Jak promować swój ekobiznes? Dowiedz się podczas łódzkich Targów Natura Food, 8 października. Swoimi inspiracjami i świeżymi pomysłami będzie dzielić się Akademia Biokuriera.
Podobne artykuły
I Targi Żywności Ekologicznej i Tradycyjnej na Śląsku CieszyńskimOtwieramy Bliski Wschód dla polskich produktów ekologicznych! Dołącz już dziś!Ekogala, czyli to co w eko najlepszeAkademia Biokuriera to projekt szkoleniowy redakcji Biokuriera. Doradzamy i szkolimy firmom działającym na ekorynku od lat, ale także tym, którzy dopiero planują wprowadzić pierwsze ekoprodukty na rynek.
– Organizowane przez nas warsztaty cieszą się dużym powodzeniem dlatego kontynuujemy cykl Akademii Biokuriera. Staramy się w ten sposób pomóc w rozwijaniu biznesu pasjonatom – inspirować, pokazywać dobre przykłady, dzielić się doświadczeniem – mówi Karol Przybylak, redaktor naczelny Biokuriera i pomysłodawca Akademii Biokuriera.
W tym roku temat brzmi: Nowe pomysły na marketing ekoproduktów i miejsc. Do współpracy zaproszeni zostali eksperci zarówno z doświadczeniem biznesowym, jak i akademickim. Akademia Biokuriera odbędzie się podczas Targów Natura Food, w sobotę 8 października. Start o godzinie 11. Obowiązują wcześniejsze zapisy (link na końcu informacji).
PROGRAM
Budujemy profil ekokonsumenta. Przegląd raportów i analiz dotyczących konsumentów i trendów rynkowych
Prowadzenie: Karol Przybylak (redaktor naczelny czasopisma Biokurier)
• kim jest konsument ekożywności
• czym pamiętać tworząc ekosklep i budując ekomarkę
• Trendy na ekorynku
Czas trwania: 25 minut + pytania
Czy istniejesz, jeżeli nie ma Cię w Google? E-marketing w promocji ekoproduktów
Prowadzenie: Adam Turowiec (prezes zarządu agencji marketingowej I-nnovation, redaktor działu Aktywne Smaki w Biokurierze)
• dlaczego Internet jest nieodzownym medium w działaniach sprzedażowych na rynku eko?
• które kanały internetowe są najważniejsze i jak z nich korzystać
• dlaczego e-marketing to nie tylko reklama? a właściwie: dlaczego to przede wszystkim nie reklama?
• plan działań: jak się do tego zabrać?
Czas trwania: 30 minut + pytania
Pokaż się z najlepszej strony. Marketing wizualny w promocji żywności ekologicznej
Prowadzenie: Aneta Młodzikova (fotograf, redaktorka działu "Kosmetyki naturalne" i bloggerka - storeko.pl )
• POTRZEBA – do czego tęsknimy
• WIZERUNEK –co chcesz przekazać
• NARZĘDZIA – jak przyciągnąć uwagę poprzez film i fotografię
• MIEJSCE – gdzie spotykają się ludzie 3.0
• CEL – sprzedaż czy relacja
Czas trwania: 30 minut + pytania
Wyjdź poza ekran. Marketing miejsc - jak wykorzystać go w promocji ekologicznego sklepu, restauracji lub gospodarstwa. Garść porad i inspiracji
Prowadzenie: dr Piotr Geise (badacz i pasjonat turystyki zwłaszcza kulinarnej)
• Jak połączyć oferty i stworzyć pakiet
• Jak dobrać narzędzia promocji do odpowiedniego klienta
• inspiracje z Niemiec i Austrii
Czas trwania: 30 minut + pytania
Zapisy: www.akademiabiokuriera2016.evenea.pl