...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Panele, konferencje, debaty na targach WorldFood Warsaw!

Już tylko dwa miesiące dzielą nas od piątej edycji targów żywności i napojów - WorldFood Warsaw. Jeśli chcecie posłuchać cenionych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek, ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i instytucji, musicie koniecznie zarejestrować się on-line i wziąć udział w panelach.

Będziemy rozmawiać i poruszać ciekawe zagadnienia dotyczące branży , jej rozwoju, przyszłości i problemów . Będzie to też świetna okazja do przeprowadzenia bezpośrednich rozmów w czasie spotkań kuluarowych czy wieczornego networkingu.
Patronat honorowy nad Targami objął Krzysztof Jurgiel, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

 

Partnerami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych są największe i najważniejsze organizacje branżowe – Polska Federacja Producentów Żywności, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Związek Sadowników RP, Unia Owocowa, Krajowa Rada Drobiarska, UPEMI- Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy, Polskie Mięso, POLBISCO- Stowarzyszenie Polskich Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych, Stowarzyszenie Polska Ekologia , Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków KUPS,  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, Krajowe Zrzeszenie Spółdzielni Mleczarskich, Fundacja Godła Promocyjnego Teraz Polska, Forum Dialogu Gospodarczego.

Nie zabraknie zatem ciekawych paneli, konferencji i dyskusji, a targi otworzy Debata n/t „Polska żywność wobec światowych trendów”, której współorganizatorem jest Polska Federacja Producentów Żywności.

Targi to doskonała okazja do spotkań, rozmów biznesowych i wymiany doświadczeń na trudnym i wymagającym rynku spożywczym, na którym zwycięża uczciwość wobec konsumenta i jakość – tak ubiegłoroczną edycję podsumował Andrzej Gantner, Dyrektor Generalny PFPŻ. Ale to także okazja do poznania nowości, poszerzenia oferty, przedstawienia oferty innym, nowym kontrahentom, skorzystania z doświadczeń np. w relacjach eksportowych czy poszukiwania nowych rynków. Sektor spożywczy, jak mówi Dyrektor PFPŻ, jest specyficzny i zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Podróżujemy, poznajemy nowe smaki i zapachy, wracamy i poszukujemy wspomnień kulinarnych na półkach sklepowych w swoim kraju. I temu służą również targi, poszukiwaniu nowych dostawców, nowych odbiorców, wyjścia z produktami na inne kraje ale także dostarczenia egzotycznych produktów polskim odbiorcom. Chcemy by świat był blisko nas, w naszych sklepach.

 

Kolejne punkty programu merytorycznego będą równie ciekawe . Między innymi poruszymy tematy:
- Polskie półki w sieciach handlowych – zaproszeni paneliści odpowiedzą na pytanie co znaczy polski produkt i jaki to właściwie produkt, omówią polskie półki za granicą i omówią Rynki rolno- spożywcze w kontekście konsolidacji i poprawy możliwości eksportowych.
- Jakość jako przewaga konkurencyjności i szansa na budowanie silnej marki na rynkach zagranicznych – omówione zostaną m. in. krajowe systemy jakości oraz systemy jakości w innych krajach UE w kontekście ochrony rynku i elementu planów strategii marketingowych tych krajów. Uczestnik debaty dowie się również dlaczego potrzebna jest integracja organizacji branżowych i wspólne kampanie promocyjne.
- Optymalizacja łańcucha spożywczego – logistyka i bezpieczeństwo żywności
w kontekście przeciwdziałaniu marnowaniu żywności. Poruszony zostanie również temat cyfrowej rewolucji w łańcuchu dostaw.
- Czy polska żywność ma szansę zaistnieć w krajach Płd-Wsch Azji ?
I wiele, wiele innych ciekawych tematów przez trzy dni targowe.

Patronaty mediów ogólnopolskich i branżowych nad targami WorldFood Warsaw umożliwiają szeroką promocję oraz dają szansę na prezentację firm, stoisk oraz relacje z części merytorycznych i wydarzeń towarzyszących. Patronat merytoryczny nad Konkursem dla Wystawców objęło Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni.

Nie będziecie zawiedzeni odwiedzając tegoroczne Targi,  bo oferta będzie ciekawa i urozmaicona.
Musicie być razem z nami w dniach 10-12 kwietnia! Zarejestruj się online!

Więcej na www.worldfood.pl

 

Bieżące wydanie czasopisma

Zapraszamy do jesiennego wydania MB, w którym dr Józef Sadkiewicz namawia do wspierania polskich, ekologicznych producentów, dostosowywania technologii produkcji pieczywa do surowca i powrotu do dawnego smaku chleba. Podejmujemy też ważny temat aluminium w piekarstwie oraz zachęcamy do zmiany myślenia o opakowaniach na chleb.

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji