czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Artykuł

Najnowsza odsłona kampanii reklamowej Lidl z udziałem piekarni Nowel 1

dodano ,Redakcja AK

3 września br. ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Lidl Polska „Chrupiące z pieca” z udziałem Michała Zajezierskiego, wiceprezesa Zarządu piekarni Nowel, producenta pieczywa mrożonego. Obejmuje telewizję, prasę, radio oraz nośniki OOH w największych miastach Polski - podaje biuro prasowe piekarni Nowel.

Osią kampanii są dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne oraz radiowe. Spoty emitowane są na antenach głównych stacji telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz tematycznych. Materiały teaserowe pojawiły się również w internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach.

„Chrupiące z pieca” to koncept wprowadzony w sieci sklepów Lidl już w 2011 r., kiedy wdrożono strefy odpieku pieczywa we wszystkich sklepach na terenie kraju. W myśl idei „Chrupiące z pieca” Lidl Polska zapewnia różne rodzaje pieczywa bez konserwantów i ulepszaczy. Głównym dostawcą pieczywa do odpieku dla Lidla jest piekarnia Nowel Sp. z o.o. z Legionowa specjalizująca się w produkcji pieczywa mrożonego.

Bohaterem kampanii „Chrupiące z pieca” jest pieczywo, chrupiące kajzerki i pachnący chleb żytni, który codziennie dostarczamy do sieci handlowych w całej Polsce i Europie. Jako firma rodzinna, produkująca pieczywo od czterech pokoleń wiemy, że klienci poszukują wysokiej jakości produktów bez konserwantów, a dodatkowo zawsze świeżych, chrupiących, o zapachu przypominającym smaki dzieciństwa. Potwierdzeniem jakości naszych produktów są certyfikaty clean label, dowodzące, że do produkcji pieczywa nie używamy żadnych substancji konserwujących czy polepszaczy smaku. Polegamy na polskich, dobrych składnikach i sprawdzonych dostawcach. Dlatego chleb, który trafia z półek sieci takich, jak Lidl prosto na polskie stoły, wykonany jest z dosłownie kilku podstawowych składników – mówi Michał Zajezierski, wiceprezes Zarządu Nowel Sp. z o.o.

Michał Zajezierski, wiceprezes Zarządu Nowel Sp. z o.o., który występuje w kampanii „Chrupiące z pieca” na co dzień odpowiada za obszary związane z rozwojem firmy. Koordynuje procesy produkcyjne, a także działania inwestycyjne spółki, w tym finansowanie inwestycji.

Za produkcję kampanii odpowiada GDP Agency. Planowaniem i zakupem mediów dla Lidl Polska zajmuje się dom mediowy Havas Media.

źródło: materiał prasowy Nowel

Komentarze (1)

  • Kamil Kaczmarczyk-technolog

    Nie wiem jaką treść miał przekazać ten "artykuł" poza reklamą LIDLA.
    Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi.

    odpowiedz

    0 + -
Dodaj swój komentarz
 

Zaloguj się lub dodaj swój komentarz jako gość. Nie posiadasz konta? Zarejestruj się.

 

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe