dodano , Redakcja PS

Piąta edycja WorldFood Warsaw za nami!

Wokół nas wiosna, czas nowej energii, rozwoju i wzrostu – co znalazło również odbicie w kondycji i skali naszych targów. Po raz kolejny miło nam jest stwierdzić, że rośniemy - dzięki Państwu i razem z Państwem.  

Wzrost zainteresowania targami WorldFood Warsaw wśród wystawców i uczestników związanych z handlem i sektorem usługowym odzwierciedla ich dynamiczny rozwój na przestrzeni ostatnich 5 lat. Tegoroczna ich edycja potwierdziła, że WorldFood Warsaw jest bardzo ważnym punktem kalendarza spotkań biznesowych decydentów w branży spożywczej, a także tych związanych z rynkiem produktów ekologicznych i nutraceutyków. WorldFood Warsaw to środkowoeuropejska ekstraklasa wydarzeń targowych dedykowanych sektorowi spożywczemu i skuteczna platforma komunikacji dla producentów, dystrybutorów, detalistów i top menedżerów, która umożliwia im nawiązanie trwałych relacji biznesowych z partnerami handlowymi – tak ocenił tegoroczną edycję Marcin Fajerski, redaktor naczelny portalu Ekodostawcy.

 
Przez wiele miesięcy intensywnie pracowaliśmy na to by zagwarantować wysoką jakość i intensywność spotkań handlowych i biznesowych – z których mogliście Państwo korzystać podczas naszych targów. W odróżnieniu od wielu innych targów – świadomie ograniczamy dostęp osób przypadkowych, przechodniów czy wycieczek – koncentrując się na osobach i podmiotach ściśle związanych z branżą. I ten charakter biznesowy doceniają nasi wystawcy i odwiedzający. Cieszymy się, że nasza strategia się sprawdza, a do skorzystania z tych okoliczności, prezentacji ofert, wymiany doświadczeń, pomysłów i czerpania inspiracji udało nam się zaprosić kilkaset firm polskich i zagranicznych z 25 krajów.

Podczas uroczystego otwarcia, w którym udział wzięli Jacek Bogucki - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Czesław Siekierski - Przewodniczący Komisji  Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Parlamencie Europejskim,  Witold  Strobel - Dyrektor Generalny  Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, prezesi największych organizacji branżowych, eksperci i analitycy rynku, wystawcy, licznie zgromadzone media, Dyrektor Targów Agnieszka Szpaderska ogłosiła - „w związku ze zmianą skali – zmieniamy również nazwę naszych targów. Otwieram  ostatnią edycję WorldFood Warsaw, w marcu  roku 2019  zapraszam  wszystkich na  Targi pod nową nazwą:  WorldFood  Poland. Imprezę uważaną za najważniejsze spotkanie  biznesu spożywczego w Warszawie i jednocześnie w Polsce chcemy dynamicznie rozwijać.  Wierzymy, że już wkrótce staniemy się  najbardziej prestiżowymi  FOOD  FAIR   w Europie Środkowo – Wschodniej. Mam  nadzieję, że WorldFood  POLAND  będzie z każdym następnym rokiem dynamicznie rosnąć, a  każdy świadomy biznesmen tej branży nie  będzie się mógł bez nas obyć. Dziś proszę wszystkich o jedno:  wpiszcie do kalendarzy VI edycję  WordFood POLAND z obowiązkową adnotacją: NIE ZAPOMNIEĆ! Żadne nawet najbardziej atrakcyjne  firmowe strony internetowe nie zastąpią bezpośredniej relacji międzyludzkiej a Państwo najlepiej o tym wiedzą.”

 

Przez trzy kolejne dni gościnne hale wystawiennicze EXPO XXI zaroiły się od tłumów przedstawicieli   począwszy od sektora produkcji, po handel, gastronomię oraz technologię. Siłą WorldFood jest różnorodność i promowanie innowacji w sektorze żywnościowym – bardzo szeroko pojmowanym. Aktywny udział w interesujących debatach, panelach, pokazach i dyskusjach kuluarowych daje  wszystkim szansę na wymianę poglądów na temat najnowszych trendów na światowych rynkach
i stwarza okazję do dzielenia się z partnerami informacjami o nowinkach rynkowych i przełomowych  innowacjach.
Mamy nadzieję, że zagraniczni uczestnicy V edycji wyjechali zadowoleni z rzeczowych rozmów z polskimi partnerami a nasze rodzime firmy z  branży spożywczej utwierdziły się w przekonaniu, że są w stanie dorównać zagranicznej konkurencji i pomyślnie rozwijać nasz eksport. WorldFood wciąż ten sam, a zarazem coraz to inny.

Zapraszamy serdecznie  na  WorldFood POLAND  do Warszawy w 2019  roku.

Bieżące wydanie czasopisma

W nowym Panie nadają tonu. Monika Walecka odczarowuje stereotyp piekarza, Madame Caramel przewodzi po kulinarnych zakątkach Paryża, a sensorka Renata Januszewska odkrywa smakowe niuanse w czekoladzie. Pań nie brakuje w nowym dziale Rzemiosło Przyszłości, jednak mamy też zacne grono Panów. Sprawdź, kto i co się za tym kryje.

Zobacz więcej
Bieżący numer

Polecamy przeczytać

Przejrzyj online Katalog reklam lub ściągnij na dysk (aktualny) PDF >>

Mistrz Branży

Maszyny i urządzenia do produkcji