...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja KG

Producenci łakoci odpowiadają na potrzeby konsumentów

Wobec stale wzrastającej świadomości konsumentów podczas robienia zakupów, producenci słodyczy muszą pozostawać elastyczni i otwarci na zmiany, chcąc dopasować się do potrzeb konsumentów. Czy ci są w stanie już dostrzec zachodzące zmiany?

Klienci w sklepie zwracają uwagę już nie tylko na opakowanie, które również jest jednym z kluczowych czynników w procesie zakupowym, ale przede wszystkim na jakość oferowanych produktów. Składniki, z których zrobione są wyroby, a także ich konsumpcyjne przeznaczenie, zyskują na znaczeniu.

Trafić do grupy docelowej produktu

W jaki sposób producenci słodyczy są w stanie trafić w gusta odbiorców, tak aby nowowprowadzany produkt „przyjął się” na rynku? Za przykład może posłużyć tutaj firma Brześć, która jakiś czas temu wypuściła na rynek nową wersję słomki ptysiowej – fitness.

Konsument sięgając po daną rzecz ze sklepowej półki jest świadomy, jakie wartości oferuje dana marka i z reguły wie, czego może się spodziewać po danym wyrobie. Przykład słomki ptysiowej jest tutaj stosowny, bowiem lekka i krucha przekąska jest przedstawiana jako idealny wyrób do podgryzania w czasie towarzyskich spotkań. Chętnie sięgają po nią jednak także osoby prowadzące aktywny tryb życia, uprawiające różne sporty i traktujące słomkę jako dobrą alternatywę dla tradycyjnych słodyczy.

„Pomysł wprowadzenia na rynek słomki ptysiowej fitness wydał nam się racjonalny, ze względu na wzbogacenie tradycyjnej słomki o naturalne składniki, takie jak siemię lniane, sezam czy nasiona słonecznika. Takie dodatki są cenione przez osoby prowadzące aktywny tryb życia, dla których zdrowe odżywianie jest bardzo pożądaną wartością” – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy Brześcia.

Właściwości zdrowotne podnoszą popularność

Według portalu Unisourceworldwide.com, w 2014 roku producenci żywności powinni zwrócić szczególną uwagę na kilka konsumenckich trendów. Jednym z nich jest poprawne oznakowanie produktów i przejrzystość przekazu, jaki jest adresowany poprzez opakowanie. W trosce o swoje zdrowie konsumenci czytają etykiety opakowań. Jak możemy przeczytać w raporcie Innova Market Insights, już 60% producentów słodyczy przypisuje swoim produktom właściwości zdrowotne, co z pewnością podnosi popularność tych wyrobów oraz ich sprzedaż.

Jeszcze inną metodą do trafienia w gusta odbiorców jest sprzedawanie swojego towaru w mniejszych, poręczniejszych opakowaniach, tak aby produkt mógł na przykład zmieścić się w każdej kieszeni. Producenci łakoci nie mogą również zapominać o ważnej grupie docelowej tego rodzaju produktów, jakimi są dzieci. Najmłodsi szybko przywiązują się do konkretnych produktów, ich smaku oraz kolorowego opakowania, z kolei rodzice baczną uwagę przywiązują do tego, czy wyroby zawierają sztuczne konserwanty i tym kierują się podczas zakupów.

___
"Brześć" Sp.J. ZPC -  Rodzinna firma istniejąca od 1984 roku. Brześć specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach wyrobach cukierniczych. Produkty Brześcia są sprzedawane poprzez przedstawicieli i dystrybutorów na terenie całej Polski.

Bieżące wydanie czasopisma

Czy absolwenci szkół gastronomicznych mają dobry start? Jak wykonać tort na 600 osób w 1-osobowej pracowni? Czy przekształcenie swojej działalności w spółkę dziś się opłaca? Czym różni się szarlotka od jabłecznika?

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji