...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Forum promocji chleba - dodaj swoją opinię

Jak promować pieczywo w Polsce? Zapraszamy do nowej dyskusji na nieformalnym forum Mistrza Branży.

Pierwsze komentarze już się pojawiły - czytaj

Nikt nie ma wątpliwości, że pieczywo wymaga dobrej promocji, patrząc na alarmujący spadek spożycia pieczywa w Polsce. Leży to w interesie nie tylko piekarzy, ale też wszystkich dostawców dla branży piekarskiej. Czy pomysł ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej KRPiC (więcej w rozmowie MB z Jarosławem Gajdą) jest środkiem do celu, czy chleb wymaga innej promocji? Żeby się o tym przekonać, przygotowaliśmy parę pytań, które wyznaczą zakres dyskusji i które można traktować jako punkt odniesienia.

Zapewniamy, że wszelkie opinie przekażemy przewodniczącemu Krajowej Radzie Piekarstwa i Cukiernictwa Panu Jarosławowi Gajdzie, który za nadrzędny cel postawił sobie doprowadzenie programu promocji ogólnopolskiej do momentu startu.

1. Czy uważasz, że ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna dla pieczywa jest dobrą i skuteczną promocją, która przełoży się na wzrost spożycia pieczywa w Polsce? Jeżeli nie, to jaka – według Ciebie – jest najlepsza forma promocji pieczywa: regionalne święta chleba, akcja promocyjna we własnych sklepach itp. (prosimy podać przykład i uzasadnienie)?

2. Czy jesteś za tym, by branża piekarnicza partycypowała w kosztach przygotowania i prowadzenia ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz by utworzyć fundusz, który pozyskiwałby pieniądze od piekarni w całej Polsce? Jeżeli tak, to które piekarnie powinny brać udział: rzemieślnicze, należące do cechów czy wszystkie bez wyjątku? Czy nie lepiej by było utworzyć Stowarzyszenie, które skupiłoby zainteresowane podmioty?

3. Jak powinna być zorganizowana kampania w mediach? Jakie media zaangażować (radio, TV, Internet), jak długo powinna trwać kampania informacyjna, jakie powinny być organizowane dodatkowe działania wspierające i wzmacniające przekaz medialny (imprezy towarzyszące, akcje w szkole, akcje promocyjne w centrach handlowych, dołączenie się do promocji innych artykułów spożywczych)?

Pytanie dodatkowe: Kogo wybrałbyś na twarz kampanii: aktorkę (Anna Mucha), sportowca (Adam Małysz), Roberta Makłowicza lub …. (własna propozycja)?

***

Pierwsze komentarze już się pojawiły - czytaj

Nadal czekamy na Państwa opinie. Liczymy, że podzielią się Państwo swoimi spostrzeżeniami nt. promocji pieczywa. Opinie prosimy zamieszczać w komentarzach pod artykułem lub przesyłać na adres mailowy: a.kania@mistrzbranzy.pl lub kontaktować się bezpośrednio z naszą redakcją telefonicznie: 32 729 96 80.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji