...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Konferencja Packaging: Marketing and Technology

Instytut PWN oraz Polska Izba Opakowań zapraszają do uczestnictwa w II edycji ogólnopolskiej konferencji Packaging: Marketing and Technology. Spotkanie odbędzie się 14 października 2016 r. w Warszawie, w Airport Hotel Okęcie. Zapraszamy!

Branża opakowań stale i dynamicznie się rozwija. Rozwój ten determinują z jednej strony preferencje konsumenta
końcowego, z drugiej właściciele marki, którzy coraz intensywniej konkurują o lepszą ekspozycję na półkach sklepowych. Coraz trudniej jest wyróżnić produkt na półce sklepowej. Rośnie znaczenie formy i trwałości  opakowania. Klienci wybierają produkty estetycznie zapakowane i wygodne w konsumpcji, a przy tym trwałe. Właściciele marki nie potrzebują więc jedynie opakowania, ale niezawodnego, wysoce wydajnego rozwiązania opakowaniowego, na które składają się: technologie – projektowanie – rebranding.

W czasie II edycji Packaging: Marketing and Technology znajdziesz odpowiedź m.in. na poniższe pytania:

- z jakiego materiału wykonać opakowanie – papier czy folia, szkło czy plastik?
- jak dobrać opakowanie, aby produkt był prawidłowo przechowywany i transportowany?
- w jaki sposób można przedłużyć trwałość produktu?
- jak przygotować graficznie opakowania, aby klient wybrał właśnie ten produkt?

Zaprezentujemy najbardziej innowacyjne i kreatywne rozwiązania w zakresie  wykorzystywania nowych technologii produkcji, projektowania oraz rebrandingu opakowań. Ceniąc Państwa czas, przedstawimy w sposób skompensowany najnowsze informacje i inspiracje podparte wiedzą, doświadczeniem i sukcesami ekspertów z branży.

Do współpracy zaprosiliśmy praktyków, którzy podzielą się unikalną wiedzą i swoimi doświadczeniami. Odpowiedzą na nurtujące pytania z zakresu technologii, projektowania i rebrandingu opakowań.

Wśród zaproszonych prelegentów:

Wacław Wasiak, Dyrektor Polskiej Izby Opakowań
Andrzej Kornacki, Członek Rady Polskiej Izby Opakowań
Dorota Kałowska, Ekspert Polskiej Izby Handlu
Maciej Karłowicz, Dyrektor Zarządzający Fabryki Ekstruzji oraz Dyrektor R&D Flexo&Extrusion
Michał Kociankowski, Kierownik Pracowni Synergion
Joanna Kwiczor, Business Development Manager SGK
Małgorzata Leniarska, Prezeska European Packaging Design Association
Krzysztof  Polak, Współzałożyciel Semiotic Solutions
Tadeusz C. Stępień / Adam Zagrodzki, Właściciele Coffee Service
Monika Żuraw, Radca prawny i wspólnik w kancelarii BSWW Legal&Tax

Więcej informacji na stronie Organizatora: Sprawdź!>>>

Bieżące wydanie czasopisma

Czy cynamonki staną się jesiennym odpowiednikiem jagodzianek? Jak obniżyć food cost, nie zaniżając jakości produktu? Dlaczego sukcesja w branży stanowi problem?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji