W szybko zmieniającej się rzeczywistości kreatywność w biznesie i szukaniu klientów to podstawa. Zaskocz siebie i nas nieszablonowymi pomysłami! Oczywiście nic za darmo. Dla autorów najciekawszych pomysłów czeka nagroda na wagę złota. Sprawdź, co trzeba zrobić i co można zyskać.
Podobne artykuły
VII edycja Bake & Play – słodkie żywiołyRusza „Polska od Kuchni”Jak AI zmienia sposób w jaki pieczemy i sprzedajemy słodkościJesteśmy przekonani, że w każdym tkwi ogromny potencjał kreatywności, tylko czasem wystarczy odpowiedni bodziec do działania :) Czy tym bodźcem będzie nagroda, czy chęć sprawdzenia się? Oba powody są dobre, by podjąć wyzwanie.
WYZWANIE
Opisz w jednym zdaniu, w jaki sposób chciałbyś, aby Twoi klienci polecali Twoje produkty/Twoje przedsiębiorstwo innym firmom?
CO DALEJ?
Swoją odpowiedź wyślij na adres mailowy: prenumerata@mistrzbranzy.pl, w tytule maila wpisując „Konkurs”.
Na Wasze maile czekamy do 27 marca 2019 r.
Mistrzów kreatywności wyłonią nasi eksperci Kinga Religia i Arkadiusz Bednarski, praktycy sprzedaży i marketingu.
CO W ZAMIAN?
5 najciekawszych – najbardziej kreatywnych – odpowiedzi nagrodzimy najnowszą publikacją na wagę złota: „Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim” w wersji drukowanej lub w wersji e-booka.
Regulamin konkursu dostępny poniżej
Autorami publikacji są Arkadiusz Bednarski oraz Kinga Religa, praktycy sprzedaży i marketingu. Obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy, handlowca i marketingowca, która rozwiewa wiele współczesnych mitów o sprzedaży i marketingu. Książka dzięki przystępnemu językowi wciąga w świat sprzedaży i marketingu, podsuwa ciekawe przykłady z doświadczenia autorów i co najważniejsze – daje praktyczne wskazówki.