czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Artykuł

Nowe pomysły na marketing ekoproduktów i miejsc. Zapraszamy na Akademię Biokuriera podczas Natura FOOD 0

dodano ,Redakcja AK

Jak promować swój ekobiznes? Dowiedz się podczas łódzkich Targów Natura Food, 8 października. Swoimi inspiracjami i świeżymi pomysłami będzie dzielić się Akademia Biokuriera.

Akademia Biokuriera to projekt szkoleniowy redakcji Biokuriera. Doradzamy i szkolimy firmom działającym na ekorynku od lat, ale także tym, którzy dopiero planują wprowadzić pierwsze ekoprodukty na rynek.

– Organizowane przez nas warsztaty cieszą się dużym powodzeniem dlatego kontynuujemy cykl Akademii Biokuriera. Staramy się w ten sposób pomóc w rozwijaniu biznesu pasjonatom – inspirować, pokazywać dobre przykłady, dzielić się doświadczeniem – mówi Karol Przybylak, redaktor naczelny Biokuriera i pomysłodawca Akademii Biokuriera.

W tym roku temat brzmi: Nowe pomysły na marketing ekoproduktów i miejsc. Do współpracy zaproszeni zostali eksperci zarówno z doświadczeniem biznesowym, jak i akademickim. Akademia Biokuriera odbędzie się podczas Targów Natura Food, w sobotę 8 października. Start o godzinie 11. Obowiązują wcześniejsze zapisy (link na końcu informacji).

PROGRAM
Budujemy profil ekokonsumenta. Przegląd raportów i analiz dotyczących konsumentów i trendów rynkowych
Prowadzenie: Karol Przybylak (redaktor naczelny czasopisma Biokurier)
• kim jest konsument ekożywności
• czym pamiętać tworząc ekosklep i budując ekomarkę
• Trendy na ekorynku

Czas trwania: 25 minut + pytania

Czy istniejesz, jeżeli nie ma Cię w Google? E-marketing w promocji ekoproduktów
Prowadzenie: Adam Turowiec (prezes zarządu agencji marketingowej I-nnovation, redaktor działu Aktywne Smaki w Biokurierze)
• dlaczego Internet jest nieodzownym medium w działaniach sprzedażowych na rynku eko?
• które kanały internetowe są najważniejsze i jak z nich korzystać
• dlaczego e-marketing to nie tylko reklama? a właściwie: dlaczego to przede wszystkim nie reklama?
• plan działań: jak się do tego zabrać?

Czas trwania: 30 minut + pytania

Pokaż się z najlepszej strony. Marketing wizualny w promocji żywności ekologicznej
Prowadzenie: Aneta Młodzikova (fotograf, redaktorka działu "Kosmetyki naturalne" i bloggerka - storeko.pl )
• POTRZEBA – do czego tęsknimy
• WIZERUNEK –co chcesz przekazać
• NARZĘDZIA – jak przyciągnąć uwagę poprzez film i fotografię
• MIEJSCE – gdzie spotykają się ludzie 3.0
• CEL – sprzedaż czy relacja

Czas trwania: 30 minut + pytania

Wyjdź poza ekran. Marketing miejsc - jak wykorzystać go w promocji ekologicznego sklepu, restauracji lub gospodarstwa. Garść porad i inspiracji
Prowadzenie: dr Piotr Geise (badacz i pasjonat turystyki zwłaszcza kulinarnej)
• Jak połączyć oferty i stworzyć pakiet
• Jak dobrać narzędzia promocji do odpowiedniego klienta
• inspiracje z Niemiec i Austrii

Czas trwania: 30 minut + pytania

Zapisy: www.akademiabiokuriera2016.evenea.pl

Dodaj swój komentarz
 

Zaloguj się lub dodaj swój komentarz jako gość. Nie posiadasz konta? Zarejestruj się.

 

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe