...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja KG, materiał promocyjny

Kryzysowy chleb

W dobie kryzysu gospodarczego ludzie muszą sobie pomagać. Dwa sklepy Aracena grupa Elda i piekarnia Agost San Roc oferują chleb i wypieki za pół ceny między dziewiątą a dziesiątą wieczorem. Tym samym zwiększają sobie sprzedaż, a także pomagają hiszpańskim rodzinom w walce z kryzysem.

Dzięki inicjatywie przedsiębiorców, ludzie mają szansę na kupowanie podstawowego produktu żywnościowego. Piekarnie nie muszą także wyrzucać ręcznie wypiekanego pieczywa z nadzieniem lub bez, bez zwrotu chociażby kosztu produkcji

Obustronne korzyści

Akcja nie tylko pozwala konsumentom na kupienie chleba za połowę ceny, ale także innych produktów, które nie podlegają nocnej promocji. Generuje to wzrost sprzedaży dla firmy, gdyż ludzie uwzględniają ich produkty w codziennych wydatkach i ustawiają się w kolejkach po tańsze, dobre pieczywo. Kampania ma się utrzymać co najmniej przez zimę, gdyż przynosi dobre korzyści dla piekarzy i konsumentów. Może i w Polsce jakaś piekarnia wyjdzie z podobną inicjatywą i na polskich stołach nie zabraknie chleba w najcięższym okresie dla gospodarki?

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji