...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AS

Modelowy Sklep pełen inspiracji podczas targów RetailShow

W Modelowym Sklepie urządzonym w centralnym punkcie hali wystawienniczej Targów RetailShow będzie można zapoznać się z najnowszymi trendami w projektowaniu przestrzeni handlowych. Na powierzchni 200 mkw. zaprezentowane zostaną innowacyjne produkty dedykowane branży handlowej.

Dla wystawców to okazja do bezpośredniej rozmowy z klientem, który na żywo zapozna się z oferowanymi rozwiązaniami. Targi RetailShow 2015 odbędą się 18 i 19 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Modelowy Sklep co roku budzi duże zainteresowanie odwiedzających. Uwagę przyciągają zastosowane tam najnowsze rozwiązania aranżacyjne oraz produktowe. Dla wystawców to sposobność do bezpośrednich rozmów z klientami i zaprezentowania im funkcjonalności produktów w praktyce. Branżowi odwiedzający mogą natomiast dokonać przeglądu oferty rynkowej i porównać na miejscu konkurencyjne rozwiązania.

Podróż po Modelowym Sklepie

Celem organizatora Targów RetailShow jest pokazanie w Modelowym Sklepie najnowszych trendów w projektowaniu przestrzeni handlowych, a także rozwiązań produktowych, na które warto zwrócić uwagę. Zdaniem projektantek Modelowego Sklepu, Ewy Gawroniak-Olejniczak z firmy Ego-Studio Shop Design oraz Ewy Dominiak z firmy Black Hog  Design Studio, wnętrze sklepu odgrywa rolę eleganckiego opakowania dla sprzedawanych produktów, a standardowe wykończenia zastępowane są starannie dobranymi materiałami i kolorami, które tworzą całość kompozycji od witryny poprzez wejście, aż po strefę kas. Architekci coraz odważniej wykorzystują nietypowe materiały, jak np. płyty drewnopodobne, laminaty czy wykładziny PCV imitujące drewniane podłogi. Poza tym dużo więcej uwagi poświęcają uatrakcyjnieniu układu funkcjonalnego sklepu po to, aby klient nie znużył się podczas zakupów. W tym celu tworzone są wyodrębnione stoiska tematyczne o odmiennej stylistyce, które dzielą wnętrze na kameralne przestrzenie. – W tym roku w Modelowym Sklepie będzie można zobaczyć nowe rozwiązania mebli systemowych w szczególności przeznaczonych do stoisk dedykowanych czy stref teatralizacji. Dzięki temu uwaga klienta skupia się na promowanym produkcie wkomponowanym w ciekawą aranżacje. Dodatkowo każda ze stref tematycznych będzie profesjonalnie oświetlona, a odwiedzający zaobserwują zmienną barwę światła, stopień doświetlenia czy estetykę opraw – zapowiada Ewa Gawroniak-Olejniczak.

Najnowsze trendy w projektowaniu przestrzeni handlowych uwzględniają także konieczność podkreślenia charakteru marki poprzez rozwiązania interpretujące cechy i historię produktu. Grafika użytkowa czy rozwiązania multimedialne pełnią już nie tylko funkcję komunikacyjną, lecz niosą także treściwy przekaz i uwypuklają autentyczność marki poprzez np. podkreślenie pochodzenia produktu, jego składu czy wskazówek dalszego użytkowania. – W tym roku dopełnieniem Modelowego Sklepu będą elementy identyfikacji wizualnej, a także standy multimedialne i ekrany dotykowe. Służą one nowym formom promocji produktów, jak np. angażowaniu klienta w świat wartości marki i dalszemu rozwijaniu opowieści o niej – podsumowuje Ewa Dominiak.

Informacje praktyczne

VI Targi RetailShow odbędą się w dniach 18-19 listopada 2015 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji