26 września br., podczas targów Polagra Tech odbędzie się Akademia Biokuriera – projekt szkoleniowy dla producentów żywności ekologicznej, dystrybutorów, handlowców i właścicieli sklepów ekologicznych. W Poznaniu eksperci podpowiedzą, jak wykorzystać potencjał wciąż zwiększającego się rynku żywności ekologicznej.
Podobne artykuły
Otwieramy Bliski Wschód dla polskich produktów ekologicznych! Dołącz już dziś!Nowe logo ekologicznej żywnościAplikacja pozwoli piekarniom ograniczyć marnotrawienie żywności i emisję dwutlenku węglaAkademia Biokuriera to projekt szkoleniowy, którego celem jest propagowanie wiedzy o tym, jak zacząć działalność na ekorynku i skutecznie się na nim promować. Prelegentami są specjaliści z wieloletnim doświadczeniem.
– Podczas Akademii chcemy w możliwie przystępny i szybki sposób przedstawić najważniejsze zagadnienia, które warto poznać, rozważając zaistnienie na rynku żywności ekologicznej. Te informacje przydadzą się dystrybutorom, handlowcom, ale także właścicielom sklepów. Ciekawe informacje przygotujemy także dla tych, którzy o ekorynku już trochę wiedzą – zapowiada Karol Przybylak, redaktor naczelny Biokuriera i pomysłodawca Akademii Biokuriera.
Akademia odbędzie się 26 września 2016 (poniedziałek), godz. 11 (poinformujemy jeszcze, w której sali).
PROGRAM Akademii Biokuriera
Kim jest konsument żywności ekologicznej? Jakich produktów szuka? Jak do niego skutecznie dotrzeć?
Prowadzenie: Karol Przybylak (redaktor naczelny czasopisma Biokurier)
- Potencjał rynku żywności eko (aktualne dane)
- Profil konsumenta żywności ekologicznej
- Trendy na ekorynku
- Kanały komunikacji w promocji ekoproduktów
Czas trwania: 40 minut + pytania
Obraz wart 1000 słów? O nowych sposobach komunikacji marketingowej w promocji żywności ekologicznej
Prowadzenie: Aneta Mlodzikova (fotograf, filmowiec, redaktorka Biokuriera i blogerka – storeko.pl )
POTRZEBA – do czego tęsknimy
WIZERUNEK – co chcesz przekazać
NARZĘDZIA – jak przyciągnąć uwagę poprzez film i fotografię
MIEJSCE – gdzie spotykają się ludzie 3.0
CEL – sprzedaż czy relacja
Czas trwania: 40 minut + pytania