...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja MH

Lody bez (euro)szału

Piekarze, cukiernicy, lodziarze z wielkim entuzjazmem podeszli do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. Zainwestowali w dekoracje piłkarskie, nowe szyldy, gadżety, tylko dlatego, żeby przyciągnąć uwagę konsumentów.

Choć branża piekarska i cukiernicza nie narzekała na brak zainteresowania przysmakami dla kibica, zwłaszcza w większych miastach Polski, to lodziarze nie mieli powodów do zadowolenia. Okazało się, że dostawcy półproduktów dla branży lodziarskiej odnotowali spadek sprzedaży, a skoro u nich była mniejsza sprzedaż, więc można wnosić, że lodziarzom się nie przelewało.

 - Branża lodziarska przez cały czas trwania Euro 2012 była gdzieś na uboczu…  Wpływ na to miały wzrost zapotrzebowania na piwo oraz pogoda, wyjątkowo kiepska jak na pierwszą połowę czerwca. Na podstawie spadku sprzedaży naszych półproduktów szacuję, że średnio sprzedaż lodów w Polsce w czerwcu 2012 spadła o 20% - informuje Rajmund Kawalec z firmy Kames. - Nasz entuzjazm do Euro był umiarkowany, ale równocześnie nie spodziewaliśmy się aż tak złych wyników sprzedaży - dodaje Kawalec.

Wtóruje mu Jarosław Zbaliszyn, Pre-Gel: - Faktem jest, że nasi klienci, lodziarze, nie mieli najlepszej sprzedaży lodów w czerwcu br. Wynika to przede wszystkim z faktu, że atrakcyjne miejsca dużych miast jak Wrocław, Gdańsk, Poznań zostały zamienione w Strefy Kibica. Restauracje, lodziarnie, kawiarnie próżno czekały na swoich stałych klientów. Najpopularniejsze dotychczas lokalizacje tłumnie zajmowali kibice, spożywający głównie piwo i kiełbaski. Tam nie pojawiały się już  rodziny z dziećmi. Niektórzy przedsiębiorcy, którzy odnotowali drastyczne spadki sprzedaży przez czas Euro, wystąpili już do władz poszczególnych miast, z wnioskiem o obniżenie stawek czynszu w najbliższych miesiącach, co mogłoby być jakąś niewielką rekompensatą.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji