...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Kupuj lokalne wypieki - akcja społeczna

Los polskich piekarni, lodziarni i cukierni, ale też dostawców dla tych sektorów w dużej mierze zależy dziś od mobilizacji konsumentów. Akcja społeczna zainicjowana przez Polmarkus ma przyczynić się do wzrostu ich świadomości i kupowania od lokalnych producentów.

6 kwietnia br. ruszyła kampania społeczna #KupujeLokalneWypieki #TwojCichyBohater. Jej celem podstawowym jest zwrócenie uwagi konsumentom na trudną sytuację, w jakiej znalazła się branża piekarniczo-cukiernicza oraz budowanie pozytywnego wizerunku zawodów związanych z wykonywaniem pracy w tej branży.  Celem dodatkowym jest uświadomienie społeczeństwa, jak istotny wpływ na przetrwanie i funkcjonowanie lokalnych piekarni cukierni kawiarni będzie miała postawa konsumentów. Kampania będzie motywować społeczeństwo do wspierania rzemieślników poprzez zachęcenie do ciągłego zaopatrywana się w wypieki w lokalnych piekarniach i cukierniach. Akcja jest prowadzona przez jej inicjatorów tj. osoby zarządzające oraz zespół pracowników firmy Polmarkus Sp. z o.o.

 


W związku z wprowadzeniem Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 roku w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, od 14 marca 2020 roku został wprowadzony szereg wytycznych i zmian w funkcjonowaniu punktów sprzedaży, gdzie dotychczas konsumenci bez ograniczeń mogli nabywać towary i produkty, czy spędzać swój czas. 

Branża piekarniczo-cukiernicza, która w ostatnich latach dostosowywała się do potrzeb konsumentów spełniając ich oczekiwania, znacząco poszerzyła swój wachlarz oferty wychodząc na zewnątrz, do miejsc łatwo dostępnych dla społeczności lokalnych m.in. w centrach miasta czy w galeriach handlowych, tworząc przy tym nowoczesne lokale gdzie można nabyć podstawowe produkty  piekarnicze, cukiernicze i gastronomiczne. Miejsca te były tak zorganizowane, że z jednej strony można było dokonać zakupów na wynos do własnych domów, ale również stworzone zostały tak aby można było wygodnie usiąść i dokonać konsumpcji na miejscu.

84% Polaków spożywa na śniadanie pieczywo, szacuje się że na osobę spożywamy w Polsce około 50 kg pieczywa rocznie. Nasze przyzwyczajenia spowodowały, że wytworzyła się gałąź przemysłu,
w której funkcjonują tysiące piekarń oraz producentów wyrobów piekarniczych, które z kolei stworzyły setki tysięcy miejsc pracy w Polsce, dzięki czemu wiele osób znalazło swoje powołanie w pieczeniu m.in. chleba dla całych rodzin, dla milionów Polaków.  Głównym źródłem utrzymania tych miejsc pracy są codzienne zakupy w piekarniach i cukierniach. Branża dostosowała warunki wypieku, dostaw, sprzedaży do obecnej, trudnej sytuacji. Pojawiły się opcje zamówień wypieków na wynos, na dowóz, zwrócono szczególną uwagę na sposób pakowania i odpiekania produktów. Maksymalnie też ograniczono wszelkie niepotrzebne interakcje z towarem, chociażby brak sprzedaży samoobsługowej, ograniczenie ilości osób wchodzących do lokalu, personel oddzielony od klientów, środki dezynfekcyjne dla klientów itd. Dzięki tym działaniom dostosowującym do wytycznych państwa  i włożonemu wysiłkowi branży zakupy wypieków są bezpieczne i nie ma podstaw do rezygnowania z nich.

Należy również zwrócić uwagę, że piekarz, cukiernik, kierowca dowożący wypieki czy sprzedawca obsługujący w sklepie to osoby , które mimo wsparcia idei pozostania w domu, każdego dnia muszą ruszyć do pracy , żeby z zaangażowaniem ale i wielką odpowiedzialnością społeczną, dostarczyć wypieki trafiające na nasz stół.

Odpowiadając na obecną sytuację piekarzy i cukierników,  firma Polmarkus Sp. z o.o. stworzyła kampanię społeczną #KupujeLokalneWypieki #TwojCichyBohater. Celem akcji jest zwrócenie uwagi konsumentów na trudną sytuację, w jakiej znalazła się branża piekarniczo-cukiernicza i wsparcie jej poprzez zachęcenie do stałych zakupów wypieków w lokalnych piekarniach i cukierniach.  

 


- Jestem przekonany, że większość z nas nie wyobraża sobie sytuacji, w której mogłoby zabraknąć na naszych stołach pieczywa czy finezyjnego tortu do celebrowania najważniejszych wydarzeń rodzinnych. Praktycznie każdy wraca wspomnieniami do smaku świeżego, chrupiącego chleba, którym dzieliliśmy się w przeszłości ze swoimi dziadkami, rodzicami, rodzeństwem. Dziś powinniśmy zadbać o to, żeby nasze rodziny, dzieci, wnuki i znajomi pracujący w piekarniach i firmach powiązanych, ściśle współpracujących takich jak polskie młyny, mleczarnie, zakłady tłuszczowe, cukrownie, firmy transportowe, itd. nie stracili zapału do pracy i zatrudnienia. W dużej mierze to od nas zależy. Dlatego też w imieniu Polmarkus Sp. z o.o. serdecznie zachęcam do przyłączenia się do akcji #KupujeLokalneWypieki #TwojCichyBohater i do ciągłego dokonywania zakupów w lokalnych piekarniach i cukierniach – powiedział Marek Szmidt, Prezes Zarządu Polmarkus Sp. z o.o.

 

 

Aby włączyć się do akcji #KupujeLokalneWypieki #TwojCichyBohater wystarczy wykonać 5 prostych kroków:

  1. Pójść do lokalnej piekarni czy cukierni i dokonać w niej zakupu wypieku. 

  2. Zrobić dowolne zdjęcie i umieścić je na swoim profilu w mediach społecznościowych.

  3. Oznaczyć na zdjęciu piekarnię czy cukiernię, w której został zakupiony wypiek i dołączyć
    w opisie hashtag:  #KupujeLokalneWypieki  #TwojCichyBohater.

  4. Nałożyć tymczasowo na swoje zdjęcie profilowe w social mediach nakładkę #KupujeLokalneWypieki #TwojCichyBohater.

  5. Podzielić się informacją o kampanii z innymi.

I Ty możesz zostać Bohaterem! 


Bieżące wydanie czasopisma

Wakacyjny Mistrz Branży - uczciwy chleb, zioła i czekolada w lodach, kwiaty w ciastkach i wiele innych inspiracji.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji