...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Mistrz Branży: awangarda (nie tylko) na patyku

Jak dobre pomysły, to tylko w "Mistrzu Branży". Tylko u nas awangarda w lodach – Ice Pops, czyli polska lodowa innowacja. Filippo Novelli i jego rewelacyjne lodowe sushi. Klasyczne i oryginalne projekty w tortach komunijnych. A na deser: kawa i czekolada dla ambitnych. Kwietniowe wydanie już w sprzedaży! Zapraszamy.

Kiedy w Polsce Filip Burda i Kuba Walasek pojawili się na ryn­ku z lodami owocowymi Ice Pops, we Włoszech Filippo Novelli kończył projekt lodowego sushi. Co ich łączy? Oprócz zami­łowania do lodów mają podobny sposób myślenia – otwarty i poszukujący. Awangardowy.

Koncept Ice Pops jest prosty i przejrzysty jak opakowania i skład lodów wytwarzanych w Pracowni Lodziarskiej Burda & Walasek, a jednak jest w nim coś awangardowego. Nie chodzi wyłącznie o luzacki styl bycia młodych twórców. Jak rozumieć awangar­dę w lodach? Tak samo jak w innych dziedzinach – jako no­watorskie i niekonwencjonalne działania. Filip i Kuba postawili na innowacyjny produkt w kategorii lodów impulsowych – lody w 100% owocowe, bez konserwantów, stabilizatorów, emulga­torów itp. Ta manifestacja naturalności nie jest przypadkowa. – Branża lodowa – nawet w tym obszarze, który jest określany jako rzemieślniczy – z naturą ma coraz mniej wspólnego. Dziś, w większości wypadków, lody to produkt oparty na gotowych komponentach przemysłowych producentów. Etos prawdziwego rzemiosła i lody wykonane z podstawowych składników odchodzą w zapomnienie. (…) konsumenci są coraz bardziej świadomi, coraz częściej czytają etykiety i zwracają uwagę na to, co jedzą – ko­mentują nasi rozmówcy. Według nas działają w obszarze lodowej awangardy, która nawiązuje do korzeni rzemiosła, ale oczywiście w nowym, oryginalnym wydaniu (w czym niemała zasługa osobo­wości obu Panów).

Gdybyśmy chcieli stworzyć listę awangardystów w świecie lodów, z pewnością osobowością numer 1 w 2014 r. byłby Filippo Novelli. Włoski szef kuchni i mistrz smaków wprawił wszystkich w zachwyt autorskim lodowym sushi, co było widać podczas tegorocznego Expo Sweet. Jak rodzą się takie pomysły? – Trzeba poświęcić czas i wykazać się aktywnością, wyjść poza schematy działania, a wów­czas otwierają się zupełnie nowe możliwości – mówi Filippo Novelli w rozmowie z Ewą Krasoń, Aleksandrą Sową, Dawidem Szulcem oraz Czesławą Dzimirą. Proste, prawda?

Awangardy z pewnością nie brakuje w świecie kawy i czekolady. Coraz częściej otwieramy się na nieznane gatunki kaw, alterna­tywny sposób parzenia czarnego napoju, który pozwala docenić różnorodność kawy i jej smaków. O tym zresztą przekonuje Marcin Michalik, master barista w rozmowie Kawa na ławę.

W czekoladowej branży też nie próżnują. – Zmiany zwyczajów w krajach oddalonych często o dziesiątki tysięcy kilometrów mają wpływ na warunki konkurowania o portfele i podniebienia konsumentów. Pracujących w czekoladowej branży czeka egzamin z kreatywności – pisze Piotr Krzciuk (SekretyCzekolady.pl). Piotr nie tylko prorokuje, ale też podsuwa 7 najważniejszych kierunków rozwoju czekolady, którymi trzeba się zainteresować, żeby nie zostać w tyle.

W tym wydaniu m.in.:

- Od pasji do profesji – poradnik (nie) tylko dla kobiet, które myślą o założeniu własnej pracowni cukierniczej. Wciągający tekst Agnieszki Klimaczak, właścicielki tortownia.pl, rozpoczyna nowy cykl artykułów o zakładaniu własnej pracowni artystyczno-cukierniczej. Zaczyna się od analizy mitów i faktów o prowadzeniu własnej firmy, ale szybko autorka przechodzi do analizy połączonej z refleksją, która pozwoli odpowiedzieć sobie na podstawowe pytanie: Czy warto zakładać pracownię tortów artystycznych, pracownię cukierniczą, muffinkarnię albo ciasteczkownię?

- W dodatku specjalnym Kawa i lody w Twojej cukierni, kawiarni i lodziarni nie zabraknie nowości produktowych dla branży lodziarskiej. W nim: o sorbetach najlepszych pod słońcem, kubeczkach na lody, które zrobią Ci najlepszą reklamę w mieście. Dr Marek Borowiński wprowadzi Czytelników w sztukę visual merchandisingu, pokazując, że odpowiednia atmosfera w lodziarni czy cukierni może posłużyć jako narzędzie do zwiększenia sprzedaży.

- W poszukiwaniu pomysłów na Komunię Świętą Karolina Ciesielska przejrzała wiele stron interentowych. Co tam znalazła? Projekty od klasyki po awangardę :) W tematykę komunijną wstrzelił się tutorial sugarcrafterki Ani Daraż, która weszła w zupełnie nową stylistykę komunijną, oraz cukiernik Krzysztof Wysłucha, który tradycyjne torty komunijne perfekcyjnie łączy z ciekawymi smakami.

- 13 grudnia 2014 r. to termin definitywnego końca lakonicznych i nieczytelnych informacji na etykietach. Co ważne, zakres istotnych, rozszerzonych zmian dotyczy również szerokiego asortymentu żywności sprzedawanej bez opakowań. Co do tej pory obowiązywało przy sprzedaży żywności nieopakowanej, co wciąż obowiązuje (choć nie zawsze jest respektowane) i co niedługo będzie jeszcze wymagane – o tym pisze Wioletta Bogusz-Kaliś w tekście: Żywność nieopakowana musi być oznakowana.

- Warszawa – Paryż – Poznań – Tarnowskie Góry – Katowice czy Wrocław – m.in. w tych miastach przez marzec i na początku kwietnia działy się rzeczy ciekawe i ważne. Zapraszamy do relacji z imprez branżowych zorganizowanych w w Polsce i za granicą.

Życzymy ciekawej lektury "Mistrza Branży".

 

Spis treści Mistrz Branży kwiecień 2014

Rozmowa Mistrza Branży

Awangarda na patyku – rozmowa z Filipem Burdą i Kubą Walaskiem o nowej polskiej marce Ice Pops
Lody poza schematem – rozmowa z Filippo Novelli, twórcą lodowego sushi

Efektywne zarządzanie

Pośrednicy w funduszach unijnych – nie taki diabeł straszny, jak go malują cz. III
Zgrany zespół
Forum – dieta kanapkowa smaczna i zdrowa

Kulisy produkcji

Stewia – słodka z natury
Naprawiaj stare miesiarki z firmą MASZ

Receptury/tutoriale/pomysły na Komunię Świętą

Desery na talerzu Izabeli Berendt: Wiosenny galimatias
Tort amaretto
Klasycznie czy oryginalnie? (przegląd tortów komunijnych z całego świata)
Nowa stylistyka komunijna (tutorial Anny Daraż)
Słodkie podziękowanie w komunijnej sukience

Lody i kawa

Sprzedawcy marzeń i dobrego samopoczucia – rozmowa z dr. Markiem Borowińskim, spec. od visual merchandisingu
Kawa na ławę – rozmowa z Marcinem Michalikiem, master baristą
Warsztaty lodziarskie firmy Arlekino – „Otwórz z nami lodziarnię!”
Sorbety najlepsze pod słońcem!
Bądź widoczny – podpisz swoje lody!
VII Targi Lodowe Hurtowni Smakosz
Tournée z lodami (Savpol)
Jakość mikrobiologiczna lodów
Nowości lodowe – przegląd produktów

 

Sprzedaż i ekspozycja

Moc czekoladowej pisanki
Czekolada – kierunki rozwoju
Prawidłowe znakowanie produktów ze stewią
Żywność nieopakowana musi być oznakowana
Czym żywi się świat, cz. III. Biosłodycze

Flash News (m.in.)

Korespondencja z Europain & Intercus
Tutorial na żywo – szkolenie Modecor z dekorowania tortów w stylu angielskim
Festiwal Chlebów z różnych stron świata
VII Targi Nowości PZ PIEKARZ na Stadionie INEA w Poznaniu

 

Zobacz na ISSUU katalog reklamowy kwiecień 2014

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj
Mistrz Branży luty 2013   tutaj
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj
Mistrz Branży maj 2013   tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj
Mistrz Branży październik 2013   tutaj
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj
Mistrz Branży luty 2014  tutaj
Mistrz Branży marzec 2014  tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 

Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"

nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty:

- roczna 149 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie

 

Bieżące wydanie czasopisma

W listopadowym Mistrzu Branży piekarz i pasjonatka rzemieślniczego chleba opowiadają o swojej pasji, własnym rozwoju i konkursie Master Baker Bakepol. Sięgamy drzew i oswajamy nowe smaki z Małgorzatą Kalembą-Drożdż, zastępujemy cukier błonnikiem itd.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji