...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Mistrz Branży: pozytywni ludzie, dobre jedzenie i ciekawe pomysły na sklep

Diego Lozano w Polsce, Diego Lozano w Mistrzu Branży! Czego nie wiecie o najsłynniejszym brazylijskim cukierniku na świecie i co zaprezentuje na szkoleniu w Łodzi? Jak dobre jedzenie staje się sposobem na życie i biznes dla piekarzy w Polsce i Kambodży? Jak zerwać z rutyną w sklepie firmowym i zrewolucjonizować ofertę na lato?

Kolczyk w nosie, rozbrajający uśmiech i tatuaże na rękach. Już na pierwszy rzut oka widać, że 32-letni Diego Lozano nie lubi rutyny. Jeden z najbardziej innowacyjnych cukierników na świecie ma luźny styl bycia, ale w swojej pracowni jest perfekcjonistą do bólu. Ludzie kochają go za kreatywność w czekoladzie, inni są wpatrzeni w jego nowoczesne desery, wykonane z jubilerską precyzją i zachwycające smakiem. Już niedługo będziemy mogli podziwiać jego kunszt na żywo! W czerwcu w Międzynarodowej Szkole Kulinarnej Ashanti w Łodzi Diego poprowadzi kilkudniowe szkolenie z tworzenia deserów, ciasteczek i makaroników. Jego przyjazd to dla nas pretekst do przeprowadzenia rozmowy, żeby się dowiedzieć, co ukształtowało go jako cukiernika, gdzie zdobywał szlify, jak godzi wiele różnych obowiązków oraz dlaczego lubi podróżować i czytać książki.

Książki lubimy czytać też my! Zwłaszcza te kulinarne i o dobrym jedzeniu. W końcu "u podstaw zdrowszego i bardziej świadomego jedzenia leżą wiedza i chęć dowiadywania się o nim jak najwięcej". Tak mówi Agata Michalak, dziennikarka i autorka najnowszej publikacji "O dobrym jedzeniu. Opowieści z pola, ogrodu, lasu". W swojej książce wnikliwie przyjrzała się rolnikom, kucharzom, restauratorom, hodowcom, serowarom, piekarzom, dla których dobre jedzenie stało się sposobem na życie. Jej wybór nie był przypadkowy, a czym wyróżnili się bohaterowie książki, o tym szczegółowo opowiedziała Patrycji Siwiec.

Dobre jedzenie wpisało się również w podstawę biznesu pewnej operatywnej warszawianki Ewy Jankowskiej. Przy czym pasjonatka pieczenia i gotowania rozwinęła polską piekarnię i gastronomię w sercu Kambodży. Jak rozwija się polska piekarnia daleko w Azji, kto kupuje polskie chleby na zakwasie i o czym marzy uśmiechnięta właścicielka z Warszawy?

Dziś najważniejsze jest, by mieć własny styl, własną filozofię tworzenia żywności i nią się wyróżniać. Powtarzają to mistrzowie cukiernictwa i piekarstwa, powtarzają to też specjaliści od marketingu i sprzedaży, którzy ostrzegają przed kopiowaniem cudzych pomysłów. Dlatego w tym wydaniu zachęcamy, by przyjrzeć się krytycznie własnym sklepom firmowym, jeszcze raz przeanalizować podejście do klienta, stworzyć dla niego miejsce, do którego będzie chciał wracać z przyjemnością. Jak zerwać z rutyną w sklepach firmowych, jak na nowo stworzyć miejsce atrakcyjne dla klienta i wyeksponować swoje produkty, podpowiadają specjaliści w specjalnym dziale tematycznym – Sklep firmowy.

Podczas gdy dr Henryk Piesiewicz podsuwa kolejne koncepty piekarskie podpatrzone za granicą (tym razem z udziałem narodowych bułek Belgów), my proponujemy zainteresować się pomysłem na zdrowe soki. Sezonowy juicy bar w piekarni, cukierni czy lodziarni? A czemu nie?! Skoro dobrą coffee to go można kupić w niejednym sklepie z pieczywem, to czemu nie wprowadzić świeżo wyciskanych soków lub pożywnych smoothie?

Zapraszamy do lektury, bo naprawdę warto.

 

SPIS TREŚCI

Rozmowa Mistrza Branży
Uzależniony od cukiernictwa – rozmowa z Diego Lozano, World Chocolate Master 2007


Ludzie i ich pasje
Jeść dobrze – rozmowa z Agatą Michalak, autorką książki „O dobrym jedzeniu. Opowieści z pola, ogrodu, lasu”
Piękniejsza strona czekolady. O wciągającej pasji Joanny Olszewskiej
Za chlebem do Kambodży – rozmowa z Ewą Jankowską, która piecze chleb w Phnom Penh

Edukacja
Ochotnicze Hufce Pracy z edukacyjną misją dla młodych piekarzy
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu

Dodatek tematyczny: Sklep firmowy
5 kluczowych wskazówek przy projektowaniu przestrzeni sklepowej
Analiza strefy zmysłów. Jak z perspektywy klienta ocenić sprzedawcę w piekarni

Oświetlenie pieczywa i wyrobów cukierniczych
Sklepy otwarte na produkcję
Kierunki rozwoju dla sklepu firmowego piekarni w 2017
Produkcja świeżych lodów – kierunek w przyszłość
Piece sklepowe aero ze sterowaniem MIWE go! W praktyce u klienta
O modzie na soki: Przez maszynkę do szklanki
Sokowirówka, wyciskarka, a może jednak blender?
Zdrowo zsokowani na lato
Z pasji do tworzenia
System informatyczny w sklepie firmowym
Klient ma prawo do zwrotu wyrobów cukierniczych zakupionych online?!
Przegląd produktów

Kulisy produkcji
Brukselskie „pistolety” – powrót w pięknym stylu
Przyprawa bogów – sezam
Najpopularniejsze polewy w cukiernictwie
Donut – słodka ikona Ameryki
Multiline Multicut
Receptura: Puchatek

Flash relacje

Zobacz na ISSUU katalog reklam czerwiec
lub pobierz AKTUALNY PDF>>

 

Numery wydane >>


Numery w całości udostępnione:
Mistrz Branży pełne archiwum 2012 tutaj >>
Mistrz Branży pełne archiwum 2013 tutaj >>
Mistrz Branży pełne archiwum 2014 tutaj >>
Mistrz Branży pełne archiwum 2015 tutaj >>

 

Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!

 

   
 

ZAMÓW PRENUMERATĘ

Cena prenumeraty: roczna 149 zł brutto
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl
nr tel. 32 729 96 80
więcej informacji o prenumeracie >>



Bieżące wydanie czasopisma

Zapraszamy do jesiennego wydania MB, w którym dr Józef Sadkiewicz namawia do wspierania polskich, ekologicznych producentów, dostosowywania technologii produkcji pieczywa do surowca i powrotu do dawnego smaku chleba. Podejmujemy też ważny temat aluminium w piekarstwie oraz zachęcamy do zmiany myślenia o opakowaniach na chleb.

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji