Firma Kandy postanowiła rozszerzyć swoją ofertę produktową na rynki bliskowschodnie. Podczas zakończonych niedawno targów Gulfood Manufacturting w Zjednoczonych Emiratach Arabskich promowała przede wszystkim owoce kandyzowane oraz linię kremowych i owocowych nadzień Lauretta.
Podobne artykuły
IBA powraca!Najnowocześniejsze rozwiązania dla "słodkiego" biznesuTruskawka w czekoladzie - relacja ze spotkania prasowegoTargi odbywały się w Dubaju i wzięło w nich udział około 1500 wystawców, w tym kilkunastu z Polski. Kandy dzieliło stoisko razem z firmami JAR Aromaty i Eco Trade.
Gulfood Manufacturing to największe targi dodatków spożywczych w regionie. Podczas trwania imprezy stoisko Kandy odwiedziło ponad stu klientów zainteresowanych nawiązaniem współpracy. Byli to m.in. przedstawiciele piekarni, dużych zakładów przemysłowych, producenci dodatków spożywczych z takich państw jak Arabia Saudyjska, Pakistan, Indie, Zimbabwe, Oman, Irak, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Egipt, Katar.