową Piekarenką pracowaliśmy od wielu miesięcy, jednak wydarzenia ostatnich tygodni wpłynęły na istotne przyspieszenie tempa prac. Dlatego już dziś proponujemy klientom ten sam, znany i lubiany smak pieczywa – tyle, że tym razem w opakowaniu. Produkty „Domowej Piekarenki” to propozycja dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą każdego dnia robić zakupów, a cenią wysokiej jakości pieczywo. Wystarczy kilka minut w domowym piekarniku i można cieszyć się wyjątkowym zapachem i smakiem gorącego pieczywapowiedziała Elżbieta Zajezierska, prezes firmy NOWEL.

Powrót do korzeni

Pieczywo marki „Domowa Piekarenka” to również odpowiedź na aktualne potrzeby i wyzwania konsumentów. Technologia produkcji pieczywa do dopieku (pieczywo wypiekane jest w piekarni w 80 proc., następnie schładzane powietrzem do minus 18 stopni i ostatecznie dopiekane w sklepowych piecach) umożliwia, bez utraty właściwości odżywczych czy smakowych, zastąpienie ostatniego etapu kilkuminutowym dopiekiem w domowym piekarniku. Co ważne, rozmrożone pieczywo możemy do 48 godzin przechowywać w lodówce, dzięki czemu możemy w łatwy sposób zaoszczędzić miejsce w zamrażalce. To wszystko pozwala na elastyczne zarządzanie zakupami i zapasami. Tym samym marka wpisuje się także w trend zero waste – kupując mrożone, paczkowane pieczywo dopiekamy tyle, ile jest nam potrzebne, co wobec skali marnowanej żywności w Polsce jest wyjątkowo istotne.

Nie bez znaczenia jest dla nas także poczucie bezpieczeństwa konsumentów w kwestii kupowanych produktów spożywczych. Choć nie ma jakichkolwiek dowodów na to, że wirusem SARS-CoV-2 można zarazić się przez żywność, a wprowadzone przez zdecydowaną większość producentów i sklepów procedury bezpieczeństwa skutecznie ograniczają zagrożenie, to zauważamy, że część Polaków wciąż odczuwa pewne obawy. To również z myślą o tej grupie klientów wprowadzamy dzisiaj nasze nowe rozwiązanie – dodała Elżbieta Zajezierska.

W pierwszej kolejności do oferty trafi sześć rodzajów najchętniej wybieranych produktów z tzw. czystą etykietą: kajzerka pszenna, wieloziarnista, bułka śniadaniowa i ziemniaczana, paluszek śniadaniowy oraz ciabatta. Produkty marki „Domowa Piekarenka” będą dostępne w  największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Lidl, Dino, Carrefour i Tesco. 

źródło: Informacja prasowa

Bieżące wydanie czasopisma

Jak wygląda krajobraz po wirusowym tsunami? Przyglądamy się tym, którzy wyszli z kryzysu zwycięską ręką. Pytamy o to, co musieli zmienić. I pomagamy wdrożyć nowe pomysły i innowacje do twojego sklepu i pracowni.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji