...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Impulsywnie i kilka razy w tygodniu – oto jak Polacy jedzą słodycze

Jesień to sezon czekoladowych słodkości – dłuższe wieczory sprawiają, że sięganie po drobną przekąskę, jak batony i wafle, jest coraz częstsze. Producent słodyczy ETi zapytał Polaków, jakie są zwyczaje związane z ich konsumpcją.

Kategorie zarówno batonów, jak i wafli cieszą się wzrostami – w ciągu dwunastu miesięcy (od lipca 2018 do czerwca 2019) odnotowano 7,8%wyższą wartość sprzedaży batonów niż w tym samym okresie rok wcześniej oraz 7,1% wzrostu w kategorii wafli. Zainteresowanie słodyczami potwierdzają deklaracje samych konsumentów. Według ankiety przeprowadzonej przez SWResearch dla ETi, Polacy bardzo chętnie sięgają po słodkie przekąski. To jedna z najpopularniejszych rzeczy, które kojarzą im się z przyjemnością – obok relaksu w ciągu dnia, spotkania z przyjaciółmi czy przerwy na kawę. Największa część badanych – niemal 41% – konsumuje słodycze kilka razy w tygodniu, a prawie co czwarta osoba (23%) wręcz nie wyobraża sobie dnia bez „czegoś słodkiego”. W tej grupie przewagę mają osoby w wieku 25-34 lat i stanowią największy odsetek badanych (27%), którzy każdego dnia sięgają po słodką przekąskę. Jednak jest też część osób, które zdecydowanie stronią od cukru – 3% Polaków deklaruje, że w ogóle nie je słodyczy, a kolejne 3% i 4% jedynie raz na miesiąc lub jeszcze rzadziej.

Słodycze i przekąski_ETi.PNG

A w jakich sytuacjach Polacy sięgają po słodkości? Jak sami przyznają, najczęściej (37%) robią to impulsywnie, kiedy przyjdzie im ochota na słodkie co nieco. Drobna przekąska pozwala im też poprawić sobie humor (13%) lub rozkoszować się chwilą tylko dla siebie (12%). Co ciekawe, tylko co dziesiąta osoba (11%) w kupowanych słodyczach widzi poobiedni deser.

Słodycze i przekąski_ETi_2.PNG– Rozpoczął się jeden z najważniejszych okresów dla sprzedaży czekoladowych słodyczy. Największa grupa ankietowanych Polaków (46%) określiła się jako otwartych na nowości, a blisko 84% badanych zdecydowanie lub raczej chętnie sięga po nowe produkty spożywcze, dlatego mamy nadzieję, że z chęcią skosztują także naszych słodkości takich jak intensywnie czekoladowe wafle Dare czy czekoladowe batoniki Wanted, które z pewnością pozytywnie zaskoczą doskonałym smakiem i unikalnymi teksturami” – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce.

ETi European Food Industries – producent słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatnik oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.

Informacja prasowa ETi (źródło media.mslgroup)

Bieżące wydanie czasopisma

Jaki kształt tortu będzie modny w tym sezonie? Czy w piekarni można serwować drinki i koktajle? Co sprawia, że dubajska czekolada trafiła w upodobania konsumentów?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji