...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Kwietniowy Mistrz Branży: nowa awantura o koguta kazimierskiego, rewolucja w znakach towarowych i modne lody w sezonie!

Dlaczego Barbara, Iga i Anna Sarzyńskie walczą o koguta kazimierskiego? Co zmienia się w przepisach dotyczących znaków towarowych i dlaczego warto o to zadbać zawczasu? Co modnego jest w lodach i lodziarniach w sezonie 2016? Kto zrobił wegańską prowokację w Warszawie na Expo Sweet? Więcej w kwietniowym „Mistrzu Branży”.

Na pierwsze strony gazet wraca temat własności intelektualnej – i to z dwóch powodów. Po pierwsze, za sprawą rewolucji w przepisach dotyczących ochrony znaków towarowych, o czym szerzej piszemy w najnowszym wydaniu "Mistrza Branży" oraz TUTAJ. Po drugie, za sprawą sporu o znak słynnego kazimierskiego koguta z ciasta chałkowego. Sporu, który rozgorzał ostatnio między Piekarnią Sarzyński a Stowarzyszeniem Kupców i Przedsiębiorców z Kazimierza Dolnego, zarządzającym znakiem towarowym graficznym do wypieku. O ironio, wypieku, który przez wiele lat tak naprawdę promował nieżyjący już mistrz piekarski Cezary Sarzyński, a obecnie jego działania kontynuują żona, Pani Barbara, wspólnie z córkami Igą i Anną. Jak do całej sprawy podchodzi najbliższa rodzina? Czy zamierzają dać za wygraną? – postanowiliśmy przekonać się osobiście. Odnowienie starego sporu było też pretekstem, żeby przypomnieć postać charyzmatycznego piekarza z wizją, który 30 lat temu potrafił ze zwykłej plecionki zrobić silną markę. Markę, która – mimo burz – niezmiennie kojarzona jest z nazwiskiem Sarzyńskich i Kazimierzem Dolnym.

Drugim ważnym tematem wydania jest branża lodziarska, która przez ostatnie trzy miesiące miała ręce pełne roboty, przygotowując się do sezonu. W dodatku specjalnym „Lody, czekolada i kawa” podsumowujemy najciekawsze trendy na 2016 r., opisujemy wybrane nowości lodowe, a także przypominamy kilka prawd o lodziarstwie i projektowaniu lodziarni, nie tylko dla tych, którzy chcą otworzyć lodziarnię.

Dodatkowo zaproszeni mistrzowie stworzyli desery lodowe według najnowszych światowych trendów! Przyjrzeliśmy się też ekologicznej kawie. Chcieliśmy sprawdzić, jak rozwija się zapotrzebowanie na ekokawę w Polsce, i przekonać się, czy to tylko hipsterska moda, czy rynek o dużym potencjale. Warto wiedzieć więcej!

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży
Kogut. Taka tradycja – rozmowa z Barbarą i Igą Sarzyńskimi
Tradycyjna Pączkarnia – uczciwie i z sercem – rozmowa z Bartłomiejem Słowikiem, właścicielem katowickiej Pączkarni

Efektywne zarządzanie
Od 15 kwietnia rewolucja w ochronie znaków towarowych
Wspólny znak towarowy – przypadek koguta kazimierskiego
Notariusze dla Mistrza Branży: Sukcesja – testament z zapisem windykacyjny

Edukacja
Grywalizacja – czyli jak wygrać marketing

DODATEK: Lody, czekolada i kawa
Modne powroty i nowe tendencje w lodach
Wegańska prowokacja w Warszawie! – rozmowa z Emanuele Di Biase
Proste prawdy o lodziarstwie
Lodziarnie – od czego zacząć
Nowości lodowe
Moc lodowych łakoci – inauguracja sezonu lodziarskiego
Festiwale czekolady
Jak powstaje kakao w proszku
Wyróżnij się ekokawą
Receptury lodowe
Lody jogurtowe z czekoladą
Ostra gruszka z mango, chilli i łącką śliwowicą
Ananas z kiełkami groszku
Lody piniowe z tartaletkami na słono i sosem rozmarynowym
Deser Baked Alaska
Karmel z solą morską – słodko-słony paryski smak

Kulisy produkcji
Magorex radzi. Tłoczone formy wypiekowe
Różne oblicza bagietek
Wszystko o pieczywie żytnim na kwasie. Dobór surowców – cz. I

Zastosowanie ujemnych temperatur w produkcji pieczywa rzemieślniczego, cz. IV

Sprzedaż i ekspozycja
Reklamacja najlepszym prezentem od klienta
Od kulinarnych koszmarków po wysublimowane smaki
Co wiemy o zdrowym jedzeniu. Raport „Kogo nęci zdrowe jedzenie?”

Flash news

Uwaga! Cały dodatek Lody, czekolada i kawa opublikowaliśmy również w katalogu reklam PDF!

 

Zobacz na ISSUU katalog reklam kwiecień 2016 lub ściągnij plik PDF

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj    pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2014  tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj-czerwiec 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2014  tutaj   pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2015  tutaj
Mistrz Branży luty 2015  tutaj
Mistrz Branży marzec 2015  tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2015  tutaj
Mistrz Branży maj-czerwiec 2015  tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2015  tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2015  tutaj
Mistrz Branży październik-listopad 2015  tutaj
Mistrz Branży grudzień 2015  tutaj
Mistrz Branży styczeń 2016  tutaj
Mistrz Branży luty 2016  tutaj
Mistrz Branży marzec 2016  tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!



           Zamów prenumeratę Mistrza Branży         

nr tel. 32 729 96 80

email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty: roczna 149 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie


Bieżące wydanie czasopisma

W najnowszym wydaniu stawiamy na B-Concept Jordiego Bordasa oraz stare koncepty na zero waste w nowoczesnej piekarni i cukierni. Odkrywamy siłę social mediów z Szymonem Czerwińskim, a także szukamy najlepszych blach i form...

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji