...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Mistrz Branży na dobry początek wiosny

Wraz z wiosną pojawiło się najnowsze wydanie "Mistrza Branży" na ponad 100 stronach! A w nim: twarzą w twarz z tegorocznymi Mistrzami Polski w Lodziarstwie, druga konfrontacja: Jarosław Gajda kontra Czytelnicy, fotorelacje pełne emocji z targów Expo Sweet i SweetTARGi oraz pomysły na Wielkanoc, nie tylko w recepturach!

Obecni rozmówcy "Mistrza Branży" to wyjątkowo zdeterminowani i konsekwentni ludzie. Na dodatek po mistrzowsku rozpoczęli sezon. Kto? Oczywiście śląski team Krzysztofa i Sylwii Klapec z gliwickiej Lodziarni Glorioza – aktualni Mistrzowie Polski w Lodziarstwie. 18 lutego 2014 r., w pierwszy dzień targów Expo Sweet, sięgnęli po upragnione złoto, a na początku marca spotkali się z naszą redakcją, żeby porozmawiać o tym, jak zawody zmieniają podejście do lodów, jak rozwijają pomysł na lodziarnię, zaostrzają apetyty na zwycięstwo i czy wygrana przyszło łatwo.

Wszystkie mistrzostwa i konkursy zorganizowane podczas Expo Sweet, jak i same targi relacjonujemy w obszernym materiale. Nie żałujemy zdjęć, które najlepiej obrazują emocje, atmosferę i dynamikę największej imprezy targowej dla branży cukierniczej i lodziarskiej, tym bardziej że w tym roku stoiska wystawców przyciągały uwagę zwiedzających bogatym programem pokazów i prezentacji.

Z dużą satysfakcją piszemy też o jubileuszowej edycji SweetTARGów w Katowicach. Widać było, że targi wyciągnęły lekcje z poprzednich lat i wykorzystały swój potencjał. Ze względu na organizację, liczbę wystawców i gości, a także program imprez towarzyszących SweetTARGi śmiało można nazwać przełomowymi. To właśnie tutaj nasza redakcja wspólnie z autorami i partnerami biznesowymi zadbała o atrakcyjną Sweet Strefę Mistrza Branży, która cieszyła się dużym zainteresowaniem.

Tuż przed Wielkanocą tylko u nas bogaty zbiór receptur na świąteczne wypieki! Oryginalne przepisy nadesłali zarówno Mistrzowie, jak i Uczniowie, którzy liczebnie zaczynają dorównywać tym pierwszym. Receptury to znak, że w portalu za chwilę będzie można głosować w internetowym plebiscycie na "Najlepszą Recepturę Wielkanocną" w dwóch różnych kategoriach. Warto się inspirować!

Wielkanocny będzie również tutorial Anny Daraż, która w tym wydaniu pojawia się jako ambasadorka firmy Modecor, producenta szerokiej gamy surowców i akcesoriów dla dekoracji w stylu angielskim. W bogato ilustrowanym "krok po kroku" zaprezentuje, jak zrobić cukrowego zajączka i połączyć go z czekoladowym wielkanocnym jajkiem.

NOWOŚĆ! Mamy przyjemność poinformować, że od tego wydania w gronie naszych autorów zagościła Izabela Berendt z Cukierni-Restauracji Angelika. Mistrzyni cukiernictwa poprowadzi minicykl "Deser na talerzu".

W tym wydaniu wracamy jeszcze raz do kampanii społecznej "Dieta kanapkowa smaczna i zdrowa". Na Forum wolnej wypowiedzi Czytelnicy zadają pytania, a odpowiada im Jarosław Gajda – pomysłodawca kampanii, starszy radomskiego Cechu Piekarzy i prezes Fundacji na Rzecz Wspierania i Promocji Piekarstwa i Cukiernictwa. Tym razem padają dociekliwe pytania, nie brakuje też polemiki, ale dla naszego gościa to najwyraźniej woda na młyn. Polecamy!

W tym wydaniu piszemy m.in. o:

- absuralnym projekcie nowelizacji ustawy o żywności i żywieniu posłów PSL, który obejmuje zakaz sprzedaży, prezentacji i reklamy tzw. żywno­ści śmieciowej, czyli niektórych kategorii produktów o wysokiej zawartości tłuszczów, kwasów tłuszczowych nasyconych, cukru lub soli w szkołach i innych podobnych placówkach. – Intencje słuszne, ale środki do realizacji celu – co najmniej wątpliwe – stwierdza nasza autorka, specjalistka ds. bezpieczeństwa żywienia, Wioletta Bogusz-Kaliś i przedstawia 10 powodów, dla których warto przeanalizować jeszcze raz poselski projekt.

- Czym żywi się świat, czyli II część lubianego cyklu artykułów Piotra Ławrowskiego o nowościach produktowych w branży cukierniczej na całym świecie. Ponadto nasz autor prezentuje kulisy powstawania masy cukrowej (fondant) – jakie są etapy jej powstawania,  jakie są czynniki determinujące jej jakość oraz zakres zastosowania w cukiernictwie.

- Czy rozdrobnione łuski cebuli lub pulpa czosnkowa mogą poprawiać cechy jakościowe pieczywa? Jakie dodatki mogą w przyszłości zrewolucjonizować branżę piekarską? – na te pytania odpowiadają prof. dr hab. Dariusz Dziki wspólnie z dr hab. Urszulą Gawlik Dziki w artykule pt. "Jeszcze zdrowszy chleb".

- Prowadzić odpowiedni marketing w swojej firmie, to jak wypaść dobrze na pierwszej randce: masz tylko jedną szansę, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie i wzbudzić sympatię – przekonuje Michał Rusek w kolejnym kultowym tekście o marketingu w cukierni i piekarni.

I dużo, dużo więcej... Tego nie znajdziecie w innej gazecie!

 

Spis treści Mistrz Branży marzec 2014

Rozmowa Mistrza Branży

W Lodziarni Glorioza ruszył mistrzowski sezon – rozmowa z Krzysztofem i Sylwią Klapec

Efektywne zarządzanie

Makrowsparcie dla mikroprzedsiębiorstw
Zgrany zespół
Forum – dieta kanapkowa smaczna i zdrowa
Wehikuł czasu w Jaworze
Procesy biznesowe „w chmurze”
Zarządzanie lokalem gastronomicznym

Kulisy produkcji

Jeszcze zdrowszy chleb
Blachy perforowane – potencjał dobrze wykorzystany
Guggenberger – czysta niespodzianka
Przemysłowe linie krojąco-pakujące
Fondant, czyli masa cukrowa

Receptury Mistrza
Uldo Panettone
Ciasto Brownie
Ciasto migdałowo-śmietankowe
Świąteczny tort herbaciany
Tort wielkanocny
Ciasto pszenno-drożdżowe
Wielkanocna Babka czekoladowa 25%
Tort Tęczowy
Tarta cytrynowa
Tort czekoladowo-marcepanowy przełożony makowym biszkoptem
Makaroniki na orzechach włoskich

Receptury Ucznia
Wielkanocne jajko
Wielkanocny zajączek
Ciasto a’la jajko sadzone
Wuzetka z nutą wiśni
Wielkanoc z jajem
Wielkanocny miodownik
Sernik
Sernik „lekko zakręcony”
Niebiańskie mleczko
Wielkanocny koszyczek

Receptury/Tutoriale
Wiśniowy Czar
Cukrowy zajączek i czekoladowa pisanka na Wielkanoc
Baletnica

Sprzedaż i ekspozycja

NIE dla propozycji nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia
Mądry marketing jest jak dobra pierwsza randka
Czym żywi się świat

Flash News (m.in.)

Sweet Strefa Mistrza Branży – SweetTARGi
SweetTARGi 2014 nabrały rumieńców
Nagrodzeni podczas Sweet Targów
Sweet Strefa Mistrza Branży – inwazja ludzi, pomysłów i pozytywnej energii
Sweet Strefa Mistrza Branży w opinii Partnerów

Expo Sweet
Dynamiczne Expo Sweet
Konsekwentnie wywalczone zwycięstwo Lodziarni Glorioza
Agnieszka Strzelecka – mistrzynią tortów okolicznościowych
Mistrzowski duet z Bydgoszczy
Maciej Pieta i Ryszard Wawrzyniak specjaliści od deseru

Zobacz na ISSUU katalog reklamowy marzec 2014

 

Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012   tutaj     pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013   tutaj
Mistrz Branży luty 2013   tutaj
Mistrz Branży marzec 2013   tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2013   tutaj
Mistrz Branży maj 2013   tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013   tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2013   tutaj
Mistrz Branży październik 2013   tutaj
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013   tutaj
Mistrz Branży styczeń 2014  tutaj
Mistrz Branży luty 2014  tutaj

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 

Zamów prenumeratę magazynu "Mistrz Branży"

nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl

Cena prenumeraty:

- roczna 149 zł brutto

więcej informacji o prenumeracie

 

Bieżące wydanie czasopisma

W listopadowym Mistrzu Branży piekarz i pasjonatka rzemieślniczego chleba opowiadają o swojej pasji, własnym rozwoju i konkursie Master Baker Bakepol. Sięgamy drzew i oswajamy nowe smaki z Małgorzatą Kalembą-Drożdż, zastępujemy cukier błonnikiem itd.

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Przejrzyj okrojony numer (Katalog reklam) online lub pobierz PDF >>

    Pełny numer dostępny tylko w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji