...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Kolorowo, aromatycznie i naturalnie - torty w 2021

Tortowy trend 20201? Czysta etykieta! Klienci nie chcą rezygnować z pięknych, kolorowych tortów. Ale jeszcze bardziej chcą by tort był w pełni naturalny.

Bez względu na to jaka będzie modna kolorystyka, dekoracje i smaki tortów w tegorocznym sezonie, najważniejszy jednak jest jedno - tort ma być naturalny. Najlepiej każdy jego element. Jaja od kur z wolnego wybiegu, prawdziwa śmietana i owoce od lokalnego plantatora, to dziś często wymagania zamawiających. Przy tym wszystkim jednak tort nadal ma być tortem, tj. ma znakomicie pachnieć i mieć atrakcyjny kolor. 

 


Jeszcze kilka lat temu najważniejsza była cena, dziś - jak potwierdzają statystyki - klient woli zapłacić więcej za wyższą jakość (>>>KLIK!). P​pragnienie czystych i przejrzystych etykiet, które znacznie zwiększyło się w wyniku pandemii, jest jednym z najważniejszych czynników napędzających rozwój naturalnych, roślinnych kolorów i smaków. Badanie ADM OutsideVoice℠ wykazało, że 69% konsumentów twierdzi, że proste, rozpoznawalne składniki wpływają na ich decyzje zakupowe, a 66% twierdzi, że szuka etykiet z najkrótszą listą składników.

Konsumenci nawet kupując tort lub inne słodkości, chcą pozytywnie wpływać na własne zdrowie. Badania konsumenckie firmy Mintel wskazują, że czterech na dziesięciu Polaków regularnie sprawdza skład produktów spożywczych przed dokonaniem zakupu. Niekoniecznie musi to być tort wegański lub z obniżoną zawartością cukru, ważniejsze by zawierał coś, co przemyci do organizmu witaminy i mikroelementy. Coraz częściej poszukują żywności, która może wspierać zarówno ich dporność jak i dobre samopoczucie psychiczne. Aromaty, które sygnalizują możliwe korzyści zdrowotne, są atrakcyjne dla konsumentów. Na przykład, aromaty cytrusowe są często kojarzone z naturalnie występującą witaminą C, która pomaga wzmocnić funkcje odpornościowe. Udowodniono, że tego typu smaki wywołują również uczucie szczęścia, podnoszą poziom energii. Z kolei “ciepłe smaki”, takie jak cynamon i ziele angielskie, powodują fizjologiczną redukcję stresu.

Ekstrakty roślinne to doskonały sposób na uzyskanie naturalnych aromatów i kolorów. Ekstrakt z buraków i rzodkiewki nada wypiekom jaskrawoczerwony kolor, a ekstrakt z marchwi lub dyni kolor pomarańczowy. Można też samemu przygotować “barwniki”: z soku z buraka, szpinaku, kurkumy, jagód. Świetnie barwić będą też suszone i zmielone owoce i warzywa, jak np. maliny, ananas lub groszek. Włączenie naturalnych owoców to kolejny sposób na dodanie słodkiego smaku bez cukru .

Aromaty wywołują również reakcje emocjonalne ze względu na smak aktywujący ten sam obszar mózgu, w którym tworzymy wspomnienia. W czasie pandemi konsumenci łagodzili stres nostalgicznymi smakami, które wywołują poczucie komfortu, takimi jak wanilia, przyprawy korzenne i czekolada.

Sprzedaż produktów waniliowych (past, ziaren, olejków i aromatów) również rośnie, ponieważ konsumenci coraz częściej pieczą w domu. Wanilia to jeden z najpopularniejszych smaków na świecie, a ekstrakt waniliowy pozostaje kluczowym składnikiem prostych tradycyjnych wypieków, takich jak ciasta, babki, placki z owocami.Ciekawostka! 91% konsumentów uważa, że ​​rozpoznawalne składniki są zdrowsze, według Technomic's Away from Home Bakery Study.


Bieżące wydanie czasopisma

Pączkowe trendy, karnawał po francusku, włoskie chleby, przegląd firm szkoleniowych!

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>




    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji