...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Lody Ekipa, czyli dlaczego warto współpracować z influencerami

Takiego ewenementu świat lodów nie pamięta - lody marki Koral pod nazwą Ekipa są tak popularne, że właściwie chętni nie mogą ich nigdzie kupić. Za to na Allegro można zaopatrzyć się w absurdalnie drogie puste opakowaniach po nich. Co stoi za tym sukcesem?

Karol Wiśniewski, bardziej znany młodemu pokoleniu jako Friz, to jeden z najpopularniejszych twórców internetowych. Dowodem na to jest choćby liczba subskrypcji jego kanału, która już przekroczyła 4 mln! Jest też założycielem grupy Ekipa, która składa się z innych osobowości YouTube. Wraz z nimi Wiśniewski realizuje różnego rodzaju filmiki, w których, np. zaliczają wyzwania. 

I właśnie pod taką nazwą sprzedawane są też lody, które powstały przy współpracy marki Koral oraz internetowych twórców. To sorbety na patyku (w wersji cytrynowej i truskawkowej) oblane polewą o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Produkt powstał z myślą o nastoletniej grupie konsumentów, która też w dużej części stanowi odbiorców kanału Friza.  To nie pierwszy przypadek zaproszenia do współpracy promocyjnej znanych osób. Wcześniej marka Koral współpracowała, m.in. Maciejem Musiałem, Dodą czy Marylą Rodowicz. Tu sytuacja jest jednak nieco inna - sorbety są nie tylko reklamowane przez Ekipę, ale stanowią produkt przez nich wymyślony.

 


Taki zabieg opłacił się producentom. Informacja o lodach Ekipy rozeszła się błyskawicznie, a fani ruszyli na zakupy w poszukiwaniu mrożonego smakołyku. Choć to produkt ogólnodostępny, obecnie jest wręcz nie do zdobycia. Zainteresowanie przekroczyło najśmielsze oczekiwania jego twórców. Fani na grupach wymieniają się informacjami, gdzie można zdobyć cenne sorbety. Ci, którym się udało je kupić z kolei napedzają rynek, wrzucając filmiki z zakupów. A na popularnym serwisie aukcyjnym dochodzi do bezprecedensowych sytuacji, w których puste opakowania po lodach można kupić za - bagatela - kilka tysięcy złotych!

 


Prawdopodobnie to forma żartu lub prowokacji. Skutecznej, bo prowokuje przede wszystkim do zastanowienia się nad rolą influencerów w procesie sprzedaży i kreowania trendów konsumenckich. Jak pokazuje przykład lodów EKIPA, które weszły na rynek zaledwie w marcu, dobrze dobrany influencer, który rekomenduje produkt będący odzwierciedleniem publikowanych treści (autentyczność oraz spójność) to strzał w dziesiątkę.


Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji