Instytut PWN oraz Polska Izba Opakowań zapraszają do uczestnictwa w II edycji ogólnopolskiej konferencji Packaging: Marketing and Technology. Spotkanie odbędzie się 14 października 2016 r. w Warszawie, w Airport Hotel Okęcie. Zapraszamy!
Podobne artykuły
Seminarium w Olsztynie zorganizowane przez UWM, Ulmę, Linde oraz WittSeminarium „Handel wewnątrzwspólnotowy a środowisko – opakowania produktów i związane z nimi obowiązki polskich przedsiębiorców”MODERN PACKAGING - INNOVATION, PROFITABILITY, DESIGNBranża opakowań stale i dynamicznie się rozwija. Rozwój ten determinują z jednej strony preferencje konsumenta
końcowego, z drugiej właściciele marki, którzy coraz intensywniej konkurują o lepszą ekspozycję na półkach sklepowych. Coraz trudniej jest wyróżnić produkt na półce sklepowej. Rośnie znaczenie formy i trwałości opakowania. Klienci wybierają produkty estetycznie zapakowane i wygodne w konsumpcji, a przy tym trwałe. Właściciele marki nie potrzebują więc jedynie opakowania, ale niezawodnego, wysoce wydajnego rozwiązania opakowaniowego, na które składają się: technologie – projektowanie – rebranding.
W czasie II edycji Packaging: Marketing and Technology znajdziesz odpowiedź m.in. na poniższe pytania:
- z jakiego materiału wykonać opakowanie – papier czy folia, szkło czy plastik?
- jak dobrać opakowanie, aby produkt był prawidłowo przechowywany i transportowany?
- w jaki sposób można przedłużyć trwałość produktu?
- jak przygotować graficznie opakowania, aby klient wybrał właśnie ten produkt?
Zaprezentujemy najbardziej innowacyjne i kreatywne rozwiązania w zakresie wykorzystywania nowych technologii produkcji, projektowania oraz rebrandingu opakowań. Ceniąc Państwa czas, przedstawimy w sposób skompensowany najnowsze informacje i inspiracje podparte wiedzą, doświadczeniem i sukcesami ekspertów z branży.
Do współpracy zaprosiliśmy praktyków, którzy podzielą się unikalną wiedzą i swoimi doświadczeniami. Odpowiedzą na nurtujące pytania z zakresu technologii, projektowania i rebrandingu opakowań.
Wśród zaproszonych prelegentów:
Wacław Wasiak, Dyrektor Polskiej Izby Opakowań
Andrzej Kornacki, Członek Rady Polskiej Izby Opakowań
Dorota Kałowska, Ekspert Polskiej Izby Handlu
Maciej Karłowicz, Dyrektor Zarządzający Fabryki Ekstruzji oraz Dyrektor R&D Flexo&Extrusion
Michał Kociankowski, Kierownik Pracowni Synergion
Joanna Kwiczor, Business Development Manager SGK
Małgorzata Leniarska, Prezeska European Packaging Design Association
Krzysztof Polak, Współzałożyciel Semiotic Solutions
Tadeusz C. Stępień / Adam Zagrodzki, Właściciele Coffee Service
Monika Żuraw, Radca prawny i wspólnik w kancelarii BSWW Legal&Tax
Więcej informacji na stronie Organizatora: Sprawdź!>>>