...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Nowe szaty Wedla

W październiku pojawiła się limitowana edycja białych czekolad marki E. Wedel w nowym, odświeżonym opakowaniu. Nowoczesna i jaśniejsza szata graficzna, zaprojektowana przez Agencję 4FRAME, ma zwrócić uwagę młodszej grupy konsumentów.

Agencja 4FRAME przełamała dotychczasową konwencję opakowań czekolad marki Wedel, nadając im lekkości i jasnego koloru. Co się zmieniło w granatowej klasyce Wedla?

‒ Zamieniając granatową falę w dynamiczną wstęgę o wyraźnie zarysowanych konturach, nadaliśmy marce bardziej nowoczesny i odważny charakter, by odświeżyć jej wizerunek i trafić w gusta młodszej grupy docelowej. (...) udało nam się połączyć shopper marketingowe know-how z niekonwencjonalną kreacją na opakowaniach ‒ mówi Natalia Boimska-Blum, managing director Agencji 4FRAME.

Czekolady z limitowanej edycji, w nowych opakowaniach, dostępne są w 3 wersjach smakowych: z kakaowymi cząstkami...

... kruchymi ciasteczkami

... rodzynkami i orzechami

Nowe projekty są nowoczesne nie tylko pod względem graficznym, ale też zastosowanej technologii produkcji. ‒ Przygotowując nowe opakowania, oprócz walorów estetycznych wypracowanych wspólnie z zespołem 4FRAME, zadbaliśmy także o ich wartość użytkową ‒ informuje Agnieszka Binkowska, product manager LOTTE Wedel. Odporne na wilgoć i szkodliwe działanie czynników zewnętrznych, zapewniają doskonałą ochronę produktu, przedłużają jego świeżość i przydatność do spożycia. Każde opakowanie składa się z dwóch zlaminowanych ze sobą filmów tworzywowych (BOPP). Zewnętrzna warstwa, charakteryzująca się wysoką przezroczystością i połyskiem, jest nośnikiem grafiki wykonanej w technice rotograwiurowej. Warstwa wewnętrzna stanowi film spieniany, o niskiej przezroczystości, idealnie biały. Po stronie wewnętrznej zastosowano coldseal nałożony w postaci specjalnego wzoru – gwarantuje on szczelność opakowania oraz umożliwia jego łatwe otwarcie. Minimalna waga to dodatkowy jego atut.

Agencja 4FRAME wygrała przetarg na stworzenie packagingu limitowanej edycji białych czekolad Wedla. Warto dodać, że to nie pierwszy projekt warszawskiej agencji shopper marketingowej dla LOTTE Wedel. W 2011 r. 4FRAME zaprojektowała opakowanie dla pralin Lalibelle, które zwyciężyły w ubiegłorocznej edycji konkursu Art of Packaging. ‒ Projekty przedstawione przez zespół 4FRAME są nie tylko nowoczesne, ale także bardzo apetyczne  ‒ przekonuje Agnieszka Binkowska.

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji