...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Najnowsza odsłona kampanii reklamowej Lidl z udziałem piekarni Nowel

3 września br. ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Lidl Polska „Chrupiące z pieca” z udziałem Michała Zajezierskiego, wiceprezesa Zarządu piekarni Nowel, producenta pieczywa mrożonego. Obejmuje telewizję, prasę, radio oraz nośniki OOH w największych miastach Polski - podaje biuro prasowe piekarni Nowel.

Osią kampanii są dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne oraz radiowe. Spoty emitowane są na antenach głównych stacji telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz tematycznych. Materiały teaserowe pojawiły się również w internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach.

„Chrupiące z pieca” to koncept wprowadzony w sieci sklepów Lidl już w 2011 r., kiedy wdrożono strefy odpieku pieczywa we wszystkich sklepach na terenie kraju. W myśl idei „Chrupiące z pieca” Lidl Polska zapewnia różne rodzaje pieczywa bez konserwantów i ulepszaczy. Głównym dostawcą pieczywa do odpieku dla Lidla jest piekarnia Nowel Sp. z o.o. z Legionowa specjalizująca się w produkcji pieczywa mrożonego.

Bohaterem kampanii „Chrupiące z pieca” jest pieczywo, chrupiące kajzerki i pachnący chleb żytni, który codziennie dostarczamy do sieci handlowych w całej Polsce i Europie. Jako firma rodzinna, produkująca pieczywo od czterech pokoleń wiemy, że klienci poszukują wysokiej jakości produktów bez konserwantów, a dodatkowo zawsze świeżych, chrupiących, o zapachu przypominającym smaki dzieciństwa. Potwierdzeniem jakości naszych produktów są certyfikaty clean label, dowodzące, że do produkcji pieczywa nie używamy żadnych substancji konserwujących czy polepszaczy smaku. Polegamy na polskich, dobrych składnikach i sprawdzonych dostawcach. Dlatego chleb, który trafia z półek sieci takich, jak Lidl prosto na polskie stoły, wykonany jest z dosłownie kilku podstawowych składników – mówi Michał Zajezierski, wiceprezes Zarządu Nowel Sp. z o.o.

Michał Zajezierski, wiceprezes Zarządu Nowel Sp. z o.o., który występuje w kampanii „Chrupiące z pieca” na co dzień odpowiada za obszary związane z rozwojem firmy. Koordynuje procesy produkcyjne, a także działania inwestycyjne spółki, w tym finansowanie inwestycji.

Za produkcję kampanii odpowiada GDP Agency. Planowaniem i zakupem mediów dla Lidl Polska zajmuje się dom mediowy Havas Media.

źródło: materiał prasowy Nowel

Bieżące wydanie czasopisma

Czy absolwenci szkół gastronomicznych mają dobry start? Jak wykonać tort na 600 osób w 1-osobowej pracowni? Czy przekształcenie swojej działalności w spółkę dziś się opłaca? Czym różni się szarlotka od jabłecznika?

  • Wykup prenumeratę

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać



    Przejrzyj numer online lub pobierz PDF >>

    Drukowany numer dostępny w prenumeracie >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji