...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Kroi się kulinarny crowdfunding. Zainwestuj w JustChopped

Meal-kit subscription services, czyli zestawy składników do samodzielnego gotowania podbiły już rynki i żołądki na świecie. JustChopped to poznański startup, który rozwija skrzydła i zaczyna prężnie działać na rodzimym rynku.

Najlepszymi produktami, współpracą z lokalnymi dostawcami, a także czystą radością gotowania firma chce podbić Polskę i jest na najlepszej drodze ku temu.  Właśnie rozpoczęli akcję crowdfundingową na platformie Beesfund, chcą zebrać 420 tysięcy złotych i jednocześnie stworzyć społeczność ambasadorów marki.

Branża meal-kit subscripton services jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi rynku FMCG na świecie. Według prognoz firmy konsultingowej Technomic, w ciągu następnych dziesięciu lat wartość tego segmentu rynku FMCG wzrośnie do nawet 5 mld dolarów. Wartość tego segmentu rynku między 2014 a 2015 rokiem wzrosła aż o 311 proc. i ocenia się, że trend ten będzie się utrzymywał.

 

 Jak stworzyć oryginalne danie bez wychodzenia z domu?
JustChopped to poznański startup, który od początku 2016 w swoim modelu operacyjnym łączy możliwie najlepsze cechy światowych konkurentów i dostosowuje je do potrzeb polskich konsumentów. W czym tkwi fenomen meal-kit subscription services? – Najważniejsze to wysoka jakość składników oraz ciekawe propozycje dań. W połączeniu sprawia to, że użytkownicy usługi oszczędzają czas potrzebny na planowanie domowego menu oraz zakupy. Ważna jest także wygoda jaką daje dostępność produktów online oraz dostawa do wybranego miejsca np. domu lub pracy – tłumaczy Borys Baran z JustChopped. Obiecujące są także prognozy. Rynek e-grocery w Polsce w roku 2016 był wart ok. 500 mln złotych. – Wartość rynku zakupu produktów spożywczych przez Internet zgodnie z przewidywaniami do 2020 roku ma wzrosnąć nawet do 2,5 mld zł, przy niesłabnącym wzroście zainteresowania takimi zakupami na poziomie 30 proc. w skali roku. Spora część tego rynku może przypaść właśnie meal-kit delivery – dodaje Borys Baran.

Właściciele firmy wierzą, że to odpowiedni moment na rozwój platformy e-commerce, uruchomienie systemu poleceń dla klientów, budowę aplikacji mobilnej do zamówień oraz dalszy rozwój firmy w kolejnych miastach.

Zainwestuj w nowy wymiar cateringu
W celu pozyskania środków na rozwój JustChopped postawił na społecznościowe finansowanie udziałowe na platformie Beesfund.com. Firma wyemitowała 14 tys. akcji o łącznej wartości 420 tys. zł. Cena jednej akcji to 30 zł. Sprzedaż akcji prowadzona jest na stronie www.akcja.justchopped.pl i potrwa dwa miesiące.

Co zyskają nowi udziałowcy JustChopped? W zależności od liczby zakupionych akcji akcjonariusze otrzymają udział w przyszłych zyskach i walnym zgromadzeniu akcjonariuszy, powitalny zestaw JustChopped, powitalny zestaw JustChopped premium, pakiet powitalnych akcesoriów szefa kuchni lub wysokiej jakości nóż szefa kuchni.

Właściciele JustChopped liczą, że poza zebraniem rundy finansowania w wysokości 420 tys. zł, akcja pozwoli na stworzenie społeczności ambasadorów JustChopped i jednocześnie jej klientów. Zebrane środki zostaną przeznaczone także na dalszy rozwój platformy e-commerce, szeroko zakrojone działania komunikacyjne i sprzedażowe, uruchomienie systemu poleceń dla klientów, budowę aplikacji mobilnej do zamówień oraz dalszy rozwój firmy w kolejnych miastach.  

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji